1-10

2.4K 74 3
                                    

1.

Bradavice pořádali každoročně debutantský ples. Byl primárně určen pro absolventy posledních ročníků, kteří byli tímto uvedeni do společnosti a ze kterých si následně mohli kouzelníci a čarodějky vybírat své potencionální manžely a manželky.
Na tomto plese, který sloužil víceméně jako seznamka pro mladé, ale velmi často docházelo i k obchodním transakcím. Mnohdy byli tyto dvě věci spojené při dohodnutých svazcích. Hlavně v minulosti, kdy se více dbalo na čistokrevnost rodových linií. Nezřídka se stávalo, že tak vznikaly páry velmi nesourodé, ať už věkem či povahou. Ples, který se měl konat, byl tentokrát velmi výjimečný. Letos totiž absolvoval Chlapec, který přežil...

2.

Po pádu Voldemorta bystrozoři postupně pochytali všechny Smrtijedy. Většina z nich skončila samozřejmě v Azkabanu, ale našli se i tací, kteří neustále tvrdili, že je Voldemort očaroval Impériem a nejednali podle své vůle. Mezi nimi byla i rodina Malfoyova. Svědectví bylo neprůkazné a nikdo neměl přímý důkaz, že byli skutečně jeho věrní. Chtě nechtě nakonec museli dostat mírnější trest. Čímž bylo zabavení veškerého majetku. Ten byl následně rozprodán a zdroje použité na odškodnění obětí. Luciuse poté opustila manželka, která byla zvyklá na vysoký standart, čehož se jí nyní nedostávalo. Lucius byl ale prohnaný Zmijozel, a tak se mu v hlavě zrodil přímo ďábelský plán...

3.

Poté, co navždy skoncoval s tím hadem, za výrazné pomoci svých přátel a členů a Řádu, se Harry rozhodoval, co dál se svým životem. Nakonec se nechal hlavně Hermionou přesvědčit, aby spolu s ostatními spolužáky odchodil poslední ročník v Bradavicích. Byl rád, že Snape ze školy nakonec odešel, protože ačkoli jim v boji výrazně pomohl, pořád to byl příšerný člověk. Nyní je čekala poslední  "povinnost". Debutantský ples. Musel si koupit nový společenský hábit a oblek, ten starý už mu byl malý. Věděl, že na tomto plese si spousta lidí vybere manžela či manželku. Netušil však, že pro něj osud nachystá opět velké překvapení.

4.

"Měl by ses konečně letos zúčastnit!" trval na svém Brumbál. Muž mu opětoval jen temný pohled.
" Já jen, že není dobré zůstávat sám," zatvářil se stařec potměšile.
"Že se tím sám řídíte," odfrknul si Snape.
"O mě tu vůbec nejde, Severusi. Já už jsem stařec nad hrobem. Kdežto ty, ty jsi ještě plný síly a života. Neměl by ses zavírat před světem za svým kotlíkem," vysvětlil Albus.
" Dáte mi konečně pokoj, když slíbím, že o tom budu uvažovat?" zatvářil se Severus kysele.
" Jistě a děkuji ti. Slibuji, že toho nebudeš litovat," řekl Albus pobaveně.
" Jen aby, Brumbále," ušklíbl se Snape.

5.

"Tohle prostě musí vyjít!" opakoval si Lucius jako mantru.
" Proč zrovna on?" ošil se  znechuceně Draco.
" Už jsem ti to přeci vysvětloval. Jeho jméno nám otevře mnohá zavřená dveře. Navíc z dobrého zdroje vím, že má spoustu galeonů z dědictví po Potterových a také mu ministerstvo dalo značný obnos za poražení Pána zla," vysvětloval Lucius synovi už poněkolikáté.
"Pokud mu budeš pořád takhle říkat, nikdo ti tvé napravení neuvěří. Navíc nechápu, že chceš být najednou s chlapem," odfrkl si Draco.
" Ano jistě, bude to chtít spoustu obětí a taky nějaký ten lektvar...," řekl zamyšleně Lucius. Ale nic už jej nemohlo od jeho plánu odradit.

6.

"Koho myslíš, že si Harry na plese vybere?" zeptal se Sirius svého milence a jemně mu odhrnul vlasy ze spoceného čela.
"Myslím, že Harry dával vždy přednost děvčatům. Možná Ginny. Už spolu dřív chodili, " pokrčil Remus rameny.
" Tu si sice vybrat může, ale požádat jí o ruku může až za rok na jejím plese," připomněl mu Sirius. " A myslíš, že si někdo vybere jeho?"
"Doufám, že ne. Ale bojím se, že letošní ples bude úplně jiný než obvyklá seznamka," zamračil se Remus. "Brumbál tvrdil, že je o vstupenky nebývalý zájem."
" Pojď ke mě, Náměsíčníku, také mám jeden nebývalý zájem," zazubil se Sirius a lačně se přisál na jeho horké rty.

7.

" Albusi, nevím jestli to byl nejlepší nápad pořádat letos debutantský ples," vzdychla Minerva nad velkou hromadou žádostí o lístky, které sovy donesly. Jenom dnes jich bylo dvě stě.
"Nezoufejte kolegyně, od čeho máme kouzla?" mrknul na ní Brumbál.
"Budeme muset zvětšit Velkou síň anebo ples rovnou udělat pod širým nebem," mračila se. "Stejně sem přijdou všichni jen kvůli Potterovi."
"To nejspíš ano. Dělá mi to trochu starost. Ale říkám si, že jsou nejspíš jen zvědaví na našeho hrdinu," mnul si bradu Albus.
" Kolik tedy lístků prodáme?" zajímala se Minerva.
" Řekl bych, že tisíc by mohlo stačit."
" Snad nás skřítci neukamenují, " chytila se za hlavu McGonagallová.

8.

V nebelvírské společenské místnosti bylo rušno. Studentům se doneslo kolik přišlo žádostí o vstupenky. Všichni z toho byli na větvi. Dívky neustále brebentily a některé si dělaly velké naděje na nějakého milionáře, který se jim bude dvořit. Hermiona nad tím kroutila hlavou.  Nechtěla se zaplétat s někým starším. Doufala, že se Ron konečně vysloví. Ne že by tak moc spěchala pod čepec, ale přeci mohou být zasnoubení již během vysokoškolských studií.
"Harry, ty si budeš moct sakra vybírat," dloubnul ho loktem do žeber Seamus.
" Nějak se mi tam vůbec nechce," zavrtěl Harry hlavou.
" Ale ty tam jít přeci musíš. Všichni očekávají, že tam budeš," zamračila se Hermiona.
" Já vím," vzdychl Harry a zapnul si společenský hábit.

9.

V domě na Grimmauldově náměstí panoval ruch. Zdálo se že vlkodlak byl marnivejší než lecjaká panička.
"Remusi, ta předchozí košile byla dobrá, proč se ti nelíbila tentokrát?" zeptal se Sirius zoufale, poté co jeho milenec vyzkoušel nejméně patnáctou košili.
"Měla moc úzké rukávy," zamračil se Remus. Stále se mu něco nelíbilo a Sirius toho měl fakt dost. A pak ho něco napadlo.
" Jestli nebudeš do deseti minut hotový, půjdu tam bez tebe a nabrnknu si prvního zazobance, kterýho uvidím," řekl Sirius potměšile.
Remus po něm střelil hladovým pohledem. Po chvíli se k němu vrhnul, strhal z něj oblečení a ojel takovou razancí jako už dlouho ne. Vážně nikdy neprovokujte vlkodlaka v době říje.

10.

Severus rázoval po pokoji sem a tam. Byl naštvaný. Jako obvykle mu zvedl mandle Brumbál svým rozhovorem z krbu. Tento týden již desátým. DESÁTÝM!

Nechápu,  proč si Brumbál myslí, že bych ho měl poslouchat. Dávno jsou pryč doby, kdy jsem to dělat musel. Prý je to pro mé dobro.  Pche ! Jakoby nemohl jen poprosit, že chce pomoct s organizací.
Jistě už tam  nepracuji , ale když vidím, co za monstrózní akci z toho vytvořili, svolil bych.
Ale to ne, on do toho musí tahat, že jsem pořád sám. Copak nechápe, že mi to takto naprosto vyhovuje? Žádná už  nebyla  jako Lily...


Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat