Başlangıç.

277 5 7
                                    


Ogün sıradan bir gündü aslında herkes için.
Ama Gece için değildi .
Yüreği yerinden çıkacaktı . Sevdiği adamla konuşmayı planlıyordu. Bugün içindekileri dökecekti . Dünden hazırlamıştı konuşmasını .

Gece normalde çokta planlı bir kız değildi . Her şeyi anı anına yaşamayı seven,özgür ruhlu,uçarı bir kızdı. Söz konusu Burak olunca bütün devreleri yanıyordu.

GECE
Bugün o salak Burak'la konuşmayı planlıyorum.Ahh Allah'ım onun salaklığı bile güzel.Artık ne olacaksa olsun sıkıldım Burak beyimizin sessizliğinden . Ya onu tamamen kaybedeceğim ya da birlikte güzel günler görürüz . Ama ya eğer söyleyemezsem . Hayır şapsal kız böyle düşünceleri kafandan çıkart . Olumlu düşün ki olumlu olsun . Ay ne saçmalıyorum kötü düşünmeliyim ki iyi bir şey çıkarsa sevinebileyim . Kötü sonuç alırsam da zaten kendimi kötüye hazırlamış olacağım . Neyse neyse bizim bok beyinli herifi bekletmeyelim .

*
Gece üzerine Burak'ın ona en çok yakıştırdığı renk olan bordo bir elbise giymişti . Hafif makyaj yaptıktan sonra aynadaki yansımasına baktı hiçte fena görünmüyordu . Uzun koyu kahve hafif dalgalı saçları vardı . Gözleri eşek gözü gibiydi mübarek . Yine de kendisini pek beğendiği söylenemezdi . Bir tek gülüşünü severdi . Burak'la sözleştiği saatte evden çıktı . Ah tabi ki geç gitmeliydi erkek bu bekletilmeli . Burak ise onu orada bekliyordu .

BURAK
Gece'yi severim iyi kız Allah var . Ama şu bekletme huyu olmasa daha da severdim sanırım . Benimle konuşacakları varmış. Galiba tahmin ettiğim şeyi konuşacak. Arkadaşının bana karşı hisleri var . Sürekli mesaj atıp duruyordu iyi de neden kendi gelip konuşmuyor da Gece'yi gönderiyor . Neyse Gece hanım teşrif ederse her şeyi öğreneceğiz.

*

Gece sonunda gelebilmişti . Burak'ı gördüğü an yanakları al al olmaya başlamıştı bile . Bugüne kadar Burak'a onu sevdiğini belli etmemişti . Belli etmek ne kelime ! Sırf anlamasın diye gözlerinin içine bile bakamıyordu . Hatta kendi onunla konuşamıyor arkadaşını araya sokarak öğrenmesi gerekenleri öğreniyordu . Kız olmak bunu gerektiriyor ne yapalım . Burak'la araları normal arkadaş seviyesindeydi . Tabii bu durum Burak Bey'e göre . Çünkü Gece için durum farklıydı . Gece onu ilk gördüğü günden beri seviyor, adı geçince canı yanıyordu . Sürekli uyumadan önce onunla ilgili hayaller kuruyordu . Bazen tek bir lafıyla umutlanıp başka bir lafıyla ise yerle bir oluyordu .

İşte tüm bu belirsizlikleri bitirmek için tüm cesaretini toplayıp sevdiği adama gitti . Artık ne olacaksa olsun diyordu. Her gün umutlanıp sürekli ölmektense bir kez ölmeliydi. Bir kez ... Ama bu sefer gerçekten ölmek ... Ya cennet ya da cehennemi getirecekti Burak ona. Oda seviyorsa Burak'la cenneti yaşayacaktı sevmiyorsa cehennemin en dibinde yanacaktı ruhuyla,bedeniyle,her yeriyle.

GECE
Burak yine bana o mükemmel gülüşüyle "hoşgeldin" dedi . Allah belanı vermesin Burak yaa . Gülüşünü bir kavanoza saklayıp başucuma koyabilme şansım olsaydı keşke.Ya sesin ? Duyduğum günden beri aşığım ben o sese . Huzurun diğer adı senin sesin . Kalbim güm güm atmaya devam ediyor . Zaten atmasaydı bir sorun olurdu değil mi ? Neler saçmalıyorum ben . Kızım artık sadede gel .

"Evet Burak Allah'ın emri peygamberin kavliyle..."

Allah'ım !!! Ne dedim ben çocuk salak olduğumu düşunecek .

-Anlamadım Gece.

-Yok yok kafam başka bir şeydeydi.

-Artık ne anlatacağını söyleyecek misin ?

-Evet.Söyleceğim.Ama ne olur ben konuşurken lafımı kesme.Yeterince sustum zaten.Dinleme sırası sende.

-Dinliyorum.

*Yardır kızım hadi be kim tutar seni Gece.

-Burak. Ben seni seviyorum.Ama öyle sıradan bir sevgi değil bu . Sanırım sevgide değil . Aşk bu . Gece-gündüz senin hayalinle yaşadım ben . Adını anmaya korktum . Duyarsın beni diye . Sessizce sevdim . Hep senin mutluluğunu isteyerek yaşadım . Dua ettim hep mutlu ol diye . Başkasıyla bile olsa mutlu ol istedim . Seni tanıdığım günden beri hayatıma kimseyi almadım . Denedim, unutmalıyım o beni sevmiyor sadece arkadaş gözüyle bakıyor diye düşündüm ama beceremedim . Bekledim,sabrettim. Çok utanıyorum Burak . Yüzüme bakma öyle . Söyleyeceklerim daha doğrusu söyleyebileceklerim bu kadar . Ve ayrıca sen farkında olmasanda senin bana yaşattığın mutluluğu kimse yaşatmadı . Senin kalbinde de bana yer var mı ?

Burak öylece boş boş bakıyordu. Kısa bir süre sessizlik oldu.

-Gece sen çok iyi bir kızsın.Kalbin temiz. Ben bana karşı böyle hislerinin olduğunu bilseydim seni umutlandıracak en ufak bir davranışta bulunmazdım.Hiç hissetmedim.Arkadaşının bile beni sevdiğini düşündüm.Ama sen ... Sen ... Gece kendine iyi bak .

- Bu kadar mı ?

-Mutlu olmayı hakediyorsun.Beni unutmanı tavsiye ederim.

-Canım çıkacak ama sen yine kalacaksın Burak . Nasıl unutabilirim ki seni ?

*

Gece mahvolmuştu.Tam 6 aydır kurduğu hayaller boşa gitmişti.Canının içi acıyordu.Tam boğazına bir yumruk oturdu.Vücudu alev alev yanmasına rağmen titriyordu . Gözlerinden bir damla yaş aktı. Kendine dışarıda olduğunu hatırlatarak gözyaşlarını geri gönderdi .

Telefonu çalıyordu . Arayan Gizem'di . Burak'la tanışmasına vesile olan insandı . Aynı zaman Gece'nin en yakın arkadaşı ve Burak'ın da ...

-Gece iyi misin? Konuştun mu Burak'la ?

-Aradığınız kişi şuanda ölmekle meşgul lütfen daha sonra tekrar deneyin.

-Oo espriler yapıldığına göre durumlar iyi.

-Bok gibi.Boktan da bok.Sonra konuşalım Gizem.

*
Gizem,Burak'ın yakın arkadaşı da olsa Burak hiçbir zaman hislerinden bir başkasına bahsedemezdi.Çekingen bir çocuktu ve çok sakindi . Gece de onun en çok bu yönünü severdi . Kendisi deli doluydu ve Burak'ın yanında durulmak istemişti.

GECE
Allah'ım bence canımı alman için şuan en uygun zaman . Canım acıyor . Ölüm daha fazla acıtamaz ki benim canımı . Sevmiyormuş ya sevmiyormuş . Sevmiyorsa neden seviyor gibi baktı bana neden umutlandırdı . Gerçi sen salaksın kızım . Çocuk ne söylese lafı başka taraflarından anladın . Ölsem mi ki ya ? Ölsem iyi olur .

*
Nasıl unutacaktı şimdi onu ?
Kendini karanlığın ortasında hissetti. Hiç ışık yok . Gidecek yeri yok . Yapayalnız ve kimsesizdi .

Her şeyin bittiğini düşünse de asıl şimdi başlıyordu .
Her son yeni bir başlangıcı getiriyordu .

YAZAR NOTU:
Kendini yalnız hissetme. Herkes "sen" gibi...
Herkes "senden".
Ben kendinden bir şeyler bulabileceğin değil satır aralarında,kahramanlar arası konuşmalarda kıyıda köşede de saklanmışta olsa "seni" yazıyorum. Sen kendini bul bu hikayede.

Yeni bolum belli okuyucu kitlesine ulastiktan sonra gelecektir :)
Umarim begenilir.

Islak KelebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin