Herkese Merhabaaaa🖐
Ben yeni bir hikaye ile geldim karşınıza💃
Ancak kötü bir haberim var Eylül ayında devamı gelecek kusura bakmayın, belki arada birkaç bölüm atarım kesin bir şey diyemiyorum ama şimdilik bu🤷♀️
Umarım beğenirsiniz❤
Cem Adrian & Hande Mehan - Sen Benim Şarkılarımsın
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
🧚♀️Mahperi🧚♀️
Elimde ince belli çay bardağım dört senedir nadir geldiğim baba evinde keyfini sürmeye çalıştığım dakikalardaydım. Dakikalardaydım diyorum çünkü başımın tatlı belası kardeşim Melek oflayarak bahçeye çıkmasaydı. Yanıma ayağına geçirdiği parmak arası terlikleri ile şap şap ederek gelirken çıkardığı sesin beni sinir ettiğini bildiği için bilerek yaptığına adımın Mahperi olduğu kadar emindim.
"Of abla of!"
Elimdeki çayıma üzgün bakışlar atıp masaya bıraktım.
-Özür dilerim canım çayım aramıza kardeşim girdi!-
Kafamı ona doğru çevirirken hiç istekli değildim. Ki ona baygın baygın bakmamdan onunda anlayacağını biliyordum.
"Ne oldu yine?"
Evet yine! Okulum bitip kafamı dinleyeceğim zamanları beni sinir ederek geçiriyorduk çünkü. Hanımefendi ben şehir dışında iken evde özgürlüğünü ilan etmişti. Haliyle ben gelince de evde bir kişinin daha sesinin çıkması istediğinin bazen olmamasına neden olmaya başlamıştı. Bu yaz sürecinde bana yüksek lisans yapmam için ne kadar dil döktüğünü bir ben bir Allah biliyordu. Kendi çıkarı için olsa da eğitim hayatımı desteklemesi gözlerimi yaşartmıyor değildi hani!
Omuzlarını düşürerek sandalyede iyice geriye yaslandı.
"Annem Eylül ile akşam çıkmamıza izin vermedi!"
Tek kaşımı kaldırdım ne var bunda der gibi. Çünkü bende kızların annesi olsam izin vermezdim. Bu ikisi bir araya gelince belayı üstlerine doğru çekiyorlardı. Ayrıca açıklamam gerekirse Eylül teyzemin torunuydu. Yanlış duymadınız teyzemin torunu! Ama bu teyzem büyük teyzemdi canım. Annem, garip anacığımın hiç kardeşi yoktu. Anneannemin kız kardeşi olan Fatma teyzemin de biri kız biri erkek iki evladı vardı. Tarık dayım- annemle kardeş gibi büyüdükleri için dayı demem gerektiği küçüklükten beri aşılandığı için dayı diyorum- ile ve ailesi ile karşımızdaki evde oturuyorlardı. Bakışlarım karşıki evde uzun süre kalmış olacak ki gözümün önünde sallanan el ile kendime geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI
RomanceMerdivenleri çıkarken söylenmesi ile sesli kıkırdadım. Evin kapısına geldiğini anahtar ile açmaya çalışmasından anladım. Dizine koyduğu kalçam ile içimdeki kan hızını arttırdı. Ona temas etmek isteyen yanıma dur diyemiyordum. Alkol yüzünden! Eve gir...