Beklenen toplantı

755 51 4
                                    

Üstümü giyindikten sonra kendi gerçek asamı iç cebime koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyindikten sonra kendi gerçek asamı iç cebime koydum. Saçlarımı daha önce yapmıştım. Klasik bir makyajımı yaptım ve hazırdım. Odanın kapısı çalınca gözlerimi devirip 'gel' dedim. İçeri giren otuz iki diş sırıtan bir adet Tom Riddle. İçeri girerek ardından kapıyı kapattı. Yanıma geldi ve yavaşça dudaklarıma yaklaştı. 

Dudaklarımı öpmeye başlayınca karşılık verdim. Ellerini belime koyup kendine çekti bende ellerimi onun ensesine koyarak öpmeye devam ettim. Ayrıldıktan sonra bana bakmaya devam etti gülümseyerek. 

" Ne oldu? Sen böyle gülümsemezdin "

Tom "Babamla konuştum. Sevgilim olduğunu söyledim. İlişkimizi onayladığını söyledi "

Gözlerimi büyüttüm. Lorda mı söylemişti? Aha sıçtım sanırım. 

" Ah Tom ne yaptın "

Tom "Ne yapmışım babama anlattım sadece "

" Bella ve Cissyde biliyor artık Lord'da biliyor yani kısacası en yakın zamanda evleneceğiz "

Tom "İşime gelir "

" Sus. Hadi kahvaltıya inelim açım ben "

Tom "İnelim şimşeğim "

" Şimşek?"

Tom "Gözlerin şimşek gibi mavi, mavi "

" İlk kez duyuyorum "

Tom "Sana özel "

" Yağğğğğğ"

Tom "Tamam bunu yapma "

" Kendimden tiksindim. Bir an cıvık ilişkilerde hissettim "

Tom "Hadi gidelim "

Birlikte odamdan çıktık ve gündüz olmasına rağmen karanlık, dama desenli mermerler eşliğinde yemek odasına indik. Odaya gelince herkesin burada olduğunu gördüm. Hepsi sessizce kahvaltısını ediyordu. Yerimize oturduk ve tabağımı normal düzeyde doldurup yemeğe başladım. 

Kahvaltımı yemeğe devam ederken içeri ölüm yiyenlerden biri girdi. 

" Lord masadaki herkesi toplantı odasına bekliyor"

Dedikten sonra odadan çıktı. Herkes kahvaltısını yarım bırakıp kalktı. Yanımda oturan Bella omzuma patpat yaptı ve eliyle kalk işareti yaptı. Ağzıma son bir tane çilek atım sandalyemi geriye ittim.  Ayağa kalktım ve odadan çıktım. 

Yürüdükten sonra toplantı odasına girdim ve bana ait olan yere oturdum. Lord biz geldikten sonra bir kaç dakika sonra geldi. Ayağa kalkıp selam verip geri oturduk. Lord yerine oturdu. 

Lord " Sevgili ölüm yiyenlerim hoşgeldiniz. Toplantı başlamıştır. Bir kaç ay önce ajan olarak gönderdiğimiz Beatrix Lestrenge bize bilgiler topladığını söyledi. Seni dinliyoruz Beatrix"

" Kendileri 2 hortukuluğun yerine tespit etmişler. Bakanlıkta isim olarak da bilmeseler 4 ajan olduğunu biliyorlar. Aynı zamanda Profesörler arasında ajan olduğunu düşünüyorlar üç kişi arasında kalmışlar. 

Hala Bellatrixi arıyorlar. Azkabandan kaçan ölüm yiyenlerin sadece sayısı olarak 13 kişi bulmuşlar. Ölüm yadigarların sadece ikisinin yerini bilirken diğerinin Hogwartsda olduğunu öğrendim "

Lord "Bu iş bu sene bitecek. Savaşı erkene alıyorum. Okul bitsin savaş başlıyor. Toplantı bitmiştir"

𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin