BİŞEY VARDI

9 2 1
                                    

Bir şey vardı, tüm bu uykusuzluklarımda, kanter içinde uykulardan uyanışlarımda... Bir şey vardı hiç ummadığım anlarda ve hiç de ummadığım mekanlarda aklıma düşüp yüreğimi sızlattığında... Gayet hoş bir ortamda sohbetlerin en koyu noktasında kahkahalarım çınlarken, sebepsiz SENi hatırlayıp da durgunlaşmalarımda...
Günün her saati, yılın her mevsimi aklıma geliyordun gidişinden belki de gidişimden beri. Günler günleri, aylar yılları, sevdalar sevdaları kovaladı yitişinden, bitişinden belki de bitişimden beri. Oysa yeni yeni farkına varıyorum , belki de bittiğinde daha çok başladın BENde... Şimdi daha çok SENleyim SENsizken...
Bu gece, ilk kez rüyamda gördüm SENi. O kadar gerçek gibiydin ki. Bişey söylemek ister gibiydin, öylece sustun. En son, en büyük suskunluğumuzdan beri daha bir çığlık çığlıyaydı bu suskunluğumuz. Uyandım birden. Hiç tereddüt etmeden, hiç düşünmeden telefona sarıldım aniden ve SENi aradım. Saatin geceyi mi sabahı mı gösterdiğine aldırış etmeden, yılların yitişini, ne diyeceğimi V
“ İyi misin?” diyecektim tek bildiğim. “ İyi misin” Belki bilinçaltımın bir oyunuydu belki de altıncı hissim , rüyamda gördüğüm SEN... C
Herşeyi hiçe sayıp yıllara inat , yaşadıklarımıza inat , gurura inat aradım işte SENi. Hiç bir şey ümit etmeden hem de. “Acaba yeniden başlar mıyız?” gibi saçma fanteziler kurmadan. Hala alev alev yanıyorum, sadece sesini duyup yangınıma yağmur damlası olman için değil. Sadece SEN için , SENi gerçekten de merak ettiğim için aradım bu gece. Telefonun kapalıydı. Kapsama alanı dışındaki hiç tanımadığım ama sesini ezberlediğim o gayri meşhur kadın açtı. İyi ki de o açmış. İyi ki de kapalıydı telefonun. Çünkü anlatamazdım SENa bu yazdıklarımı. Zaten anlasaydın BENi şimdi yazıyor değil yaşıyor olurduk...
Herşeye rağmen tek suçlu değilsin elbet ve suçlamadım SENi hiç. Dualarım umarım mutlusundur ve daha da çok mutlu olman için. SENi Seviyorum hala SENsiz. SENsiz yaşamayı becermeye çalışıyorum. Keşke ikamen olsaydı Yar ama SEN tamamlayıcıydın. Ve SEN, yine bakma SEN diye yazdığıma ; SEN artık yıllardır 2. tekil kişisin iyisi mi aldırma...

@NTMU®@T  28.10.2004  

SENSİZLİK FAKÜLTESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin