52.

1.1K 65 17
                                    

Když se usadili v restauraci Severus požádal o vázu s vodou pro svou kytici.
Stále tomu nemohl uvěřit. Potter mu věnoval tak hodnotný dar. Přeci jen všechny ty bylinky a ingredience jej museli vyjít minimálně na dvacet galeonů.

Budu muset příště přijít také s nějakým darem. Vlastně je to logické, snoubenci by si dárky měli dávat.
Pokud bych odhlédl od toho, kolik to všechno stálo, jak si vysvětlit fakt, že nad tím musel Potter skutečně přemýšlet. On který lektvary nesnáší. Evidentně mne tím chtěl opravdu potěšit.
Co tím asi sleduje? Navíc to uvítání... Ano jistě, byli jsme na veřejnosti, ale takovou vášeň snad doposud neprojevil. Je to tím, že si uvědomil, že jej přitahují muži? Shledává mne snad Potter dokonce přitažlivým? On je přitažlivý. A přiznávám, že jsem opravdu nečekal, že by se mi zalíbil až tolik. Vskutku by ho mohl přitahovat postarší, protivný kouzelník jako já?

Harry zatím očima procházel jídelní lístek. Nic moc ho nezaujalo. A tak se jal raději prohlížet Severuse. Snape věděl, že ho Harry pozoruje.
"Nemám rád, když na mne někdo zírá," prohodil Severus jen tak mimochodem, zatímco si vybíral jídlo z menu.
" A že to říkáš zrovna ty," popíchl ho se smíchem Harry, vysloužil si tím temný pohled. Mladík zrudl a Snape pobaveně zvedl jedno obočí. Takhle výměna byla zajímavá...
"Kdy plánuješ odjezd," zeptal se Harry, aby zakryl rozpaky.
" Pozítří kolem deváté ráno. Kde tě mám vyzvednout?" zeptal se Severus.
" U Weasleyových,"
" Dobrá. Probereme si program. Ubytujeme se v hotelu U čarodějnice Betany. Konference začínají od desíti. Do té doby budeme v pokoji."
" A potom?"
" Já budu přednášet od jedenácti, následovat bude oběd a poté hodina volna. Další přednáškový blok bude od dvou do pěti hodin. Poté bude čas na odpočinek. Společenské setkání bude večer od osmi."
" Takže budu mít spoustu volného času," zkonstatoval Harry.
" To ano. Mimochodem, pomohl ti ten itinerář, který jsem ti sestavil?"
" Oh jistě, je úžasný, děkuji ti moc!" usmál se Harry zářivě.

Kdy naposledy se na mne někdo takhle usmál?

" Jinak pro upřesnění, budeme mít jen jeden pokoj, s manželskou postelí," zdůraznil Snape a Harry zrudl jako rajče.

" Je to kvůli personálu v hotelu. Navenek musí být jasně patrné, že jsme bláznivě zamilovaní snoubenci," vysvětlil Severus.

Harry se se smíchem zašklebil:
"Těžko by o tobě někdo řekl, že se chováš bláznivě zamilovaně."
Severuse tím pobavil. Bylo zajímavé, jak se ho učil znát.

" Pravda," přikývl s úsporným smíchem.
" Víš, bavil jsem se s Ronem a Hermionou. Ptali se mě na jednu věc. Budeš chtít, abych s tebou bydlel v čase mezi konferencemi?"
" Nad tím jsem neuvažoval. Máš dojem, že je to nutné, kvůli krytí?"
" Já nevím... No momentálně bydlím v Doupěti, ale potom bych si musel shánět vlastní bydlení. Ron se nabídl, že bychom mohli případně bydlet spolu."
" A proč nejsi u Blacka?"nechápal Snape.
"Zase jsme se pohádali... Za což můžeš vlastně i ty,"
" Čím jsem se o to zasloužil?" ušklíbl se Severus.
" Tím vzkazem, co jsi mu poslal po Hedvice," připomněl mu trochu nabroušeně.
" Ach jistě... No řekněme, že nikdy nevynechám příležitost k tomu si do něj rýpnout,"  ušklíbl se Severus.
" Jo, to jsem si všiml. Nemáte si asi co vyčítat, oba dva," protočil Harry oči.
" Mohl jsi mu vysvětlit, jak to ve skutečnosti bylo," namítl Severus.
" Nějak si to nenechal vymluvit. Myslel si, že jsem s tebou skočil hned do postele," zrudl Harry. Severus si mladika pozorně prohlížel. Něco takového by před rokem určitě nevyslovil.
" Copak jsme se nedohodli na pravidlech?"
" Nevím, co si Sirius opravdu myslí. Vlastně už je mi to i jedno," trhl Harry rameny. Snažil se maskovat pravý opak. I slepý by to poznal.
" Domníváš se, že jsou vaše vztahy natolik narušené, že nepůjdou spravit?"
" Nevím. Musel by se mi omluvit," pokrčil Harry rameny.

Když o tom tak Severus přemýšlel neustále přemisťování mezi nimi nebylo nic moc. Bylo by jednodušší, kdyby Potter skutečně dočasně bydlel u něj.

" Pokud by pro tebe byl problém sehnat nějaký podnájem, můžeš prozatím bydlet u mne. Mám jeden pokoj navíc a našemu krytí by to samozřejmě prospělo," řekl Severus.
" Bezva, díky," usmál se Harry.

Když spolu budem trávit víc času, určitě se to Severusovi zalíbí a bude se mnou chtít sdílet intimnosti i v soukromí.

Během rozhovoru se Harry jen tak mimochodem položil dlaň na severusovu ruku a pár drahných chvil na ní spočinul. Severusovi se jen rozšířily zorničky.
Buď je tak skvělý herec, nebo mne ten kluk skutečně svádí! Pomyslel si šokovaně.

Po obědě se spolu šli ještě chvíli projít, tentokrát po mudlovské části Londýna. Harry Severusovi vyprávěl nějaké vtipy a světě div se, ten věčně zamračený muž, se pobaveně smál. Harry se cítil víc než dobře. Tisknul se k muži a sem tam jej políbil. Bylo to bezstarostné odpoledne. Po nějaké době se vrátili zpět do Příčné.

" Budu muset jít," oznámil mu Severus.
"Už? To je škoda," vzdychl Harry. Už se ani nepokoušel něco předstírat. Z jeho chování bylo víc než jasné, že o Severuse stojí. Snapeovi to samozřejmě došlo.

" Harry... Však se brzy uvidíme," řekl Severus.

Poté k mladíkovi přistoupil. Vzal jeho hlavu do dlaní. Vpíjel se do těch zelených očí a potom se sehnul v dechberoucí polibek.
" Pozítří," zašeptal mu do ucha a zapadl do nejbližšího krbu.

Nevěděl v tu chvíli, že už je v podstatě ztracen. Harry ho polapil do svých sítí a nehodlal ho pustit. Jenže Severus si to musel nejdřív připustit.

***

"Tak jaký bylo rande?" zeptala se Hermiona celkem zbytečně. Harry se usmíval jako zářivé sluníčko.
" Úžasný," zubil se Harry.
" Takže už víš na čem seš?" zeptal se Ron.
" No to úplně ne, byli jsme furt mezi lidma, takže on asi předstíral, ale já ne. Myslím že mu to i došlo, ale ani mě kvůli tomu nesjel. Dokonce mi nabídl společné bydlení, když jsem se ho na to ptal, jak to vůbec bude. Takže bohužel Rone, spolu bydlet nebudem."
" No tušil jsem to. Ale tak snad to bude k něčemu dobrý."
" Neboj se, mám v plánu ten čas navíc pořádně využít. Kdo ví, třeba se nakonec do mě i zamiluje," hihňal se Harry. Hermiona se k jeho smíchu přidala.
Ron udělal gesto, jakože zvrací, načež ho Hermiona počastovala zamračením, ale pak se začal chechtat taky.
" Jo já vím, Snape je náhodou klaďas," řekl Ron skepticky.
" Však si zvykneš," zubil se Harry.
" Možná, ale nevsázel bych na to."

***

Soukromé očko právě podal hlášení a zmizel. Díky tomu Lucius věděl, kam se Snape s Potterem chystají.

" Tak lektvarová konference..." ušklíbl se nepěkně Lucius,
 "Severus bude přednášet. Potter ho bude doprovázet, ale bude mít svůj program."
Malfoy neváhal ani chvilku a za pomoci sovy si rezervoval hotel.

Musel uskutečnit svůj plán. Potter musí být jeho. Potřebuje jeho slávu a peníze! Potřebuje mít zase moc a udělá proto všechno!

Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat