Ertesi gün
"Anne bu nasıl oldu" diyerek üstümdeki güzeller güzeli koyu bir gelinlik gösterdim.
Bella "Hayatım güzel ama sanki senin bedenin daha güzel şeyleri taşıyabilir... Birde bunu dene " diyerek elime başka bir gelinlik bıraktı. Paravanın arkasına gittim ve üstümdeki elbiseyi çıkartıp Bella'nın verdiği kıyafeti giydim. Arkamı bağlamak için asadan yardım aldım.
Yanımdaki aynadan bakınca cidden hoşuma gitmişti. Balık bir modeldi, etrafında siyah saten bir kumaştan uzun bir ekleme var, elbisenin çoğu yerinde altın işlemeler vardı.
Üstüme son kez baktım ve paravanın arkasından çıktım. Bella çıktığımı görünce beni güzelce bir süzdü.
Bella "Bak bu çok güzel oldu. Başka kıyafeti bakmayalım aklın karışmasın. Hadi gel diğer ihtiyaçlarına bakalım" dedi sakinlikle. Kafa sallayarak arkasından gittim. Ayakkabı standına geldiğimizde gözüme ilk çarpanı aldım.
Transparan kumaştan yapılmış ve üstünde boncuklar vardı, kapalı bir ayakkabıydı. Çok hoşuma gitmişti.
" Bella bunu alalım mı?"
Bella "Seçimini beğendim. Giy bakalım" dediğini yaparak bir yere oturdum ve kendi topuklu ayakkabımı çıkardım ve beğendiğimi giyindim. Sonra ayağa kalkarak aynada kendime baktım. Güzel olmuştu.
Hiç zaman kaybetmeden takıların oraya gittik. Takı kısmını Bella'ya bırakmıştım. Beş dakika sonra Bella elinde takılarla geldi. Elindekileri aldım ve tek tek takmaya başladım. Taşlıydı ama güzellerdi.
" Düğünde yemini kim bağlayacak?"
Bella "Draco gibi gözüküyor. Pansy sana yardımcı olacak. Düğünden sonra Riddle malikanesine gideceksiniz. Oraya seherbazlar yaklaşık 3 yıldır gelmiyor ama geldikleri zaman direk buraya gelin o yüzden maskelerinizi alacakmışsınız " dedi üstümdekileri düzeltirken.
Bella " Malina bu biraz beline oturmadı gibi. Birde işlemeler siyah rengine çevir. Yarın Malfoy malikanesine getir hepsini parayı o zaman alacaksın"
Malina "Tabi Mrs. Lestrange. İzninle bel ölçüsünü alayım " diyerek elindeki metre ile geldi. Hızlıca belimde doladı.
Maline "33 cm" diyerek not aldırdı çırağına. Ben üstümdeki takıları çıkardım ve paravanın arkasına geçtim. Kendi kıyafetimi ve ayakkabımı giydiğimde elbiseyi paravanın üstüne attırdım alsınlar diye. Ayakkabıyı da paravanın üstüne topuklarından geçirip koydum. Eğer onlar kaybolursa kıyamet çıkar.
Üstümü düzelttim ve paravanın arkasından çıktım. Bella çıktığımı görünce dükkanın kapısına doğru gitti. Çıkmadan önce görünüşümüzü değiştirdik. Yakalanmayı göze alamazdık.
Bella "Süslemeleri Cissy hallediyor, siyah, beyaz veya gümüş olarak tasarlanmasını istiyor o yüzden elbisedeki işlemeleri siyah yaptırıyorum"
" Tamam zaten Cissy'nin zevkine güveniyorum "
Birlikte konuşa konuşa gezdik ve sonra alacaklarımızı alıp Malikaneye döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀
Science FictionHayatımı mahveden bir babanın kurbanı olmak mı? İşte o kişi benimdim. Öldürülmek yerine evlatlık alındığım aile benim her şeyim olmuştu. İntikam yeminleri ettiğim hayatıma aşk denilen duygu ile tanıştım.