Herkese selammm🖐
Çok fazla ara vermişiz özrü dilerim. Bu hafta bir bölüm daha atıp bunu telafi etmeye çalışacağım canımlar. ❤
Keyifli okumalar dilerim.🥰
Ve ben bu bölümü bana küsmesini istemediğim ayrıca sabırla bekleyen canım okuyucuma armağan ediyorum.❤
Sezen Aksu - Seni Yerler🎶
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
🧚♀️MAHPERİ🧚♀️
Gözlerimi açamadan başıma vuran ağrı ile ofladım. Yastığa daha çok yüzümü gömmek isterken aldığım o güzel koku ile gözlerim hızlıca açıldı. Açılan gözlerimle hızlı hızlı odayı taramaya aşladığımda Mahir'in odasında olduğumu kavradım. Bakışlarım üstüme düştüğünde gece olanları hatırlayarak gülümsedim. Elim onun dün gece öptüğü omzuma gittiğinde salak salak sırıtmaya başladığımın bilincindeydim. Bakışlarım yatağın ucundan yere doğru sallanan bordo tişörte kaydı. Ona uzanmak için yaptığım hareketler yatağı daha karmaşık hale getirse de umursamadım. Aldığım tişörtü gülerek başımdan üzerime geçirdiğimde saçlarımı düzeltirken dışarıdan gelen sesler ile kalkmam gerektiğini anladım.
"Amca ya!"
Nisan kuşumun bağırışı ile gülümsedim. Bağırdığı kişinin Mahir olduğunu anlamam daha çok gülmeme neden olmuştu. Yataktan kalkarken tişörtün ucunu düzelttim. Saçlarımın kabarıklığını bastırmak ister gibi ellerimle düzeltmeye çalıştım. Artık ne kadar oldu bilmiyordum. Adımlarım pencereye doğru giderken gelen seslerin bu kadar yakından duyduğum için bu tarafta oynadıklarını anlamıştım. Pencerenin önüne gelen adımlarım durduğunda perdeyi kenara çekip bahçeye baktım. Bakmam ile yeğeninin peşinde koşup onu belinden yakalayarak omzuna atarak çeviren Mahir'i gördüm. Onun yaptığı bu hareketler ile Nisan çığlık çığlığa bağırırken kahkaha atmasını da engelleyemiyordu. Onların bu hali o kadar güzel geldi ki gözüme anlatamam.
Ben onları izlerken Nazan yengemin sesi ile Nisan kuşumu döndürmeyi bırakan Mahir annesine döndü.
"Oğlum yeter sabah sabah! Çocuğun nevrini döndürdün iyice."
Nazan yengemin kızan sesine güldüm. Kaç yaşında olursan ol anne azarını alıyorsunuz arkadaşlar.
"Babaanne al beni!"
Hala Mahir'in omzunda ters duran Nisan babaannesine kurtarıcı gibi sarılırken Mahir annesinin homurdanmasına gülerek yere bıraktı yeğenini.
"Bıraktım cimcime sakin ol."
Nisan ona öğrettiğim gibi saçlarını geri atarken bu hareketi unutmamasına içten içe sevindim. Küçük Mahperi yetiştirmeye çalıştığım doğrudur. Öğretiyordum işte bir şeyler.
"Ne o saç atmalar sende ki? Bir daha amca oynayalım dersi sen bana!"
Mahir içten içe gülmek istese de sesi insanı ürkütmekte bir numaraydı.
"Amca ya!"
Nazan yenge torununun suratının asılmasına izin vermeyerek duruma el attı.
"Gel kara kuzum istediğin omletten yaptım sana."
Nisan omlet lafını duyunca amcasını ardında bırakıp babaannesi ile el ele evin içine doğru yürürken Mahir arkalarından gülerek bakıyordu. Gülen yüzüne sanki baktığımı hissetmiş gibi bakışları odanın camına döndüğünde göz göze geldik. Gülüşü solmadan bakışları üzerimde dolaşıp kendi tişörtünde oyalanıp içeri girmeye başladı. Dipnot geçmek istiyorum yüzünde hala silmediği gülümseme ile içeri girmeye başladı. Bende olduğum yerde daha fazla durmamın gereksiz olduğunun farkına varıp beyefendinin odasının içinde bulunan banyoya ilerledim. Elimi, yüzümü yıkarken aşağıda nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Dün gece olanları belli edecek miydi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KIZI
RomanceMerdivenleri çıkarken söylenmesi ile sesli kıkırdadım. Evin kapısına geldiğini anahtar ile açmaya çalışmasından anladım. Dizine koyduğu kalçam ile içimdeki kan hızını arttırdı. Ona temas etmek isteyen yanıma dur diyemiyordum. Alkol yüzünden! Eve gir...