Toplantı

777 55 1
                                    

Dumbledore " Mia Toplantıya katılmak ister misin? "

" Olur "

Hep birlikte toplantının olacağı odaya gittik. Herkes yerine otururken benim için konuşmuş sandalyeye oturdum. Yoldaşlıktaki herkes buradaydı. 

Dumbledore "Lordvoldemort rahat durmuyor. Şuana kadar sadece 2 hortkuluğun yerini tespit ettik. Bakanlıkta isim olarak belirliyemesekte 4 kişi olarak biliniyor. Azkapandan kaçan ölüm yiyenlerin sayısı artı. Bakanlık hala Üstünden onca yıl geçse de Bellatrix Lestrange'i arıyor. 

Bu ay toplamda 13 Ölüm yiyen kaçtı. Hogwarts'a her an saldırı olabilir. Profesörlerin arasında ajan olduğunu düşünüyoruz "

Lily " Şuanda tespit etme aşamasındayız. Üç kişi arasında kaldık. Dikkatli olmamız lazım "

Minevra " Lordvoldemort'un asıl hedefi Ölüm yadigarları. Asa Dumbledorda, pelerin Harry'de, taş da gayet güvenli bir şekilde Hogwarts'da "

Dumbledore "Şimdilik bu kadar. Başka diyeceğiniz yoksa gidebiliriz "

Hiç kimseden ses çıkmayınca bütün Profesörler kalkarak gitmeye başladılar. Bu bilgileri yarın olacak toplantıda Lorda verecektim. Şimdi gitmem gerekiyordu. 

" Bende kalksam iyi olacak "

Molly "Nereye tatlım oturuyordun"

" Hogwarts'a gideceğim. Yarında erkenden kalkıp annemin yanına gideceğim "

Lily "Tamam tatlım o zaman"

Gülümsedim hepsine. Evden dışarı çıktım ve sokağı döndüm. Görünmeyecek yere gelince malikaneye cisimlendim diğer asam ile. Geceydi ama o kadarda geç değildi. Malikanenin bahçesine cisimlenmiştim. Bahçe kapısından malikaneye giriş yaptım. 

Salona hızlı adımlarla giderken kendi halime dönmeyi unutmamıştım. Ama üstümde hala pembe tişört, lacivert kot, pembe yağmurluk vardı. Salona varınca herkesin oturup bir şeyler yaptığını gördüm. 

" Ben geldim "

Kafaların hepsi bana döndü. Bellatrix okuduğu gazeteyi katlayıp yanıma geldi. Kolumu tutup beni çekiştirmeye başladı.  Birlikte bir odaya girmiştik.

Bellatrix "Sana iki şey soracağım. Birincisi güzel haberler getirdin mi? İkincisi senin sevgilin mi var ?"

" Birincisi evet getirdim, ikincisi yani olabilir "

Bellatrix "Safkan mı?"

" zamanı gelince söylesem "

Bellatrix "Hayır şimdi söyle " 

" Tamam ama kimseye söylemek yok... Tom Riddle desem?"

Bellatrix " İnanmıyorum sen Lordun oğlu ile mi sevgilisin? Merlinin sakalı aşkına benim kızım olduğunu bir kere daha kanıtladın " 

" Neyse ben üstümü değiştireyim kendimi pamuk şeker gibi hissediyorum "

Bellatrix yüzünü buruşturarak beni süzdü. Sonra kafasını salladı ve odadan çıktık. O salona giderken ben hızla odama çıktım. Dolabımın önüne geçtim ve elime en güzel kıyafetimi aldım.  

Giyindikten sonra saçlarımı güzelce asa ile bukle bukle yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra saçlarımı güzelce asa ile bukle bukle yaptım. Hazır olunca odamdan çıktım ve aşağıya inmeye başladım. Sonunda evimdeydim ne kırmızı ile karşılaşıyor ne de bir bulanık ile. Salona inince bir tane dergi aldım. 

Sakinlikle derginin sayfalarını karıştırırken izlenme hissi hissetim. Kafamı kaldırıp baktığımda Bellatrix ve Cissy'nin bana gülümsediğini gördüm. Lanet olsun söylemişti. Yani salaklık bende anneni tanıyorsun en azından sadece Cissy.

Onlara göz devirdim ve dergime geri döndüm. Sayfaları uzun bir süre karıştırdım. Sayfayı tam çevirecektim ki çok büyük bir patlama sesi geldi. Beklemediğim için korkmuştum. Herkes ilgilendiği işi bırakmıştı ve asalarını çıkarmıştı. Bir tane ölüm yiyen korku ile içeri girdi. 

Lucias " Neler oluyor böyle "

Ölüm yiyen "Seherbazlar baskına gelmiş. Diğerleri oyalıyor. Sizin hemen maskelerinizi almanız gerekiyor "

Herkes acele ile odalarına çıkarken her ne kadar ölüm yiyen olmasam da onlara yardım ettiğim için benimde maskem vardı. Hızla odama çıktım ve dolabımın kapağını açarak en dipte duran maskemi hızla alıp taktım. 

Koşarak odamdan çıktım ve aşağıya inerken kısa pelerinimin şapkasını geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koşarak odamdan çıktım ve aşağıya inerken kısa pelerinimin şapkasını geçirdim. Malikanenin dışına çıkınca  Potter, Black, Lupin, Weasley ve bir kaç başka seherbazın burada olduğunu gördüm. Lanet olsun söylememişlerdi, saklamışlardı. 

<Herkes yavaş yavaş gelmişti. İlk hamleyi Remus Lupin yaptı. Bana doğru atmıştı. Hızla eğildim. Geri kalktığım gibi ' Crusio' lanetini göndermiştim.

Küçük bir savaş sanırım başlayacak.

𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin