"Tam arkandayım."
Arkamı döndüğümde kimse yoktu.Duvara boş boş bakmayı sürdürdüm.Sonradan bir afiş olduğunu farkettim.Dikkatlice incelerken üstündeki not dikkatimi çekmişti.
"Tuna Güner."
Sadece bu kısmı gözüm görüyordu.Geri kalan kısımda bir iş başvurusundan bahsediliyordu. Afişin en altında ise siyah tükenmez kalemle o isim yazıyordu. Hafızamı yokladım . Böyle bir isimde kimseyi tanımıyordum . Biri cidden benle oynuyor diye düşünürken Gizem geldi.
-Nerdesin kızım sen ?
-Gizo "Tuna Güner" diye birini tanıyor musun?
-O kim ya? Tuna isminde tanıdığım yok ki benim.
Buyur buradan yak.Şimdi ne yapacağım ben ? Gizem'e olanları anlatmıştım.Hemen facebookta,twitterda geniş çaplı bir aramaya girişmiştik.Kime baksak bu o olamaz diyorduk . İyi de biz kimi arıyorduk onu da bilmiyorduk ki . Aklımıza sıçayım .
Tüm bunları bir kenara bırakıp karşımda oturan Burak'ı kesmeye başlamıştım. Çok tatlı gülüyordu lanet olsun . İçim gidiyor lan öyle gülme . Tam o sırada beni farketmişti . Yanımda oturan Gizem'e kafasını çevirip el sallamakla yetindi. Hayvan herif bari yanımıza gelip selam verseydin . En azından sesini duyardım .
Gizem'le eve dönmeye karar vermiştik . Bugün onlarda kalacaktım ama vazgeçmiştim . Eve dönmek ve sakin kafayla düşünmek istiyordum .Okulun açılmasına az kalmıştı . Her gün Burak'ı görmeye nasıl katlanacaktım ? Önceden umudum vardı . Şimdi ise elde var sıfır. Kafamda türlü sorularla boğuşuyordum . Ahh kahretsin yine aklıma Tuna Güner gelmişti . Kimdi bu çocuk ? Beni nereden tanıyordu ? Ve ne hakla bana Gece Gözlü'm diyordu ? Ah salak Gece kesin biri senle oynuyor sende saf saf kafa patlatıyorsun .
Ertesi gün Uraz'ı aradım . Uraz benim sınıftan arkadaşımdı . İyi çocuktur biraz fazla uçuktur ama candır ve en önemlisi okuldaki herkes ondan sorulurdu . Bir gördüğünü bir daha unutmaz,hafızası çok güçlüydü. Telefonu iki defa çaldıktan sonra açıldı . Sesi tuhaf geliyordu .
-Alo Gece ?
-Nasılsın Uraz rahatsız ettim sanırım.
-Yok hayır sadece ... ben ... şey ... tuvaletteyim de .
-Yuh artık Uraz ! İğrençsin.
-La ne yapayım sen her zaman aramazsın dedim ki bir şey oldu herhalde ondan açtım.Kapatıyorum şimdi önemli bir şey yoksa 10 dakikaya ararım işim biter .
"Aptal çocuk." Diyerek telefonu kapattım.Dediği gibi 10 dakika sonra aradı ona Tuna Güner'i sordum . Ama işin aslını öğrensin istemiyordum. Bir yerde ismini duyduğumu,bu yüzden merak ettiğimi söyledim.
Kahretsin ! Bilmiyordu işte bilmiyordu.O günden sonra haber de gelmemişti . Kesin benimle dalga geçtiler diyerek artık düşünmeyi kesecektim. Benim öyle filmlerde,kitaplarda bahsedilecek bir yaşantım yoktu . Sıradan giden hayatıma renk gelsin diye saçmasapan bir olayı büyütmüştüm gözümde . "Gereksiz aksiyonlara ne gerek var . Bu sene son senen,kendine gel ! O filmlerde yaşanan kitaplarda bahsedilen hayatların yanından bile geçmiyorsun . Evet şükredilecek bir hayatın var ama sıradan işte her insanın yaşantısı gibi . Bu yüzden toparlan ve özüne dön ." Kendimle iç konuşmamdı bu . Böylece kendime gelmiş tekrar Burak'ı düşünüp acı çekmeye devam ediyordum.
Evet yarın okul başlıyordu.
Yarın Burak'ı görecektim.
Yarın Burak'ı görüp acımla baş etmeye çalışacaktım.
Ve yarın sıradan hayatımın daha da sıradanlaştığını görecektim.
Tabii olacakları bilmediğim için böyle düşünüyordum .Ertesi gün Gizem'le birlikte okula gittik.Okulun bahçesinden girdiğim anda hiç özlemediğimi farkettim. Ama Burak'ı okul formasıyla görmeyi özlediğimi hissettim. Gözlerim Burak'ı arıyordu. Onu okulun çardak kısmında arkadaşlarıyla görmüştüm. Bir dakika bir dakika ! O sarışın kız da kim oluyor ?
-Gizem o kız kiiiimmmmm ?
-Hangi kız Gece ?
-Burak'ın yanındaki yelloz?
"Oha o Burak mı? Yok artık ! Burak'ın yanında bir kız." Gizem'de benim gibi çok şaşırmıştı.Üstelik bu kızı daha önce hiç görmemiştik. Ben kıza tip tip bakarken ona baktığımı farketmiş olacak ki bana sırıttı. Arkamı dönüp hızla merdivenlere yöneldim. Çok utanmıştım . Birisi bakışlarımı kendi üstünde yakalayınca hep böyle oluyordum .
Müdürün odasına çıkıp yoklama kağıdı almam gerekiyordu . Geçen sene başkan bendim . Daha yeni başkan seçilmediği için bu görevi yine ben üstlenip yoklama kağıdını aldım . Müdürün masasının üstündeki liste gözüme çarptı.
"Nakil Gelen Öğrenciler Listesi
Nilay Güner 12-C
Buğra Kanar 11-A
Tuna Güner 12-A
Esra Olcay 12-A"
TU-NA GÜ-NER 12-A !!!!!!!
Tuna Güner ?
Tuna ?
Güner olan Tuna ?
Gözlerime inanamıyordum.Bu o muydu yoksa ? Bay Bilinmeyen Numara.
Ben sana yardım edebilirim diyen hani...Bana Gece Gözlü'm diyen...Üstelik Burak'la aynı sınıfta...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Islak Kelebek
RomantikYüreğim ilk defa böyle sevmişti. İlk defa böyle kırılmıştı. Ve ilk defa çaresizliği tam anlamıyla tadıyordu. Sonra o geldi. Tek tek sardı tüm yaralarımı kendi yaralarıyla birlikte.