...rüyaydı. belki benim rüyamdı belki de ben, hiç tanımadığım insanların rüyası. Hepsi yani tüm otobüstekiler aynı rüyayı mı görüyorlardı? Uyanamıyordum, yoksa uyuyamıyor muydum? Gerçekle hayaller çok iç içe. Yoksa Matrix filminin çok mu etkisinde kaldım. Küçükken Süperman i de çok severdim ama hiç uçmayı denememiştim.
...rüyaydı. yağmur şiddetini arttırmış gök gürlüyordu. camdan dışarısı belli belirsizdi. ne görüntü net ne sesler bir anlam ifade ediyor. İnsanlar sanki ben yokmuşum gibi davranıyor. Bağırmaya çalışıyorum sesim çıkmıyor, inmek istiyorum telaşla otobüsten, ayağa kalkamıyorum. Düşünceler ve çaresizliğimle öylece kala kalıyorum otobüs koltuğunda. Saate bakıyorum bir an. Durmuş...
...rüyaydı.Tanıdıklarım da vardı, tanıyamadığım simalar da. Yaşlı, genç, çoluk çocuk, kadın erkek. Otobüs doluydu. Yol yağmurlu, mevsim yaz mı? Hava aydınlık mı yoksa karanlık mı?
Bakar mısın, bu otobüs nereye gidiyor?
Sana söylüyorum sağar mısın.
Sesim???
Sesim!!!
Sesim çıkmıyor. Avaz avaz susuyorum. Konuşulanları anlayamıyorum. Ne diyorlar ne konuşuyorlar. Hepsi birbirini tanıyor gibi sanki.
...rüyaydı. Yani rüya olmalıydı. Hadi uyan artık uyan.
...rüyaydı.
gözümü açıyorum birden, yanımda sigaram, kahvem ve klavyem. Ordaydım ama diyorum kendime. Ordaydılar, bağırdım duymadılar...
20.03.2005 @N™U®@T