60.

1.1K 57 2
                                    

Sirius pobíhal kolem svátečně prostřeného stolu a horečně výmýšlel zasedací pořádek.
" My budeme sedět v čele stolu," říkal si pro sebe.
" Harry a Severus musí bezpodmínečně sedět vedle sebe a možná Brumbál u nich," poznamenal Remus.
"A Ron s Hermionou naproti, perfektní," zubil se Sirius.
" Už se těším až dorazí," přikývl Remus. Měl rád když bylo u nich doma víc rušno.

Jako první se k nim přemístil Brumbál, uvedli ho zatím do salónku a nabídli něco k pití. Po chvíli se připojili Ron a Hermiona. Čekalo se už jen na Harryho se Severusem. Ale měli nějaké spoždění...

***

" Severusi, prosím pojď už, přijdeme pozdě," naléhal Harry.
" Říkal jsem ti, že to musím dodělat, jinak to mohu celé vylít do kanálu a začít od začátku," prskal Snape. Byl sice již oblečen do spolevenských šatů, ale jeho výtvor potřeboval ještě doladit a lektvarový ignorant jako Potter, to prostě nechápal.
" Všichni na nás budou naštvaný," bručel dál Harry.

Severusovi se vařila krev. Jak se mohl soustředit, když ho Potter pořád vyrušoval.

Ještě deset kapek šťávy z pijavic, poté zamíchat pětkrát po směru hodinových ručiček a bude to hotové...

"Severusi! No tak," vztekal se Harry jak malé dítě. Nejraději by Snapea odtáhl za nohu, kdyby to šlo.

Snape počítal do pěti, aby se nenechal rozhodit a přesně odměřil počet kapek.

Harry už byl vážně zoufalý, měli zpoždění už půl hodiny.

" Jestli nepůjdeš během deseti vteřin, půjdu bez tebe a žádnou masáž ti pak neudělám," křikl do laboratoře a šel si naštvaně obout boty.

Zatracený Potter!

Severus rychle zamíchal lektvar vypl oheň a nechal kotlík zchladit. Poté se přemístil do předsíně k Harrymu. Přitiskl mladíka ke zdi a hrudníkem se o něj opřel. Věděl, že to na Harryho zapůsobí. Ostatně mu nepokrytě dával najevo, že ho Severus přitahuje.  Sehnul se těsně k němu a do ucha mu smyslně zašeptal.
" Ještě jednou mi budeš něčím vyhrožovat, tak za sebe neručím."
Harry se rozechvěl. Snape se pro sebe ušklíbl a Harryho uvolnil z vězení. Poté ho popadl za ruku a přemístil se s ním na Grimmauldovo náměstí.

***

" Kde trčíte takovou dobu?" ptal Sirius naštvaně.
" Ne že by ti do toho něco bylo Blacku, ale...," ušklíbl se Snape, přitáhl mladíka blíž k sobě a vášnivě ho políbil. Harry měl co dělat, aby se z toho vzpamatoval. Sirius vytřeštil oči. Severus měl teď na tváři výtězoslavný úšklebek. Dostal ho tam kam chtěl.
" Hej, Siriusi tak to není přísahám," snažil se Harry zachránit situaci.

Sirius zuřil, ale nehodlal kazit dnešní večer. Od Rema by si totiž vyslechl dlouhé kázání. A tak se snažil uklidnit.
Mladík vrhl na Severuse zamračený pohled, ale ten jen  rukou naznačil, že se vzdává.

Poté přešli do jídelny, kde už všichni netrpělivě čekali.
" Dobrý večer," pozdravil Harry s úsměvem. Byl rád, že vidí ty známé tváře. Snape jen přikývl na pozdrav a posadil se vedle Brumbála.

Kdo u Salazara vymyslel tento zasedací pořádek?

Harry se posadil vedle něj a Krátura začal servírovat polévku. A zatímco naléval jednu sběračku za druhou, rozproudila se nenucená konverzace.
Snape se prozatím nezapojoval, ale když se ho Brumbál mezi řečí zeptal, jak se má. Neodpustil si  několik poznámek.

"Kromě toho, že nás neustále obtěžuje Lucius, který vymýšlí, jak Harryho dostat. Také se  Harry znovu učí všechny lektvary, aby mi příště neudělal ostudu, protože to co předvedl minule vážně stačilo. I když, zatím mu to příliš nejde. Jinak je náš společný život vcelku ucházející. Jeden by nevěřil kolik výhod takové zasnoubení má," řekl Snape temně a podíval se na Harryho s takovou intenzitou až Harrynu hořely tváře a uši. Hermiona a Ron otevřeli pusu dokořán, Blackovi vypadla vidlička z ruky a s cinkotem dopadla na zem.
" Srabusi, já tě varuju!" zavil Sirius a Remus ho chytil za ruku aby ho uklidnil.
" Před čím konkrétně? Čekáš, že když mi předhodíš tak chutné sousto, že se ho ani nedotknu? Vážně mne tak málo znáš?" provokoval ho Snape.
" Severusi!" vypískl Harry celý rudý. Oni jediní věděli, že lže. Jenže jak přesvědčit ostatní, aby tomu nevěřili?
Sirius mu chtěl jednu vrazit. Až se do toho vložil Brumbál. A Remus Siriuse zpacifikoval.
"Co kdybychom toho nechali a společně se v klidu najedli. Vypadá to lákavě."
Sirius se pomalu uklidňoval a Snape se poututelně usmíval.

Snad mě Potter po takovém výstupu nebude již nikdy nutit do rodinných setkání.

Po večeři se sešli ještě v salonu a dali si každý kapku alkoholu a Ron s Hermionou si vzali Harryho stranou.
" Takže vážně už jste tak daleko?" zeptala se Hermiona a zčervenala.
" Právěže vůbec ne, on nechce. Když jsme doma, chová se sice víceméně mile, ale nic intimního v tom není. Zkoušel jsem už kde co, nevím si už rady."
" Tak proč to říkal?" nechápal Ron.
" Rád provokuje Tichošlápka," povzdechl si Harry.
" No jemu stačí málo, aby vzteky vybuchl," připustil Hermiona.
" Jo ještěže má Rema, ten ho umí zklidnit," přikývl Harry.
" A co zkusit nějaký lektvar pro Snapea, třeba by to pomohlo," napadlo Hermionu. Teď když si přečetla všechno možné o sexu, mohla dělat chytrou. K praktické části se s Ronem ale doposud nedostala.

" Vždyť by to poznal a hrozně by se naštval," zamračil se Harry.
" V alkoholu to prý tolik poznat nejde," namítla.
" Hmm, přinejhorším to můžu zkusit. Ale kde to seženu? Já nic uvařit neumím. I teď když se učím všechno odznova, je to děs."
" Koupím ho a pošlu ti sovu," usmál se Hermiona.
" Díky, jsi kámoška," zubil se Harry.
" A jinak se máš jak?" Zeptal se Ron.
" Docela dobře, většinou dny trávím ve svém pokoji. Mimochodem ten jsem si mohl předělat podle sebe. Měli jste vidět, jak se Severus tvářil, když vešel," chechtal se Harry.
" Hádám, že nemá rád červenou," chechtal se Ron.
" Myslím, že ji absolutně nesnáší," smál se Harry.
" Myslíš, že bychom tě mohli někdy navštívit, když zrovna nebudete na cestách?" zeptala se Hermiona.
" Teda neptal jsem se ho, ale když je to teď můj dočasný domov, tak předpokládám, že nebude mít nic proti, že mě někdo sem tam navštíví."
" A kdy zas někam pojedete?" zeptal se Ron.
" Za tři týdny. Pojedem do Syndney. Během tý doby se musím doučit lektvary a Severus začal se sháněním dobrovolníků na další testovací skupinu pro svuj nový lektvar."
" Počkej on vymyslel nový lektvar?" zeptala se Hermiona zaujatě.
" Jo, vylepšil lektvar na potenci. Chce si to nechat patentovat. Využívá konferencí, aby o tom rozšířil povědomí," vysvětlil Harry otráveně.
" Aha, už chápu proč tě teda tahá všude sebou," přemítala Hermiona.
" Jo přesně, Zlatý chlapec mu má pomoct s propagací," zavrčel Harry nespokojeně.
" Když to vezmeš kolem a kolem, je to celkem ucházející odměna. On kvůli tobě dost riskuje. Malfoy je schopný čehokoli.
" To je fakt. Jenže já bych chtěl víc než jen tu blbou dohodu," řekl Harry posmutněle.
" Snad se brzy dočkáš," usmála se Hermiona.

***

"Severusi, jak se opravdu máš?" zeptal se Brumbál, když osaměli.
" Výtečně, jak jinak," ušklíbl se Severus.
" No tak Severusi, přede mnou nemusíš nic předstírat." řekl pobaveně Albus.
" Nic nepředstírám. S Harrym jsem nalezl něco, v co jsem již nedoufal," udfrkl si Severus.
" Myslím, že si ze mě jen střílíš, ale však na tebe také jednou dojde. On se ti dokáže dostat pod kůži a pak už se ho nebudeš chtít zbavit," usmál se Brumbál.

Co když má Albus pravdu? Co když si mne Potter tak zaháčkuje, že se od něj nebudu moci později odpoutat až vyprší dohoda? A otázkou je, budu to potom vůbec ještě chtít? Bylo by špatné začít o něm vážně uvažovat? Co když se budu angažovat až příliš a jen na to nakonec doplatím. Co se stane až Potter uzná, že stárnoucí protivný lektvarista mu už nestojí za námahu? Ne, bude lepší si udržet odstup!

***

Lucius se pro sebe tajuplně usmíval. To nevěstilo nic dobrého. Konečně vymyslel něco, co ho upozorní, jakmile bude vhodná příležitost k útoku. A až ho bude mít ve své moci, přemístí se mimo civilizaci do hor. Do jedné z chat, které dřív vlastnil a tam si s Potterem bude moct dělat, co se mu zlíbí. Bude potřeba udělat něco trvalého, aby si ho Potter nakonec musel vzít. A Snape utře. Těšil se na to, až tomu bastardovi konečně dojde, že na Pottera zatratil nárok.

Pomsta bude sladká, drahý příteli.

Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat