Zayn

158 10 1
                                    

Ik denk.. nee ik weet dat iedereen het gehoord heeft, gelezen heeft, gezien heeft op tv. Zayn is uit de band gestapt...
Het doet pijn het is alsof een hand in mn hart grijpt en een groot deel mee terug naar buiten trekt. Een leegte heeft zich gevormd en ik weet niet of die leegte door iemand anders opgevuld kan worden. Mensen vragen me hoe voel je je? Gaat alles wel goed? Ik knik en glimlach, maar vanbinnen voel ik me niet zo. Het is niet uit te leggen. Gister avond toen ik het nieuws hoorde brak ik, mijn longen werkte niet meer en mijn tranen blokkerde mijn zicht. Ik was gebrokeb en ik had pijn. Maar nu? Wat voel ik nu? Niks. Ik heb een leeg gevoel in mijn lichaam alsof er niks is. Het enige moment dat ik iets voel is wannier ik naar foto's fanart wat dan ook van Zayn kijk en het enige war ik dan voel is simpelweg hartverscheurend verdriet. Een krak in mijn hart een brok in mijn keel, een zwaar gevoel in mijn buik.
Toen ik vanochtend wakker werd hooptw ik dat ik was wakker geworden uit een nachtmerrie. Maar door de ophedroogde tranen op mijn gezicht wist ik dat dat valse hoop was. Ik brak opnieuw.. in stilte dit keer. Jullie denken vast waarom schrijft ze dit? Het antwoordt is simpel, ik schrijf wat ik niet kan of durf te zeggen, mijn woorden op papier zijn krachtiger dan mijn gesproken woorden ooit kunnen zijn.

Mijn mening over dat Zayn weg is? Ik ben er kapot van natuurlijk, Ik geloof het nog steeds niet, maar ookal is Zayn niet meer in one direction. Hij is bij me, bij ons allemaal. Ik hou nog steeds net zo veel van hem en ik gun hem het allerbeste. Daarom steun ik hem, ookal wil ik niet dat die gaat, als hij er gelukkig van wordt dan ben ik ook gelukkig. Ik steun hem nu en ik zal hem blijven steunen. Zayn staat in mijn hart gegraveerd hij heeft een plekje gekregen.
De wonden zijn nu nog vers en het lijkt alsof ze niet zullen helen. Maar geef het tijd, want tijd heelt alle wonden. En zo probeer ik niet alleen jullie moed in te praten maar mezelf ook.
Het is nu zwaar maar over een tijdje moet ik uit het donkere hoekje in mn kamer komen en de weereld opnieuw onder ogen komen. En op het moment dat ik dat doe weet ik dat Zayn trots is dat ik door ga, net zo trots als ik op hem ben dat hij door gaat...

In honor of Zayn Malik.
My shining star. One brighter than all the others.

-KJG

Bound By Faith (one direction vampire)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu