Günümüz:
Beatrix'den
Ben Beatrix Black- Lestrange. Bellatrix beni o günden sonra evlatlık aldı. Onun istediği kız oldum. Acımasız, kurnaz, hırslı, intikam isteyen, sinsi. Her ne kadar sessiz olsam da ölüm yiyenler benim önümden korkarak geçer çünkü ne yapacağım belli olmuyor.
Sabah Saat 6.30'da uyandım. İlk işim yatağımı toplayıp duşa girmek oldu. Duştan çıktıktan sonra dolabımın içinde hazır olan kıyafetlerimi çıkardım ve giymeye başladım.
Kıyafetlerimi Bellatrix alıyordu ama zevkini seviyordum hatta bayılıyordum. Bazen Bellatrix'in kıyafetlerini bile yürütüyorum. Saçlarımı asa yardımı ile üçlü balık sırtı örgü yaptım (Medya).
Saat 7.15 geçiyordu. Daha uyanmalarına 45 dakika vardı. Malfoy malikanesinde kalıyordum bu aralar. Bellatrix ve Rodolphus bakanlık tarafından arandığı için Lestrange malikanesine gidemiyorduk.
İlk bakacakları yer orasıydı ve hala baskınlar yapılıyor. Uzaktan izleyebiliyorsun. Ama burada kalmaktan da memnunum. Gözlerime göz kalemi, rimel, siyah far kullandıktan sonra cam kenarına oturup elime bir kitap aldım.
İçinde farklı farklı bilgiler vardı. Okumayı seviyordum özellikle camın önünde okumayı seviyordum. Bu sefer iksirler ile ilgili kitap almıştım.
Ben Hogwarts'a gitmiyorum çünkü gidersem beni o Sirius Black olacak adama vereceklerdi. Tek sevindiğim şey Annem olacak kadınında, Babam olacak adamında safkan olması.
Kitabımı ne kadar okudum hiç bir fikrim yok ama kapı tıklatıldı. 'Gel' dedikten sonra kapı açıldı ve içeri o muhteşem siyah, kıvırcık saçları ile Bellatrix girdi. Kitabımı kapattım ve uzattığım ayaklarımı indirip düzgünce oturdum.
Bellatrix "Ne yapıyorsun Canım ".
" Sadece iksirlerle ilgili kitap okuyordum".
Bellatrix "Tamam. Hadi gel kahvaltıya inelim .Birde Lord Bugünkü toplantıda senin de olmanı istiyor".
" Biraz erken değil mi? yani daha 16 yaşıma girmedim".
Bellatrix "İstemiyor musun?".
" Hayır, hayır çok istiyorum sadece erken değil mi?".
Bellatrix "Belki de başka bir konu içinde konuşacak olabilir. Saçların güzel olmuş".
" Olabilir. Teşekkür ederim bende beğendim".
Birlikte kahvaltı salonuna indik. Ben yerime oturdum, tabağımı doldurmaya başladım. Tabağım dolunca yemeğe başladım. Kahvaltı ederken Lucius Malfoy konuşulmasını pek sevmezdi. Kahvaltı ve akşam yemekleri genellikle sessiz geçerdi.
Son lokmamı da aldıktan sonra peçete ile ağzımı silip sessiz bir biçimde kalkıp odadan çıktım. Tabi topuklu sesi ile kesinlikle sessiz olmuyor. Odama geçtim ve bu sefer çalışma masama oturup resim çizmeye başladım.
⸻⸻⸻ ☠ ⸻⸻⸻
Yatağımda oturmuş asasız büyüye çalışıyordum. Biraz yorgun düşürüyordu kullanınca bu yüzden her gün tekrar ederdim. Tekrar ettikçe azalıyordu yorgunluğum. Devam ederken kapım tıklatıldı.
Bu saate kapım asla çalınmazdı çünkü herkes bilirdi bu saatlerde çalışıyor olduğumu ve bölünmesinden nefret ettiğimi. ' Gel ' dediğimde İçeri Cissy gelmişti.
Cissy "Tatlım Bella söylemiştir belki ama toplantı başladı Lord senin de katılmanı istiyor".
" Geliyorum Cissy".
Hemen ayaklandım ve asamı kemerimin iç kısmına koydum. Cissy çıkmıştı bende arkasından gitmeye başladım. Lord'u 2 sene sonra ilk kez görecektim. 13 yaşımda görmüştüm ve bir daha görmedim ama burada olurdu genellikle.
Toplantı odasına geldiğimde yalnız olmadığımı gördüm çünkü odada Draco, Pansy, Blaise ve 4 tane tanımadığım çocuk vardı. Onlarla pek vakit geçirmezdim. Hata bir iki kere falan konuşmuşumdur. Aslında öyle küslüğümüz yok ama onlar Hogwarts'da oluyor burada olduğu zamanlar ise ben odamda büyülerime çalışıyordum.
Herkes ailesinin oturduğu yerin arkasında durunca bende Bellatrix ve Rodolphus'un arkasına geçtim. Bella kafasını bana çevirdi ve o suratını bozmadan bana göz kırptı. Bu korkmam gerek bir şey olmadığının işaretiydi. Ayakta Lord'u beklemeye başladım.
Lorvoldemort içeri girmişti. Kafamızı eğdik ve onun oturmasını bekledik. Oturunca kafamızı kaldırdık ve ona bakmamaya özen göstererek önümüze baktık.
Lordvoldemort "Hoşgeldiniz benim sevgili ölüm yiyenlerim ve geleceğin ölüm yiyenleri. Bugün önemli bir konumuz var. O yüzden hepiniz buradasınız. Konumuza giriş yapıyım ben. Harry Potter ve sevgili ailesinin içine bir ajan göndereceğiz.
Ama bu ajan çocuklardan biri olacak. Çünkü Hogwarts'da Dumbledore'un gözüne girip sanki karanlık tarafta olmadığını kanıtlamaya çalışacak. Bunun için bize daha önce görülmemiş biri lazım. Çocuklar sizce hanginiz bu görev için hazırsınız?".
İşte beklediğim fırsat elime geçmişti. Eğer ajan olarak ben gidersem Sirius'dan 10sene önce ettiğim yemini gerçekleştirebilirim. Hem beni daha önce hiç görmediler de. Öbürlerine baktığımda hiç biri el kaldırmıyor hatta başlarını öne eğmişlerdi. Bende elimi kaldırdım.
Lorvoldemort "Beatrix".
Bütün kafalar bana dönmüştü. Lord elini kaldırıp bana söz hakkı verircesine işaret etti.
" Lordum eğer sizde uygun görürseniz ben olabilirim içlerindeki ajan. Zaten beni tanımıyorlar da Hogwarts'a daha önce hiç gitmedim böylelikle o kadar çok dikkat de çekmem".
Lorvoldemort " İçlerindeki ajan sen olabilirsin. Beatrix bundan sonra içlerinde bize bilgi sızdıracak ajan sensin. Tamam o zaman plana geçelim".
Vay be demek içlerine ajan olarak ta girecekmişim. Onlara hayattan bezdireceğim, am bunu benim yaptığımı bilmeyecekler.
⸻⸻⸻ ☠ ⸻⸻⸻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀
Bilim KurguHayatımı mahveden bir babanın kurbanı olmak mı? İşte o kişi benimdim. Öldürülmek yerine evlatlık alındığım aile benim her şeyim olmuştu. İntikam yeminleri ettiğim hayatıma aşk denilen duygu ile tanıştım.