Chapter 21

154 7 2
                                    

Jamsin? Jasmin wordt wakker we zijn er.' Liams stem haalt me uit m'n droom en ik open langzaam mijn ogen. We staan voor de ingang van een extreem ouderwets dorpje. 'D-dit?' Vraag ik zo zacht dat het eigelijk niet te verstaan is. 'Jasmin ik..' begint Liam maar ik hoor hem niet meer als mijn ogen afzwerven naar het kasteel wat in de verte achter het dorpje te zien is. 'Nee..'

Liams pov

'Nee, nee nee nee nee nee!' Jasmins hele lichaam begint te schudden en ze begint wartaal uit te slaan. 'Jasmin rustig het is goed.' Probeer ik haar te kalmeren maar ze lijkt me niet te horen. Ik probeer haar aandacht op mij te krijgen, maar het lijkt te laat te zijn als haar ogen rood worden. 'Jasmin, kalmeer asjeblieft.' Probeer ik nog een keer. Ze slaat met haar hand tegen het dashboard en gooit haar deur open. 'JASMIN!' Roep ik achter haar aan, maar ze negeert me. Ze begint op een extreem hoge snelheid te rennen en binnen een paar seconden is ze uit zicht. 'Uhhrr.' Ik trek aan mijn haar in frustratie e trap tegen de auto aan. Na een paar minuten trekt de auto van Louis ook op en hij en Harry stappen allebei uit. 'Het, waar is Jasmin?' Vraagt Harry als hij om zich heen gekeken heeft. 'Ze uhmm, ze is verkennen.' Zeg ik maar het klinkt meer als een vraag. 'Welke kant ging ze op?' Vraagt Louis en ik wijs in de richting waar ze heen ging. 'Zei ze hoe lang het zou duren totdat ze terug kwam?' Vraagt Louis door, maar ik haal alleen m'n schouders op. 'Ik ga wel achter d'r aan".' Zegt Harry en hij gaat achter Jasmin aan.

Harry's pov

Na een klein stukje lopen begin ik te joggen, mijn conditie is niet te beste maar een paar minuten hou ik wel vol. 'Jasmin!' Roep ik na een tijdje rennen. Hoe ver kan iemand komen in een paar minuten? 'JASMIN!' Roep ik iets harder. 'Harry?' De stem komt van achter me en ik draai me om om Jasmin te zien staan. 'Hey, we wachten op je.' Zeg ik en Jasmin glimlacht. 'Kom dan gaan we terug, we kunnen morgen alles verkennen als je wil.' Zeg ik en Jasmin knikt langzaam.

We lopen samen terug naar de auto's en zien Louis en Liam samen roken. 'Jongens doe die shit uit, het wordt een rook vrije week.' Roept Jasmin zodra ze het ziet. Louis begint te lachen en Liam rolt met zijn ogen. We stappen allemaal terug in de auto en rijden het dorpje in. Louis kan zijn ogen niet op de weg houden en rijd 3 keer bijna een duif aan terwijl ik alleen maar kijk naar de ouderwetse huisjes die overal langs de smalle weggetjes staan. Na ongeveer 10 minuten komen we bij een groot open velt waar we tegen gehouden worden. Louis rolt het raampje open en een oudere man verschijnt in de opening. 'Sorry mannen, jullie gaan zo het oudste gedeelte van het dorp in, hier zijn auto's niet toegestaan, jullie moeten hem hier parkeren.' Zegt de man en Louis knikt. de oude man glimlacht en stapt weg van de auto. Louis parkeert en we stappen daarna samen uit. 'Lou, nemen we de koffers nu al mee of komen we daar later voor terug?' 'Vraag ik en Louis lijkt te denken. 'Uhm wacht even.' Zegt hij en hij jogt naar de oudere man toe. Ik blijf bij de auto staan en kijk hoe Jasmin uit de auto stapt. Ze draait naar Liam de ook uit de auto stapt maar hij blijft met zijn voet hangen en valt uit de auto op de grond. Jasmin lacht en klapt in haar handen. Ik glimlach als ik naar haar kijk. Elke keel als ze lacht kan ik niet stoppen met glimlachen. Een hand op mijn schouder haalt me uit m'n gedachten en ik schrik op. Louis staan achter me met een grijns op zijn gezicht. 'Wat?' Vraag ik. Louis grijnst alleen groter en hij loopt naar de achterbak van de auto. 'Wat?' Vraag ik nog een keer, dit keer een beetje lachend. Hij schud z'n hoofd alleen. 'Lou!' Zeg ik als de grijns niet van zijn gezicht gaat. Hij pakt de onze koffers uit de auto en geeft mij de mijne. 'Weet je waar we heen moeten?' Vraag ik als Louis vooruit loopt. 'Ja er zijn hier trappen die omlaag de berg af gaan naar onze bungalow. 'Liam, Jasmin kom op!' Roept Louis en Liam en Jasmin komen achter ons aan. Er zijn inderdaad trappen langs de berg afgemaakt die richting een stuk of 20 bungalows toe leiden. 'Dat is niet wat ik verwacht had.' Zegt Jasmin als we de trappen afgaan. Liam de gentlemen die hij is draagt ook Jasmin d'r koffer. Tss had ik ook kunnen doen. 'Ja die meneer zei dat ze het zo gedaan hadden zodat er mensen naar het dorpje kwamen die niet in de stad wilde verblijven, maar zo hoefden ze niet tussen de oude huizen te bouwen.' Legt Louis uit.

Bound By Faith (one direction vampire)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu