Herkese merhabaaaaa🖐
Sonunda gelebildim🥳
Keyifli okumalar dilerim🥰
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
🧚♀️Mahperi🧚♀️
Dudağıma değen dudakları ile ne yapacağımı şaşırmıştım. Heyecandan ve panikten dolayı kalbimin atışını dışarıdan bile duyabilirdiniz. Ensemdeki eli gevşerken dudağımın üzerindeki dudağını yavaş yavaş geri çekerken ne zaman kapandığını anlamadığım gözlerimi açtım. Yüzlerimiz arasında bir nefeslik mesafe kala geri çekildi. Bakışlarım gözlerinde hiçbir şey diyemeden ve bir tepki veremeden ona bakıyordum. Ensemdeki elini okşayarak geri çektiğinde aramızdaki mesafe de açıldı. Koltuğunda biraz geri gittiğinde dudakları kımıldayacak gibi oldu ama derin bir nefes alıp gözlerini kapattı. Birkaç saniye sonra geri açtığında ben hala boş boş ona bakıyordum. Ne tepki vereceğimi bilmiyordum ki!
"Mahperi."
Fısıltı gibi çıkan sesi beni kendime getirdi sanki. Elimi dudağıma götürmemek için zor tutuyordum ama yapmayacaktım.
"Hı."
Benden bağımsız çıkan sesim ile dudakları tebessüm etti. Kıvrılan dudaklarına baktığımda az önce o dudaklarla beni öptüğünü yeniden idrak etmiştim.
Beni öpmüştü!
Hem de dudağımdan!
Öpmüştü beni!
"Mahir!"
Çıkan sesim ile bende olan bakışları ile koltuğuna biraz daha yaslandı.
"Edendim."
Şaşkınlıkla bakıyordum bu rahat tavrına! Az önce o ne yaptığının bilincinde miydi acaba?
"Ne yaptın sen?"
Hafif gülen yüzü ile bana bakışlarından kaçmak istesem de gözlerinin içine bakmaya devam ettim.
"Bence ne yaptığımı ikimizde çok iyi biliyoruz Mahperi."
Bilmeyi geçtim görmüştüm! Görmeyi de geç bizzat yaşamıştım!
"Ama, sen..."
Cümlemi devam ettirecek bir kelime bulamamıştım. Oflayarak koltuğa iyice çöktüm.
"Seni öptüm onu mu diyeceksin?"
Kafamı hızla ona çevirdiğimde sanki basit bir şey yapmış gibi konuşması beni sinir etmişti.
"Bakma öyle bana! Ne yaptığımın gayet bilincindeyim ben!"
"Bence değilsin! Öptün beni ya!"
Güldü. Bu tepkime sadece güldü.
"Öptüm evet!"
Eli ile yüzünü sıvazlayıp kafasını geri bana çevirdi.
"Sana unutmam ve unutturmam dedim Mahperi! Gözümün içine baka baka hatırlamıyor gibi davrandın kaç gündür."
"Hatırlayacak mıydım bir de!"
Ses tonuma hakim olamadım. Koltukta kemerim takılı olsa da ona döndüm. Öfkelenmiştim.
"Hatırlayacaktın! Yaptığın hareketlerin arkasında duramayacaksan yapmayacaksın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI
RomanceMerdivenleri çıkarken söylenmesi ile sesli kıkırdadım. Evin kapısına geldiğini anahtar ile açmaya çalışmasından anladım. Dizine koyduğu kalçam ile içimdeki kan hızını arttırdı. Ona temas etmek isteyen yanıma dur diyemiyordum. Alkol yüzünden! Eve gir...