#Yazar Notu#

72 5 0
                                    

Merhabalar sevgili okurlar.
İlk defa böyle bir şey yapıyorum.
Ama açıklamada bulunma gereği hissettim.

"Islak Kelebek'in" okunma sayısı diğer hikayelere göre çok çok az bunun farkındayım. Ama gün geçtikçe fazlalaşması beni çok mutlu ediyor. Bu yüzden tüm okuyuculara beğenen beğenmeyen teşekkür ederim. Yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin. Yorumlar beni motive ediyor. Yazma isteği uyandırıyor.

Diğer önemli bir konu ise bu hafta yeni bölümün yani 11.bölümün gelemeyecek olması. Sınav haftama giriyorum çok yoğun olacağım. Normalde haftada 2 bölüm yazmaya çalışıyorum ama bu hafta malesef olamayacak. Zorlu bir hafta beni bekliyor. Bunun içn sizden çok çok özür diliyorum. En kısa zamanda telafi edeceğim.

Hikayeyle ilgili merak edilen konulara değinmek istiyorum. İlk konu ;
Hikayenin adı neden Islak Kelebek ? Yani konuyla ne alaka ?

Islak Kelebek Cem Adrian'ın çok sevdiğim bir parçasıdır. O şarkıdan esinlenerek böyle bir isim koydum. Hikaye ilerledikçe Gece'nin yaşadıklarını gördükçe isimle hikayeyi bağdaştıracaksınız.

Gece bir Burak'a karşı bir şeyler hissediyor. Bir de Tuna'ya . Hikayenin esas çifti kimle kim?

Gece Burak'ı seviyor ama Tuna'dan da etkilenmeye başladı. Tuna'nın dengesizliği onu kendine çekiyor. Esas çift konusunda yorum yapamayacağım. Onu zaman ilerledikçe göreceğiz zaten.

Sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın. En kısa zamanda döneceğim inşallah :)

Islak KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin