Hazırlık

686 42 1
                                    

Bugünkü dersler öğlene kadardı. Balo için iptal edilmişti. Ama ben hazırlanmak yerine sevgilim ile sırlar odasında beni taşa çevirebilecek bir yılana dayanmış sarılarak oturuyorduk. 

Tom "Bir ay sonra bugün sen benim nişanlı olacaksın. Seneye de karım "

" Sen çok hızlı uçtun "

Tom "Uçtun derken?"

" Ben evlenme teklifi göremedim"

Tom "Saçmala Trix ergenler gibi teklif mi edeceğim?"

Kaşımı kaldırıp kafamı geriye döndürdüm. Yüz ifademi görünce yutkundu. 

Tom" Tamam ederim aşkım "

" Şaka yapıyorum Tom. Tabi ki etmeyeceksin ama bir süpriz isterim"

Tom "Sen iste yeter ki"

" Yalnız yarım saat sonra balo var "

Tom "Off bu balo nerden çıktı ya. Sen kimseyle gelmiyorsun değil mi?"

"Gelmiyorum "

Tom "Tamam o zaman şöyle yapalım ben başka birisinin kılığına gireyim sana eşlik edeyim"

" Olmaz. Çünkü ben dans etmek yerine oturup pasta tıkınacağım "

Tom "En güzeli"

" Hadi kaçtım" 

Tom" Kaç bakalım "

Hızla geldiğim gibi geri gittim odama. Banyodan çıktım. Çıkar çıkmaz delik kapandı. Bende saçlarımı hemen ıslattım ve havlu alıp kurularmış gibi yaparak çıktım. Kızlar hazırlanmış oturuyordu. 

Hermione "Sen daha hazır değil misin?"

" Beni merak etmeyin 10 dakikaya hazırım "

Hermione " Tamam biz aşağıdayız hızlı "

Kafa salladım ve dolabın oraya gittim. Onlar odadan çıkarken ben elime eşyalarımı aldım. Hızlıca üstümdekileri çıkardım ve Onları giyinmeye başladım. 

Ayakkabılarımı giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabılarımı giyindim. Asa ile saçımı yaptım sonra tacı da taktım. Makyaj masasına oturdum. Göz kalemi, rimel, siyah ve bordo far ve son olarak da bordo mat ruj. Makyajımda hazır olunca bir tane büyük halka küpe taktım. Bir tanede beyaz inci kolye taktım. 

Hazır olduğuma kanaat getirince asamı elbisenin iç cebine koyum. Kapının oraya gittim. Kapıyı açtım Odadan çıktım ve kapıyı kapattım. Rahat yürümek için eteğimi tutup ayakkabılarım gözükecek şekilde çektim.

Kızlar yatakhanesinin koridorundan çıktım ve merdivenleri inmeye başladım. Son basamağı da indikten sonra kafamı kaldırınca bizimkileri döndüm. 

Eğilip prenses selamı verdim. Gülüp onlarda selam verdiler. 

" Eee hadi baloya "

⸻⸻⸻ ☠⸻⸻⸻

Üzgünüm bir haftadır hastaydım yazmaya fırsat anca buldum. Okula bile gidemedim. Neyse umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum❤💖

𝐼̇𝑁𝑇𝐼̇𝐾𝐴𝑀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin