Aşığım yine. Hiç bilmediğim bir yüze, hiç dokunamadığım bir tene. Belki de ezelden beri hep aşıktım. Aşka aşıktım. Ben hep aşıktım, inenler ve binenler oluyordu. Karakterlerin sürekli değiştiği ama hep aynı senaryoyu oynuyordum belki de...
Sevmek sevilmekten daha güzeldi. Ne bir beklentin vardı acaba sever mi diye, ne de kabusların acaba çekip gider mi diye... Aldatmışlık, aldatılmışlık, aldanış ve aldırmazlıklar... Severek sevişmeler, sırf hayvansal içgüdülerimizi doyurmak için yapılan yiyişmeler, “sen yanımda ol yeter” saçmalıkları. Sensiz olmaz zırvalıkları, ruh ikizi karmaşıklığı, mantık evliliği gibi mantıksızlıklar. “Bak artık yaşın geldi, işin de var, e bi de resmi olarak sevişeceğin biri lazım.” nağraları...
Aşka aşıktım ben, herhangi bir kadına bazen. Yaralamış, yaralanmış ,yarılanmıştım.Aşıktım ben ve böylesine sabıkalıyken. Kaçtığım saklandığım zamanlarda bile sobeleniyordum hep. Ama öyle bir oyundu ki bu , ne dört yanlış doğruyu götürüyordu ne de yanınca çıkıyordun. Bazen mola veriyorum sanırken ayaküstü bile aşık olabiliyordun. Ne yoruluyordun , ne de sıkılıyor. Bazen acılar çekiyor , bazen acıtıyordun. Bol Limonlu ekşi bir çorbanın üstüne , bol acılı bir lahmacun, bol şerbetli çok şekerli bir tatlı, yanında bir şişe kırmızı şarap şu köpek öldüren dediklerinden. İşte böyle tezat bir sabah kahvaltısı misali aşk. Ama yine de aşıktım ben, hem de böylesine sabıkalıyken. Bu kadar günah işlememe rağmen tövbe edemeden içmeye devam ederken...
Tüm yaşadıklarım, yaşayamadıklarım , sevdiklerim ve sevip de söylemediklerimin toplamıydı sevdam. Hiç birinizi biraz eksik biraz fazla sevmedim. Belki de tek sevabım adil olmaktı bu konuda. Hepinizi çok sevdim, her ne kadar adam gibi söyleyemesem de. Ben daha siz gelmeden sevmeye başlamıştım birden siz geldiniz. Ve geldiğiniz gibi gittiniz. Ne dönmenizi bekliyorum , ne de yeni sizleri. Ben olduğum gibiyim aşka aşığım yine buradayım ve hala aşığım , üstelik böylesine sabıkalıyken. Ama nasılsa, bir sen geldiğinde temiz kağıdı istemeyeceksin ya. Gerçi istesen de , korkma nasılsa seveceksin...@NTMU®@T 16.01.2005