•
°Hazar Bulut°
"Anne, ben de oturayım da anlatırız. Biraz yoruldum da ben..."
Kayalıklarda eğim fazla olmadığı için Ilgaz ve annemin karşısına oturdum. Elimi saçlarımdan geçirip kendime çeki düzen verdim bir nebze.
Elimi saçlarımdan geçirince çeki düzen vermiş oluyor muyuz?
"Öncelikle, siz nasıl tanıştınız?" Annem, tam bir soru makinesi gibidir. Cevabını doğru vermezsen bozuluyor.
Gerçekten...
"Ben Hazar'a mesaj attım."
İlk konuşanın Ilgaz olması şaşırtıcıydı. Benim anlatmamı ister sanıyordum...
"Neden?"
Ilgaz, lacivert gözlerini bana dikip onay istedi. Onaylık bir şey yoktu. İsterse anlatabilirdi. Ama Ilgaz'ın gözlerinde gördüğüm bir duygu, anlatsam da bu yükten kurtulsam der gibiydi.
Başımı salladım.
"Bir konu hakkında..."
"Nasıl bir konu? "
"Özel bir konu..."
Ilgaz, niye anlatmıyorsun? Az önce gözleriyle, telepati yoluyla benden onay isteyen kimdi?
"Sen ve Hazar arasında nasıl özel bir konu olabilir ki?"
"Mesaj attım. Çünkü... çünkü..."
Ilgaz'a bırakmak istemedim. Hemen ben atıldım. Ben anlatmazsam Ilgaz hiç anlatmazdı.
"Anne, sana demiştim ya Selin beni aldatıyor diye. Ilgaz'ı da kocası aldatıyormuş. "
Ilgaz'a alttan bir bakış attım. Hiç bozulmuşa benzemiyordu.
"Ah, kızım! Ben biliyordum. Ben seni ilk burada, bu kayalıklarda gördüğümde demiştim. Değil mi? Bak doğru çıktı. Ben ve üstün zekam sayesinde her şeyi-"
"Anne!" Uyarırcasına anneme baktım. O da uzattığını fark etti ki ağzına hayali fermuarını çekti.
"Siz ne zaman, nasıl tanıştınız anne?"
Anlatmaya hevesli bir şekilde konuşamasını sürdürdü.
"Ben sohbetten dönüyordum haftalar önce. Eve gelirken burada, kayalıklarda ağlayan birini gördüm. Bir baktım. A-aa! Ilgaz Koçak. Pırlanta şeysinin şeysinden. İçimden dedim ki, neden? Bir kadın neden içli içli ağlar? Tahmin ettim kocası denen mendeburun ona ihanet ettiğini. Neyse işte, ben yanına geldim. Bir iki konuştuk. Ben numaramı vermiştim, sonradan konuşuruz diye. Ama oğlum, sen sohbetimizin içine sı-"
"Anne!"
"Ne dedim ki ben Hazar? Geldin sohbetin içine ettin." Annemin susacağı yoktu.
"Haklısın anne."
"Haklıyım tabi oğlum."
Annem de konuşmanın gereksiz olduğunu fark etmiş ki sustu. Şu an kimse konuşmuyordu. Bugün Ilgaz pek bir sessizdi.
"İyi misin Ilgaz?"
Sıkıntıyla alnını kaşıdı. Stresli olduğunda alnını kaşıyordu. Müzayede günü de aynısını yapmıştı.
"Aslında benim sana bir şey söylemem gerekiyor Hazar."
İsmimi ne de güzel söyledi. Bir daha desene Ilg- tövbe yarabbim. Ne düşünüyorum ben? Düşünceye bak!
"Söyle Ilgaz, ama sakinleş önce." Başını öne eğip bekledi.
"Hazar.. Ben Zafer'e her şeyi anlattım. Yani, her şeyi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatılıyoruz
Teen FictionDaha tamamlanmadı. Maalesef gençler, cringe ifadeler içerebilir: Dikkat! 0535***: Yani anlayacağınız Hazar Bey 0535***: Aldatılıyoruz • Aldatılıyoruz; isimli ve konulu, ilk ve tek texting kitabıdır. Başlangıç Tarihi ~ 2021 Bitiş Tarihi ~ Devam Ediy...