Tebrik

1.2K 90 9
                                    

Toplantı bitmiş odama doğru gidiyordum. İlk defa toplantıya katılmıştım ve ilk katılışıma rağmen güzel bir görüntü vermiştim. Oda girdim ve kendimi direk koltuğa attım. Lordun önünde kendimi aşırı sıkmıştım. 

Kafamdakiler örgüler aşırı sıkı ve başıma ağrı sokacaktı kesinlikle. Koltukta otururken kapı çaldı. Kim acaba?.

" Gel".

İçeri giren Bellatrix'ti. Kapıyı kapattı ve yanıma geldi. Toparlandım oda yanıma oturdu ve bana döndü. 

Bellatrix " Trix seninle gurur duyuyorum. Girdiğin ilk toplantıda Lordun gözüne girmeyi başardın".

" Aslında aklımda yoktu. Hem böylelikle Lordun istediğini yapıp intikamda alabilirim". 

Bellatrix " Ama sakın İntikam için Lordun görevini aksatma".

" Tamamda bir şey soracağım Slytherin seçileceğim nasıl bana güvenecekler". 

Bellatrix "Onu hallederiz". 

" Tamam. Yalnız ben çok sıkıldım".

Bellatrix " Sana can sıkıntını giderecek bir şey söyleyim mi?. Yaklaş. Ders çalışabilirsin mesela. Ya da şu kılığını değiştirmeye çalış. Nasılsa lazım olacak". 

" Haklısın. Lütfen kimse odama girmesin çalışacak de. Bölünmesinden nefret ederim".

Bellatrix "Tamam tatlım sana iyi çalışmalar".

Dedi ve çıktı bende Hemen aynanın karşısına geçtim. Odaklandım ve kendimi zorlamaya başladım. Gözlerimi yeşil, saçlarımı siyah, ten rengimi açık renk yaptım. Çok iyiydi ama daha iyisini yaparım ben.

Odaklandım ve gözümde canlandırdım. Saçlarımın uzadığını hissetim, sonra boyumun uzamasını hissetim. Gözlerimi açtığımda saçlarım belime kadar, Sarı, gözlerim mavi, boyum neredeyse 1.80'di. 

Kapım çaldı. Gözlerimi devirdim. Ne rahatsız ediyorsun acaba? Ben demedim mi rahatsız edilmekten nefret ederim diye?

" Gel".

Kapı açıldı. Baktığımda Draco, Pansy, Blaise girmişti içeri. Bunların ne işi var. Hayır yani bir konuşmuşluğumuz yok. Eski halime döndüm ve onların tarafına döndüm. 

" Evet ne için gelmiştiniz".

Draco "Sana Hogwarts'ı anlatmak için geldik. Birde aynı evde olmamıza rağmen pek konuşmamız yok o yüzden geldik".

" Tamam koltuğa geçin oturun".

Üçü de koltuğa geçip oturdu. Bende yavaş bir şekilde yanlarına geçip oturdum. 

Draco "Şimdi sana ilk önce Hogwarts nasıl bir ye olduğunu anlatacağım. Hogwarts bildiğin üzere dört binadan oluşuyor. Müdür Yaşlı bunak Dumbledore yardımcısı Mcgonagall. Zindanlarda Slytherin yatakhanesi oluyor. Sabah saat 10'da kahvaltı 11'de ilk ders. Saat 17'de son ders akşam 20'de yemek. Saat 22'de yasak başlıyor".

Pansy "Bende sana kuralları anlatayım. Yasak ormana girmek isminden de belli olduğu gibi yasak. Eğer birisine saldıracaksan koridorda yapma koridorda birbirinin üstüne büyü yapmak kesinlikle yasak. Kara gölde yüzemesin ama biz akşam sıcak olduğu zaman yüzüyoruz o zaman senide çağırırız. Kütüphanede yasak bölümden kitap okuman yasak ".

Blaise " Altın üçlü var. Hermione Granger, Ron Weasley, Harry Potter. Gryffindorda Weasley ailesine çok rastlarsın. Dumbledore'un yoldaşlığı var Potter, Black, Weasley, Lupin, Longbottom, Diggory ailesi bu yoldaşlıktan. Daha var ama tam tesbid edilemedi genellikle toplantıyı Black Malikanesinde yapıyorlar".

" Aralarına lovegood'da ekle. Ne kadar saçma kurallar var. Keşke Slytherin olarak gitsem ama gidemem niye çünkü ajan olarak gidiyorum".

Pansy "Maalesef ama akşamları çaktırmadan bizim yatakhaneye gelebilirsin. Biz yasak dinlemeden çıkıyoruz".

" Olabilir aslında Severus Snape kılığında gelsem".

Draco" O zaman eğlenceli olur".

" Peki karanlık tarafta olan profesörler kim?".

Blaise "Severus Snape, Dolores Umbridge".

" Peki. Neyse ben acıktım akşam yemeği vakti geldi. Gelen var mı?".

Hepsi ayaklandı ve hep birlikte yemek salonuna gitmeye başladık.

𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin