2

7.6K 256 25
                                    

💃İkinci bölüm ile merhabalarrrr💃

Umarım beğenirsiniz😊

Keyifli okumalar

Sezen Aksu - Kutlama🎶

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

🧚‍♀️Mahperi🧚‍♀️

Gözümü yüzüme vuran güneş ile açtığımda gördüğüm tavan benim odamın tavanı değildi. hızla yattığım yerden doğrulduğumda başıma giren ağrıya lanet ettim. Elbisem belime kadar toplanmış, askıları omuzlarımdan düşmüştü. Dehşetle dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalışırken kalbim belki de ömrüm hayatım boyunca ilk defa bu kadar hızlı kan pompalıyor olabilirdi. Yattığım yerden hızla doğrulunca gözlerim kararsa da umursamadım. Bir an önce nerede olduğumu anlamalı, en önemlisi kızların nerede olduğunu öğrenmeliydim! Hızlı hızlı adımlarım odadan çıktığında evi turlamaya başladım. Açtığım iki kapı tuvalet ve banyo olunca kalan diğer kapıya ilerledim. Açılan kapı ile birbirine sarılıp uyuya kızları görmem ile derin bir nefes aldım. Kızlarda buradaysa biz neredeydik?

Kafamı kaşıyarak sessizce kapıyı kapattım. Adımlarım diğer kapıya gittiğinde salon olduğunu anladım. Oraya girdiğimde kimseyi görememek korkutsa da çantalar masanın üzerindeydi. Çantamı elime aldığımda hızla telefonumu çıkardım. Cevapsız aramaları ve mesajları geçip rehberden bizimkilerden birini aramayı düşünürken kapının örtülme sesiyle sırtım dikleşti. Kimi göreceğimi bilmemek deli ediyordu beni!

Hiçbir şey hatırlamamak delilikti! Nasıl bu kadar çok içebilmiştim.

Salona elinde çantalarla giren tanıdık yüz rahat bir nefes almamı sağladı.

"Mahir!"

Yüzünde şaşkınlığımın verdiği tepkiye karşı gülümseme vardı.

"Günaydın sarhoş!"

Sarhoş!

Belli ki dün gece haddinden fazla içmiştim. İçmemi hatırlamamla başıma giren ağrı bir oldu. Buruşturduğum yüzüm ile durumumu anlayıp elindeki eczane poşetini bana uzattı.

"İç şu ilacı!"

Uzattığı ilacı alırken utandım.

"Teşekkür ederim."

Hiçbir şey demeden üzerime baktığında karşısında bu elbise ile durmak rahatsız etti. Bakışları omzuma düştüğünde oflayarak başka bir çanta uzattı bana.

"Zümrüt halamdan istedim bunları. Arkadaşınızda kaldığınızı söyledim, yalanımı bozmazsın diye düşünüyorum."

Uzattığı çantayı alırken kafamı salladım.

PERİ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin