•
° Sema Çakır°
Evet sayın seyirciler! Ben Sema, diğer adıyla Semer Sırtı Tırtıl. Benim sunuculuğumu yaptığım Pembe Peri Armadillosu(Ilgaz) VS Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı müsabakasında asla(!) taraf tutmayacağımı belirtmek isterim.
Arka fonda Imagine Dragons - Believer çalarken biz müsabakaya başlayalım.
Şu an Pembe Peri Armadillosu, avına yavaş yavaş yaklaşırken, Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı olanlardan habersiz tahtında yani tekerlekli sandalyesinde oturup etrafın güzelliğini seyrediyordu.
Nefesimizi tuttuk! Pembe Peri Armadillosu'nu izliyoruz şimdi. Pembe burnundan derin derin nefes aldı. Avına doğru korkusuzca ilerledi.
Evet sayın seyirciler! İlk atak, kara canlısı Pembe Peri Armadillosu'ndan geldi.
Avına göründü!
Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı, Pembe Peri Armadillosu'nu görünce tekerlekli sandalyesinden kaçmaya çalıştı. Ayağa kalkmay- pardon, yüzmeye çalıştı. Etrafına baktı. Onu kurtaracak kimsecikler yoktu.
Üzüldüm şimdi(!) Vah vah...
Pembe Peri Armadillosu, avının tam karşısına geçti. Bir çalılığın arkasına bile saklanmadı.
1 - 0
Ilg- yani Pembe Peri Armadillosu, ilk atak ondan geldi. Devam etmeye başladı.
"Selamün aleyküm Selin."
Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı cevap vermeye hazırlandı.. Vereceği cevap ona puan kazandırabilirdi.
"Mirhabaa..."
Puan Pembe Peri Armadillosu'na!
2 - 0
"Beni nereden tanıyorsun?"
Pembe Peri Armadillosu, cevabı yapıştırdı.
"Canım, sen beni tanımıyor musun? Hani, Zafer'in karısı Ilgaz..."
Abooov!
3 - 0
Bu cevap kavgada bile söylenmezdi...
"Şimdi hatırladım. Hani pırlanta tasarımcısı Zafer Koçak'ın eşisin. Yani, tasarımcıyı tanıyorum da sen... aklıma gelmedin. Unutmuşum."
Kırmızı dudaklarını büzdü Yarasa Balığı.
3 - 1
Bir puan verdik Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı'na. Çünkü... ağır bir söylemdi bu. Ne yani, Ilgaz'ın eşini tanıyor da kendisini mi tanımıyor?
Saçmalık! Tamamen saçmalık!
Morali bozuldu ama avına belli ettirmedi kara hayvanımız...
"Öyle Selin, öyle. Ben de seni Hazar'dan tanıyorum. Mimar olan Hazar'ın eşi Selin..."
Ooh My Gooddd! Omen Tonrem.
4 - 1
"Hıı, anladım."
"Özel değilse, sen neden buradasın? Yani, bir kolunda serum, tekerlekli sandalye ve kadın doğum doktorunun kapısı önü... Açıkçası tuhaf."
Eveledi geveledi Kırmızı Dudaklı Yarasa Balığı.
"Iıı, aaa, uuu, mmm, tüp bebek... Evet evet, tüp bebek tedavisi için buradayım ben. Hazar'la bir bebek sahibi olmak istiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aldatılıyoruz
Novela JuvenilDaha tamamlanmadı. Maalesef gençler, cringe ifadeler içerebilir: Dikkat! 0535***: Yani anlayacağınız Hazar Bey 0535***: Aldatılıyoruz • Aldatılıyoruz; isimli ve konulu, ilk ve tek texting kitabıdır. Başlangıç Tarihi ~ 2021 Bitiş Tarihi ~ Devam Ediy...