Herkese Selammmmm👋
Çok özlemle geldim ben dostlarrrrrrr💃
Uzun bir arada sonra umarım güzel bir bölüm olmuştur.❤️
Keyifli Okumalar🥰
Candan Erçetin - Bahar🎶
🧚 Mahperi🧚
Aynadan son halime bakıp güzel olduğunu düşündüğüm saçlarımla uğraşmayı bırakmıştım. Mahir ile arabada öpüşmemiz üzerinden iki gün geçmişti ve ben bu iki gün sürede onunla hiç yan yana gelmemiştim. Defalarca aramış olmasına rağmen açmamış, mesajlarına da dönmemiştim. Neden böyle yaptığımı ben bile bilmiyordum ki ona cevap vereyim. Bir inat uğruna onun dikkatini çekmek isterken o benim dikkatimi çekmeye başlamıştı. Hem Burçin'e bazı şeyleri göstermek hem de kendi söylediği lafları ona yedirmek için çıktığım bu yolda çok yanlış yerlere gidiyordum.
O kadar gittik şimdi geri de dönülmez!
Aklımda dönen cümle buydu. O kadar yolu gittim geri dönmek istemiyordum. Ona dokunurken ve öperken hissettiklerim farklıydı. Farklı biri oluyordum ve sonunu düşünmeden hareket etmek isteyen yanımı susturamıyordum.
Saçımı geri attığım sırada titreyen telefonuma tekrar baktım.
"Arama işte açmıyorum."
Oflayarak kolumdaki saate baktım. Otobüsle gideceğim için erken çıkmam gerekiyordu. Sabahın köründe uyanıp, hazırlanarak sessizce hırsız gibi evden çıkmaya çalışmam gülmeme neden oldu. Karşı evin kapısında gördüğüm araba rahat rahat gitmemi sağlasa da bugün maalesef otobüste o kalabalıkla seyahat edecektim. Biraz daha yalnız kalıp düşünmem gerekiyordu.
Kendi hislerimle hareket etmem gerekirdi.
Otobüs durağına geldiğimde otobüsün kaç dakika sonra geleceğine bakındım.
"3 dakika çabuk geçer."
Çantamdan kulaklığımı çıkarıp kulağıma takmam ile bir elin kulaklığı kulağımdan çıkarması bir oldu. Korku ile arkamı dönmemle şaşırmam bir oldu.
"Günaydın kaçak."
Hiçbir şey demeden elindeki kulaklığımı çektim.
"Günaydın da ne işin var burada?"
Bakışları otobüs durağında dolaşıp bana döndü.
"Arabam az ileride gidelim mi?"
Omuz silktim. Zaten ne olduysa bu omuz silkmemden oldu ya!
"Otobüsle gideceğim ben."
Ofladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI
RomanceMerdivenleri çıkarken söylenmesi ile sesli kıkırdadım. Evin kapısına geldiğini anahtar ile açmaya çalışmasından anladım. Dizine koyduğu kalçam ile içimdeki kan hızını arttırdı. Ona temas etmek isteyen yanıma dur diyemiyordum. Alkol yüzünden! Eve gir...