•
Hazar Bey'le mesajlaşmamızin üzerinden yaklaşık yarım saat geçmişti. Mesaim bitmiş, şu an restorantımda oturmuş, bir elimde yorgunluk kahvesi, karşımda oturan süt kardeşimin söylediklerini dinlemeye çalışıyordum.
"Ilgaaaaz!" Bir anda adımı çığırmasıyla- evet gerçekten bağırmadı,çığırdı- yerimden sıçradım.
"Ayyh, ne bağırıyorsun be? Ödüm koptu."
"Kaçtır sana sesleniyorum Ilgaz Ilgaz diye. Beni dinlediğin mi var?"
"Bu aralar dargınım Semo'ş. N'apayım yani?"
"Ben de onu diyorum ya Yüce Dağı'm . O kocan olacak mendebura günü gösterelim. Sen de rahat et. "
Göz devirdim.
"Böyle kolay söylüyorsun da sadece kendimi düşünmem yanlış olur Sema. Hani, bahsetmiştim ya sana. Selin'in eşi Hazar Bey de aldatılıyor. Tek başıma bu işin altından kalkamam ben. Onunla mesajlaşmıştım zaten . Aslında mesaj atmamın nedeni de birlikte hareket etmemiz gerektiği için. Ama adam tutturmuş, 'Ben karıma güveniyorum, o beni aldatmaz görmeden inanmam' diyor. Ben de gel müzayedede gör dedim. Yarın cumartesi zaten. Akşam 6'da başlayacak. O da karısının kendisini aldattığını görünce büyük yıkım yaşar. Daha ne diyeyim? Zorla is yaptıracak halim yok ya..."
"Sen de haklısın ama adam da zaten son günlerde şüpheleniyormuş. Bu da bir işaret. Karısını Zafer'le birlikte gördükten sonra seninle birlik olmayı kabul eder, birlikte hareket edersiniz. Ben de elimden ne geliyorsa yapmaya hazırım."
"Sen olmasan ben ne yaparım be Semo'ş. İyi ki varsın."
"Yağğğ... Ağlatmaya mı çalışıyorsun beniğğ?"
Gerçekten ağlamaya başladı ya. Duygusal oluşunu benden değil süt anasından aldığı belliydi.
"Ya sen ağla diye demedim ki! Sadece iyi ki varsın dedim. Bunda ağlanacak ne var?"
"Sahi ya... Ben niye ağlıyorum ki? Akıl mı bıraktın bende Yüce Dağ?"
"Şöyle seslenip durma bana. Yüce Dağ ne be? "
"Ilgaaağğğzzz Anadolu'nuuuğğnnn seğğn yüce bir dağısııığğğn. Baharda yer yüzündeğğ bu cenne..."
Telefonun melodisi kurtarıcım olurken Sema da kimin aradığını bakmak için üzerime doğru eğildi. Birazcık meraklıdır da.
Azıcık.
"Kim arıyor bakayım."
"Bir dur da öğrenelim. Baktırmıyorsun."
"Tamam be. Bak hadi kimmiş?"
"Ali Abi."
"Niye arıyor ki?"
"Zafer'i takip etmesi için peşine taktım. Bir gelişme olmalı."
"Hadi açsana, kapanacak." Komutu almamla susmadan çalan telefonu açıp kulağıma dayadım.
"Efendim Ali abi?"
"Alo, Ilgaz?"
"Evet abi, benim. Bir gelişme mi var?"
"Bak Ilgaz, bu nasıl söylenir bilmiyorum. Sen restorantta mısın şu an? "
"Evet, restorandayım. Önemli bir şey olsa gerek?"
"Telefonda konuşmayalım şimdi. Ben yakınlardayım zaten. Beş dakikaya oradayım." deyip telefonu yüzüme kapattı. Telefonla bakışmama son veren Sema'nın sesiyle kendime geldim.
"Ne diyor? "
"Önemli bir şeymiş. Buraya geliyor."
Ali abi, dediği gibi restoranıtn kapısında belirirken ben de ayağa kalkıp yanına doğru ilerledim.
"Hoş geldin abi." Başını sağlayarak selamını verdi. Stresli olduğu gözümden kaçmadı.
Sema, yanımıza gelip Ali abiye selam verdikten sonra masaya doğru ilerledik.
"Aç mısın abi?"
"Yok, sağ olun, aç değilim. " Direkt sorsam en iyisiydi.
"Ne oldu Ali abi?"
"Bu nasıl söylenir bilmiyorum Ilgaz. Ama o adam için kendini üzmeye değmez. Üç yıldan beri seni kardeşim bildim. Yeri geldi kızım oldun. Yeri geldi ben senin abin... Sana abin olarak söylüyorum ki Zafer'le daha fazla devam etme."
"Neden böyle konuşuyorsun abi? Ben zaten onunla geleceğimi falan görmüyorum. Sen bir çıkar ağzındaki baklayı bakayım. "
"Selin."
"Selin?"
"Selin..."
"Eee, ne olmuş Selin'e? Bir anda söylesene abi?"
"Selin, Zafer'den hamile! Oh be söyledim. Huuuh." Ali abi söylemiş olduğunun verdiği rahatlıkla arkasına yaslandı. Ben ise ne duyduğumu anlamak için tekrar soracakken Sema'nın da benimle aynı şeyi duyduğuna emin oldum.
"Neee? Selin Zafer'den hamile miymiş?"
Daha fazla burada nefes alamadığımı fark edince sandalyeyi sert bir şekilde ittirerek ayaklandım. Başıma keskin bir ağrının girmesiyle kendimi zemine toslarken buldum. Sema ve Ali abi adımı telaffuz ederken son hatırladığım Selin'in Zafer'den hamile olduğuydu. Bir anda ne olduğunu anlamadan bilincim kapandı.
•
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatılıyoruz
Teen FictionDaha tamamlanmadı. Maalesef gençler, cringe ifadeler içerebilir: Dikkat! 0535***: Yani anlayacağınız Hazar Bey 0535***: Aldatılıyoruz • Aldatılıyoruz; isimli ve konulu, ilk ve tek texting kitabıdır. Başlangıç Tarihi ~ 2021 Bitiş Tarihi ~ Devam Ediy...