İlk adım , bir yanım aşk benim. Gülüşlerim, kibirlerim, küçümseyişlerim, çekingenliklerim, geçmişim, geçemeyişlerim, varlığım, bugünüm ve yarınım aşk benim.
Ben kelimelerden vazgeçtim, kelimeler beni seçti. Uyutmadılar işte yine bir gece. Yatağımda bir sürü dağınık hece. Topla, böl, çarp çıkar. Anlamsız bir matematik edebiyat sentezi işte. Gitgide daha çok sessizleniyorum. Yeni kalp çarpıntılarım geliyor, anlıyorum yeniden, hatırlıyorum aniden ilk adım aşk benim. Bir yarım değil her yanım aşk benim.
Kariyeri tırmanma ya da asansör bekleme seçimleri, sosyal statü zırvalıkları, siyasi düşüncesizler, iyi evlat sahtekarlıkları... Tüm adresler çıkmaz sokaktı, yani benim ilk adım aşktı...
Masallarda duydum beni uyutmaya çalıştıkları zamanlarda ilk kez sevdayı. Ve merak etmedim hiçbir masalın sonunu. Aklım sevdada kaldı. Sonra platonik sevdalar inşa ettim, legolarımla oynamaya başlarken. İlk sevda denememde yerle bir ettim tüm platonik aşklarımı. İlkin baksın yeter dedim, sonra elini tutmak istedim, ya bir kez olsun öpüp sarılsın biter sandım dünya. Yetmedi , bitmedi arzular istekler... Seviştim nefessizce durduramadım içimdeki hayvanı. Hayal kırıklıklarım, hayal kırdıklarım, bitti dediklerim, bittim sandıklarım. Tükeniyor sandım. YANILDIM. Öyle ya ilk adım aşk benim.
Kağıt kaleme, yaprak ağaca, dal rüzgara, çay şekere, benzin arabaya sevdalı. Birbirini tamamlayanlar ayrı ayrı yapamayanlar. Gece gündüze, kar güneşe, yaprak tırtıla sevdalı.Birbirleriyle anılan imkansız aşk denklemleri. Ve zaman değiştiriyor bazen sevdaları. Arabanın benzine sevdası gibi. Öyle ya daha şimdiden motorin ve lpg yle metres yaşıyor. Benzin kendini vazgeçilmez sanıyor pek de inanmıyor biteceğine bu aşkın ama biliyor her sevda gibi bu sevdanın da tükenişe gittiğini. İmkansız aşklar ,imkansızlıklar arası aşklar, aldatışlar, aldanışlar olsun ilk adım aşk benim...27.07.2005 @NTMU®@T