Chapter 20

212 12 0
                                    

Ik sta langzaam op van het bed en loop richting Jasmin. Ze kijkt me raar aan als ik met een serieuze blik steeds dichter naar haar toe kom. Op een stukje afstand steek ik mijn arm naar haar uit en ga mijn mijn vinger toppen over haar gezicht. Ze lijkt te ontspannen van de kleine aanraking en ik stap dichterbij. Hierdoor kan ik m'n hele hand op haar wang leggen en ik stap nog dichter bij als ze haar hand boven op die van mij legt. 'Déjà vu vind je niet?' Vraagt ze en ik voel mezelf knikken. Mijn gezicht komt dichter bij dat van Jasmin en ik leg mijn voorhoofd tegen dat van haar. 'Hoe wist je dat ik het was?' Vraagt ze fluisterend. 'Ik wist het sinds het moment dat ik je hand vast pakte.' Zeg ik zacht en sluit dan de opening tussen onze lippen. En zal ik zeggen, vuurwerk is een te zwakke beschrijving van het gevoel wat er door mijn lichaam ging toen onze lippen elkaar raakte.

Jasmins pov

Het zonlicht schijnt op mijn gesloten ogen en haalt me uit m'n slaap. Een glimlach verschijnt meteen op m'n gezicht, precies de zelfde glimlach die de afgelopen 2 weken elke ochtend als ik wakker werd verscheen. Ik open mijn ogen en word begroet door de gesloten ogen van Harry. Sinds ik hier ben ben ik alleen maar bij hem geweest. Ik heb Louis maar een paar keer gezien, maar van Liam weet ik dat hij de helen tijd bij hem is. En van de verhalen die Louis me schreef via sms lijkt het alsof ze het heel erg naar hun zin hebben. Het enige wat Harry en ik gedaan hebben is wakker worden rond 10 uur in bed blijven liggen tot ongeveer half 1, daarna gaat een van ons naar beneden om ontbijt te maken en brengt de ander het ontbijt op bed. Na ontbijt douchen we en kijken we films, of ja kijken, het enige wat we doen is praten en lachen en de dag erna kunnen we de zelfde film opnieuw kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren. Als we honger krijgen lopen we naar de kleine supermarkt en halen we eten, telkens maar voor 1 dag zodat we de volgende dag opnieuw kunnen gaan. 's Avonds koken we samen en Liam en Louis zijn een paar keer gekomen voor het eten maar daarna gaan ze weer met de zin 'elke avond zijn er nieuwe meiden in een club.' En met dat gezegd vertrekken ze weer.

Ik tik op zachtjes op Harry zijn neus met mijn vingertop. Zijn gezicht vertrekt op een schattige mannier en hij trekt mijn lichaam dichter tegen dat van hem aan. Ik duw mijn gezicht in zijn nek en begin hem zachte kusjes te geven, meer hebben we niet gedaan, alleen maar onschuldige kleine kusjes in de ochtend of uit het niets iets liefs. Ik draai mijn hoofd een beetje omhoog zodat ik met mijn lippen bij Harry's kaak kan en geef hem daar ook een kusje. Harry maakt een zacht geluidje en ik voel dan zijn vingertoppen over mijn zei gaan. Ik duw mijn gezicht weer in zijn nek om de glimlach te onderdrukken. Zijn vingertoppen gaan verder omhoog en kippenvel verschijnt op mijn huid. 'Je hebt me wakker gemaakt.' Zegt Harry in zijn extreem lage en langzame ochtend stem. 'Ik was eenzaam.' Zeg ik zacht. Ik voel Harry zijn glimlach tegen de zijkant van mijn hoofd, hij begint me zachtjes te prikken in m'n zei maar na een paar prikjes worden ze harder en mijn lichaam beweegt weg van Harry zijn vingers, maar ze volgen me. Harry begint me harder te kietelen en ik begin half te schreeuwen van het lachen terwijl ik verder van Harry weg probeer te komen. Harry kruipt bovenop me en gaat door met kietelen, het enige verschil dat ik nu niet meer kan bewegen. 'HARRYYYY!' Roep ik tijdens het lachen door. 'STOP!' Roep ik met tranen in m'n ogen van het lachen. Harry stopt en rolt van me af en meteen door naar het eind van het bed waar die z'n benen op de grond zet en opstaat. 'Wat ga je doen?' Vraag ik terwijl ik door m'n ogen wrijf. 'Douchen.' Zegt Harry en ik trek mijn wenkbrauw op. 'Harry het is pas kwart over 10.' Zeg en ga ook rechtop zitten. 'Ja weet ik maar we moeten vandaag beginnen met onze tassen inpakken.' Zegt Harry en loopt dan de badkamer in. Ik verstijf op de plek in het bed en mijn ogen worden groot. Vanavond gaan we met z'n 4en naar Wales, naar het dorpje waar Louis een huisje gehuurd heeft en hij wil met ons naar het kasteel wat een paar kilometer ervan af ligt. Ik blijf in de zelfde positie op het bed zitten totdat Harry uit de badkamer terug de slaapkamer in komt. Zijn haren zijn handdoek droog en hij draagt alleen een boxer. Hij gaat voor de kast staan en pakt er kleren uit. Ik volg elke beweging die hij maakt, maar het lijkt Harry niks te boeien. 'Kleed je je dalijk meteen aan, we moeten heel veel eten halen voor in de auto.' Zegt Harry terwijl hij een trui over zijn hoofd trekt. Ik knik en loop langs hem af de badkamer in.

Bound By Faith (one direction vampire)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu