7

6K 300 84
                                    

Herkese selammmm🖐

Ben söz verdiğim gibi sizi bekletmeden bir bölüm daha getirdim.🥰

Bölümü keyifle okuyunuz.

Sezen Aksu - Üfle De Söneyim🎶

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

🧚‍♀️Mahperi🧚‍♀️




İstiklal marşı okunurken bu kadar etkileneceğimi tahmin etmemiştim. Okulun ilk günü olduğundan çocukluğumdan beri yapılan bu istiklal marşı okumayı ilk defa öğretmen olarak dinlemiş ve katılmıştım. Tüylerim diken diken oldu tabirini öğrencilerin seslerini duyduğumda yaşamıştım. İnsanın sevdiği işi yapması bile ne kadar güzel hissettiriyormuş.

"Hadi bizde içeri geçelim."

Gülay'ın koluma dokunması ile Türk bayrağında olan bakışlarımı çekip ona döndüm. Tebessüm ettim. Birlikte okula girerek ve koridorlarda yankılanan seslerle öğretmenler odasına girdik. Masanın üzerine bıraktığım çantamı ve notlarımı elime aldığımda biraz sonra on ikinci sınıflara gireceğimi biliyordum. İlk dersimin on ikinci sınıflara olması biraz tedirgin ediyordu beni açıkçası. Yanımdan geçip arka taraflarda kalan dolaplara ilerleyen kişiyi kokusundan tanımıştım ama kafamı kaldırıp bakmadım. Çantamın içinden defterimi çıkarırken koluma dokunulması ve ismi duymam ile arkama döndüm.

"Bu dolap boş istersen eşyalarını bırak."

Yüzümü inceleyen Mahir ile başımı salladım.

"Olur."

Çantamın içinden alacaklarımı alıp boş dolaba ilerlerken yan taraftaki dolaptan onunda kitabını aldığını görüyordum.

"hangi sınıfa dersin var?"

Sorusu ile tamamen ona döndüm. O da elinde kitabı bana bakıyordu zaten.

"12-C ile."

Kafasını salladı.

"Senin?"

"12-A."

Bende onun yaptığı gibi kafamı salladım. Tam bu sırada duyulan ikinci zil sesi ile oturan öğretmenlerde ayaklanmıştı.

"İyi dersler diliyorum canım. On ikinci sınıflar en üst katta zaten dersten sonra konuşuruz."

Bana el sallayıp konuşan Gülay'a tebessüm edip bende el salladım. Öğretmenler odası boşalırken bende masanın üzerindeki notlarımı alıp geri arkama döndüm.

"İyi dersler."

Tebessüm etti bana.

"Sana da iyi dersler."

Bende ona gülümseyip adımlarımı öğretmenler odasının çıkışına çevirdim. Merdivenleri çıkarken hala koridorlarda dolaşan öğrencilere tebessümle bakmaya devam ediyordum. Seneler önce onların yerinde ben vardım. Hayat ne garipti yahu! En üst kata gelince derin bir nefes alarak sınıfların üzerinde yazanlara bakarak ilerlemeye başladım. Dersine gireceğim sınıfı bulunca yüzüme yerleştirdiğim gülümseme ve derin nefesler alarak kendimi sakinleştirerek kapısı kapalı olan sınıfın kapısının kulpunu indirip açtım. Açar açmaz da hepsinin farklı bir âlemde olduğunu görüp bir duraksamıştım. Onlarda beni görünce bir duraksamış olsalar da benden önce toparlanıp sıralarına doğru koşuşturmaya başladılar.

PERİ KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin