《Aleksej pov》
Nežno sam prodirao duboko u same ponore njenog tela dok su je moje usne neprestano ljubile i govorile joj sve najintimnije i nežnije. Provokativnim uvijanjem tela me terala da ne stajem i želim još iznova i iznova. Njeni uzdazi su me toliko uzbuđivali...
Pustio sam je samo na tren zbog čega je umorno pala i zadihala se. Spustio sam se do nje i nežno krenuo da ostavljam poljupce po njenim leđima. Naježila se od glave do pete što me nateralo da joj pružim još malo zadovoljstva sve dok ne izgubi i poslednji atom snage. Okrenuo sam je tako da sad licem bude okrenuta ka meni i nežno je poljubio. Uzvratila je magičan dodir usnama i spretno uplela jezik o moj.
Nežno sam smestio njene noge oko svojih bokova i lagano krenuo da joj dražim svaki delić tela. Fokusiram se na centar njene ženstvenosti i poljubim je nežno kako bismo sklopljenih očiju ušli u još jedan magičan svet požude.
Bio sam preokupiran prostorijom koja je bila ispunjena erotičnim zvucima koje je Helena pravila, to je dovoljno govorilo, znao sam da joj prijam.
Za to vreme sam ljubio njen vrat i njene vrele grudi. Kad osetim koliko oboje pulsiramo i kako lagano svojim nogama steže moje bokove ne bih li se makao, to i učinim dok ona grubo grize svoju usnu. Gotovo da ju je raskrvarila, i bi, ali sam joj je oteo svojim usnama.
''Aleksej...'' stenjala je moje ime zbog čega bih ponekad bio spreman na to da je malo mučim ne bi li se to ponovilo još mnogo puta. Osetim vrelinu kako se spušta niz moje telo te na samom kraju sebi uskratim zadovoljstvo i dovedem je do vrhunca prstima što joj se veoma dopadne.
Bacim se na krevet do nje osećajući ogroman bol proizveden uskraćenim užitkom, ali kad se njeno telo nađe do mog, zaboravim na to i nežno je prigrlim uz sebe.
''Zaboga bilo je... tako dobro...'' izgovorila je i obavila ruke oko mog vrata ljubeći ga nežno.
''Ponavljaću to sve dok u nekoj pozi ne pronađeš sebe...'' izgovorim kroz osmeh.
''Bitango...'' osmehne se dok slasno grize svoju usnicu.
''Nisi svesna toga da si na granici da izgubiš svaku trunku energije, a da ja ovako mogu celu noć, zar ne?'' upitam je jer izaziva, odmah se umiri i spusti bradu na moje grudi ne sklanjajući pogled svojih plavih okica sa mene.
''Uplašila si se?''
''Nisam. Samo si me umirio očima...'' zamišljeno sam češkao njena leđa sve dok nije primetila moju odsutnost i zagrebala kandžicama po mojim grudima.
''Je li sve okej?''
''Pa baš i ne...'' rekao sam tiho razmišljajući o tome kako moram da napustim njen stan odmah sutra u podne i kako je ovo trebao da bude miran nežan razgovor koji je slučajno završio mirnim i nežnim vođenjem ljubavi...
''Zašto?'' ustala je u sedeći položaj i obavila pokrivač oko svojih grudi.
''Moram da idem još sutra...'' zabrinuto se zagledala u mene i spustila se na moje grudi ponovo.
''Moraš?''
''Moram, znaš sve, sve sam ti rekao...'' zabrinuto me zagrlila i prošaputala:
''Zar ne možeš da ostaneš makar još sutra ceo dan?''
''To je nemoguće. Žao mi je princezo, ali... doći ću za par meseci opet, voleću te i vratiću se brzo... proći će kao treptaj oka...'' coknula je jezikom i ustala.
''Falićeš mi tako mnogo!''
''Bolje je da se sad malo pridržavamo svega. Ionako i tvoj tatica želi da me ubije jer mu se petljam sa ćerkicom...''
''Znam mili...'' rekla je tiho i spojila nam usne u dug poljubac. Lagano sam prebacio jednu njenu nogu preko svojih bokova i prošaputao:
''Ne želim sad da mislim na to... uradi nešto da mi skreneš misli sa svega...''
Nastaviće se....
YOU ARE READING
Zaljubljena bitanga
RomanceKažu da bitanga i princeza ne idu zajedno, ali njihov je spoj delovao savršeno. Helena, ćerka najboljeg advokata u državi, zameniće svoj život iz bajke za momka čiji je pogled u nju unosio nemir. Jedan pogrešan korak deli ih, a među njima nalazi se...