''Princezo čitava buka oko toga da li smeš na žurku. Pa tebe stvarno tretiraju kao pravu princezu...'' rekao je i lagano me propustio da prođem ispred njega.
''Vidiš li Zoi?''
''Am... prilično sam siguran da se uveliko smuvala sa nekim likom ovde. Zašto se ti i ja ne bismo smuvali?'' rekao je smelo na šta sam pocrvenela skroz, a onda mi je pružio piće uz osmeh.
''Am... alkohol?''
''Vrlo malo, pretpostavljam da ne piješ...''
''Tačno tako...'' izgovorila sam i slegla ramenima.
''Od jedne čaše toga ti ništa neće biti, a i slatko je kad se pomeša sa alkoholom...'' rekao je uz blag osmeh i oslonio se o šank kako bi nastavio da zuri u mene. Lagano sam ispila sve do poslednjeg gutljaja i namrštila se.
''Slatko? Užasno je ljuto, mislim da mi prži grlo!'' požalim se dok se hvatam za flašu sa običnim sokom.
''Ne, ne, ne uzimaj to...'' nasmeje se i smesti mi limun u usta. Zagleda se u moje oči i odmahne glavom.
''Bilo bi ti još gore da si nešto popila...'' izgovorio je kroz osmeh. Limun je ugasio vatru u mom grlu i prineo joj kiseli, a u isto vreme i gorki ukus.
''Hvala, bilo je užasno iskustvo i molim te, ne pijem više večeras...'' nasmeje se ponovo dok kroz moju glavu prolazi samo jedna misao.
''Kakav osmeh..''
''Molim?'' upita zbunjeno i ispije svoje piće, uplašeno odmahnem glavom svesna toga da sam izgovorila to naglas, ali sreća nije čuo od muzike.
''Oh, koga to moje oči vide?!'' zgodna, vitka, crnokosa mu priđe i zagrli ga kad i on blago nju.
''Nisam te video dugo Katja...''
''Čujem da si postao opasan momak ovoga grada..''
''Opasan po sve osim po tebe, lepotice...'' osmeh mi sklizne kad primetim da i sa njom koketira kao sa mnom te samo stegnem svoju čašu sipajući opet ono ''slatko'' piće u nju. Toliko o tome kako večeras ne pijem...
''Nisi se promenio tolike godine. Isti šarmantni momak...''
''Imaš društvo?'' upita dok gleda u mene. Osmehnula sam joj se kiselo i pružila ruku.
''Helena drago mi je''
Eh što sve mame ne rađaju lepotice kakvu je moja mama rodila? - pomislim i odmerim je onako gadljivo kao da je živa lignjica u tanjiru.
''Katja, Aleksejeva najbolja drugarica iz srednje...''
''Oh, lepo je znati da si je pohađala jer ne izgleda tako...'' odbrusim namršteo i prođem pored nje kad uočim Zoe u daljini.
Priđem joj odvlačeći je od nekog lika sa kojim je igrala.''Hej... svideo mi se!'' požali se i prevrne očima hodajući za mnom.
''Vidi...'' pogled joj usmerim ka Katji i Alekseju te se obe namrštimo na taj prizor.
''Ko je dođavola to?''
''Drugarica...'' izgovorim tiho i prekrstim ruke na grudima.
''Nazvao ju je mojim nadimkom!''
''Opa! Ljubomorna si?''
''Jesam!'' odgovorim ljuto dok ponovo vraćam pogled na njih, ali nema ni jednog ni drugog.
''Ček... pa gde su?'' upitam zbunjeno dok ona takođe pogledom traži njih u masi drugih ljudi.
''Odvukao ju je u krevet...'' rekla je tiho i coknula jezikom smoreno kao da joj je nešto pobeglo.
''Pa ovde može samo u pesak da je odvuče...'' izgovorim namršteno dok mi na samu pomisao svaki živac u telu igra.
''Prosto je neverovatno kolike ste vas dve lujke. Prvo, Katja mi se ne dopada, drugo, lutko da sam hteo u krevet da je odvučem ne bih sad stajao tu...'' trgnemo se obe na glas iza Zoe i stanemo jedna do druge.
''Zoe, Maks te zove, a ti princezo pođi za mnom...'' izgovori dok grubo hvata moju ruku i vuče me za sobom. Kad smo se malo udaljili od ostalih istrgla sam ruku iz njegove.
''Šta ti dođavola pokušavaš da dobiješ od mene?'' izgovori dok se lagano okreće ka meni isprva gledajući u nebo, a potom u mene.
''Hoću kući''
''Tek si došla...''
''Ne dopada mi se tu''
''Nisi bila ni sat vremena''
''Briga me''
''Ne odgovaraj mi tako mala-...''
''Ili šta?! Šta ćeš učiniti veliki?! I ne zovi me mala, povraća mi se od toga!'' rekla sam drsko i okrenula se sa namerom da odem, ali me vratio ka sebi i lagano obavio ruke oko mog tela.
''Ni makac, princezo. Čuo sam ceo razgovor. Ako ti to odgovara tako, samo ću tebe nazivati princezom i lepoticom-...''
''Kasno si se setio, prinče zaostali u toku priče...'' prekinem ga u pričanju jer me svaka njegova reč ježi i video bi to, a i osećam neki čudan osećaj u stomaku.
''Ljubomorna si?''
''Vidiš li osobu vrednu moje ljubomore ovde?''
Nastaviće se...
YOU ARE READING
Zaljubljena bitanga
RomanceKažu da bitanga i princeza ne idu zajedno, ali njihov je spoj delovao savršeno. Helena, ćerka najboljeg advokata u državi, zameniće svoj život iz bajke za momka čiji je pogled u nju unosio nemir. Jedan pogrešan korak deli ih, a među njima nalazi se...