•
Hazar Bulut : Selamün aleyküm
Ilgaz Koçak: Aleyküm selam
Hazar Bulut: Nasılsın?
Ilgaz Koçak: Size ne Hazar BEY? Nasılsam nasılım...
Hazar Bulut: Size ne mi? Sordum sadece, sakin ol...
Ilgaz Koçak: Sormayın o zaman.
Hazar Bulut: Peki, nasıl olduğun beni ilgilendirmez. Doğru söylüyorsun.
Hazar Bulut: Ama sinirli olduğun gözümden kaçmadı.
Ilgaz Koçak: Doğrudur, biraz sinirliyim.
Hazar Bulut: Sormayayım diyorum, ama iyi misin?
Ilgaz Koçak: İyiyim Hazar BEY! Çok iyiyim hem de.
Hazar Bulut: BEY kelimesini yanlışlıkla yazmışsın. Klavye hatası herhalde.
Ilgaz Koçak: Yo...Bilerek yazdım. Bile isteye...
Hazar Bulut: Neden ki? Hastanedeyken hiç de BEY falan demiyordunuz Ilgaz HANIM!
Ilgaz Koçak: O zaman biraz hastaydım. O yüzden yani. Bir de söylemesi daha kolay olduğu için...
Hazar Bulut: Anladım.
Ilgaz Koçak: Pardon, neyi anladınız Hazar Bey?
Hazar Bulut: Beni yanlış anladığınızı anladım.
Hazar Bulut: Size, sen diye hitap etmemi de yanlış anladığınızı anladım.
Hazar Bulut: Ortada yanlış anlaşılacak bir şey yok. Eğer rahatsız oluyorsanız unvan eklerini de kullanırız, sıkıntı etmeyin Ilgaz HANIM!
Ilgaz Koçak: Hazar Bey...
Hazar Bulut: Sadece bu akşamki müzayede ve kutlamayı hatırlatmak için yazmıştım. Rahatsız olduysanız kusura bakmayın Ilgaz HANIM!
Ilgaz Koçak: O sondaki ünlemler ne anlama geliyor? Siz bana trip mi atıyorsunuz?
Hazar Bulut: Yo... Estağfurullah. Ne tribi? Haddime değil. Klavyem HANIM! kelimesinden sonra ünlem koyuyor. Benlik bir şey değil yani Ilgaz HANIM!
Ilgaz Koçak: Şu ünlemleri kaldırır mısınız?
Hazar Bulut: Benim suçum değil ki Ilgaz HANIM! Tüm suç klavyenin...
Hazar Bulut: Bakın, tekrar HANIM! yazacağım. Ünlem gelecek Ilgaz HANIM!
Hazar Bulut: Klavye bile size HANIM! dememi istiyor. Hem de ünlemli ünlemli...
Hazar Bulut: Neyse, uzatmayayım. Hem böyle boş konular için mesaj atmasak iyi olur. Böyle mesajlaşmamız bile doğru değil.
Ilgaz Koçak: Haklısınız.
Ilgaz Koçak: Ben biraz sert çıkıştım galiba. Özür dilerim.
Hazar Bulut: Yok Ilgaz HANIM! Estağfurullah. Ne özrü? Hiç önemli değil. Alt tarafı sinirinizi çıkardınız benden.
Hazar Bulut: Rahatladıysanız, ne mutlu bana...
Ilgaz Koçak | Yazıyor...
Ilgaz Koçak: Bana pek öyle gelmedi ama...
(Silindi)Hazar Bulut: Ne yazıp sildiniz Ilgaz HANIM!?
Ilgaz Koçak: Bir şey yazıyordum. Bey kelimesini BEY! diye yazınca sileyim, dedim. Ünlemli ünlemli...
Ilgaz Koçak: Akşam görüşürüz. Allah'a emanet olun Hazar Bey...
Hazar Bulut: Siz de Allah'a emanet olun Ilgaz HANIM!...
(Görüldü)Ilgaz, Sema'nın tespitinin yanlış olduğunu ve Hazar'a durduk yere sataştığını düşünürken, Hazar ise daha aşık olduğunu bile anlamadığı kadının sözleriyle kalp kırıklıklarının arasında koltuğa yığılıp, kaldı...
•
İki günde bin'den 4 bin'e yükseldik ama yorum atan
yoğkk
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatılıyoruz
Novela JuvenilDaha tamamlanmadı. Maalesef gençler, cringe ifadeler içerebilir: Dikkat! 0535***: Yani anlayacağınız Hazar Bey 0535***: Aldatılıyoruz • Aldatılıyoruz; isimli ve konulu, ilk ve tek texting kitabıdır. Başlangıç Tarihi ~ 2021 Bitiş Tarihi ~ Devam Ediy...