48.

1.1K 56 6
                                    

Mezitím se Remus a Sirius doma strachovali. Tohle Harrymu  nebylo podobné, nedat o sobě vůbec vědět. Bylo už dávno po půlnoci a Harry nikde.
Pak se jim donesly divné zprávy od jedné známé, která se také zúčastnila benefice. Viděla incident s Malfoyem, jak mu Severus vyhrožoval hůlkou a Harry se choval trochu divně, načež se ti dva přemístili neznámo kam.
" Když budeš pořád chodit sem a tam, ničemu tím nepomůžeš," poznanenal Remus.
" A co mám sakra dělat?" vyjel po něm Sirius. Nervy měl jak napnuté jak špagáty.
" Uklidnit se. Vezmi si lektvar, když toho nejsi schopný. Musíme vymyslet, jak zjistit, co se stalo Harrymu."
"To já přece sakra vím! A lektvar na uklidnění už není, poslední spotřeboval Harry," připomněl mu Sirius.
"Už to mám, pošleme Hedviku, ta ho najde," svitlo konečně Removi.
" Bezva nápad," řekl Sirius a šinul si to do Harryho pokoje k sově.
Kdy sepsali vzkaz, aby se jim co nejdříve ozval, poslali Hedviku do chladného vzduchu noci. Hedvika vždy dokázala Harryho bezpečně najít a nebylo tomu jinak i dnes.

***

Do okna v prvním patře Snapeova domu vletěla sněžná sova. Severus se lekl. Neměl tak tvrdé spaní jako Harry.
" Co ty tu chceš?" zašeptal.

Opatrně vstal, aby Harryho neprobudil a šel si vyzvednout poštu. Ale Hedvika mu ji nechtěla dát.
" Vidíš, že spí. Jako jeho snoubenec bych poštu snad přebrat mohl," řekl Severus trochu podrážděně.
Hedvika zahoukala, trochu ho klovla do ruky, ale dopis mu  nakonec předala.
" Díky," řekl kysele Snape a strčil si krvácející prst do pusy. Druhou rukou se snažil dopis rozbalit.

Nebelvíři! Copak se o něj musí strachovat, když ví že se mnou?

Pak ho něco napadlo. Ušklíbl se , sepsal odpověď a poslal s ní Hedviku za těmi psy. Jak rád by viděl, jak se ti dva tupouni budou tvářit.

***

"No to snad nemyslí vážně. Srabusi, já tě roztrhnu jak hada!" vrčel Sirius, když dočetl vzkaz.
" Co?" nechápal Remus. Sirius mu jen dopis předal. Stálo v něm: "Nikdy nepochopím Nebelvíry!Ačkoli, co bych taky od vás dvou mohl čekat. Můžete odvolat pátrací akci, Potter je v pořádku, nicméně se moc roztahuje v posteli. Severus Snape."
" No... tak to Harry vzal trochu hopem," kroutil Remus nechápavě hlavou.
" Hopem? Jako vážně? Srabuse zabiju za to, že ho svedl. Vždyť to mělo být všechno jenom jako!" vyváděl dál Sirius.
" Tak asi není... Nevím, co chceš slyšet. Buď rád, že je Harry šťastný. Víc bych se v tom nešťoural," pokrčil rameny Remus.
" No ale je to Srabus. Pomysli, že se třeba vídáme v neděli na večeři? Jen si to představím, chce se mi zvracet."
" Nepředbíhej událostem, bůhví jak to dopadne.  A teď už toho nech, jdeme spát," zamračil se Remus, když chtěl Sirius ještě něco dodat. 
Nebýt jeho, Siriusova prudká povaha by se projevila naplno. Byl by schopný se do Tkalcovské vydat a Severuse zmlátit. Bylo velké štěstí, že Sirius měl Remuse. Pro něj a i pro všechny okolo.

***

Severus se vrátil do vyhřáté postele. Harry se k němu znovu přicucnul jako přísavka.

Pro Merlina za co!

A kdyby jen to. Vypadalo to, že se mu něco zdá. Kňučel a vzdychal ze spaní. Severus dokonce cítil jeho erekci na svém boku. A pak mu do ucha šeptal: "Severusi, ještě."
To bylo i na něj příliš. Vystřelil z postele tak rychle, jak jen zvládl. Harryho tím sice na chvíli vzbudil, ale než se stačil rozkoukat, byl Severus pryč. Mladík poté znovu upadl do blaženého spánku.

Salazare, pomoz mi! Mělo to být prosté obchodní jednání. Jen dohoda, na jejímž konci bychom byli oba spokojeni. A od kdy mne do pekla Potter považuje za přitažlivého?  Svět se zbláznil. Však donedávna dokonce tvrdil, že jej přitahují pouze děvčata. Proč do naší dohody Potter musí tahat tohle? Jak teď máme spolu fungovat? Jak budeme cestovat? Musíme mít jeden pokoj i postel, aby nikdo nepojal podezření. Musíme před ostatními předstírat, že jsme pár. Nehodlám se skutečně zaplétat. City nejsou pro mne. Ale co když to Potter bude chtít? Ne to se nesmí v žádném případě stát!

***

Severus raději přenocoval na gauči. Nehodlal riskovat, že se kolem něj bude zas Potter omotávat jako ďáblovo osidlo.
Tedy ne že by mu byl mladík vyloženě odporný. Když si sundal ty strašné brýle, byl celkem hezký, i tělo měl velmi dobře stavěné od tréninku famfrpálu.
Severus by to nahlas nikdy nepřiznal, ale bál se spíš sám sebe, svých reakcí na Harryho. Navíc Roberto byl tehdy jediný muž v jeho životě, od té doby to nezkoušel, ačkoli opravdu nebyl vyhraněný. Neměl ani moc vztahů se ženami, byť jen na jednu noc. Ale úplně jako mnich také nežil.
Nechtěl si zkrátka přiznat, že ho Harry také přitahuje. Nechtěl si ho připustit moc k tělu. Jako kdysi jeho matku. Láska k ní ho tenkrát malém zabila. Nehodlal to znovu dopustit. Tím spíš ne s jejím synem.

***

Když se Harry vzbudil, mžoural kolem sebe. Místnost, kde byl, nepoznával. Šmátral po brýlích na blízkém nočním stolku, až je našel.

Kde to jsem?

Harry chtěl vstát a zjistil, že má na sobě jen trenky.

Kde mám sakra šaty?

Pak si vzpomněl na včerejší večer.

A do hajzlu! Já jsem u Snapea. Neříkej, že jsme spolu....

Harry vytřeštěně díval kolem sebe. Nevypadalo to tu jako po divoké noci, tak se Harry trochu uklidnil.

Rozhodl se si přeměnit hábit, co měl složený na opěradle za nějaké mudlovské oblečení a vyšel ze dveří. Pomalu procházel domem až v obýváku narazil na spící postavu na pohovce. Byl oblečen do včerejšího smokingu.

On spal tady?

Harry na něj ještě chvíli koukal, a když už se chystal odejít, Snape promluvil: "Hodláš na mne zírat ještě dlouho?"
Harry se náhle díval do temného pohledu a zrudl.
"Ehm.. asi bych měl jít," řekl nervózně.
" Nebo se mnou můžeš jako normální člověk posnídat," prohodil Severus aniž by nad tím přemýšlel a vstal z křesla.
Byl celý rozlámaný. Harry se kvůli tomu cítil provinile. Byla to jeho chyba, že nespal s posteli.

" Jestli chceš, můžu tě namasírovat," nabídl mu Harry. Severus pozvedl obočí, takovou nabídku vážně neočekával.
"Vidím, že tě bolí záda," vysvětlil Harry. Severus musel uznat, že dnes to fakt není nic moc.
" Dobrá," přikývl nakonec, ačkoli to bylo vlastně proti jeho přesvědčení, držet si Harryho od těla.
" Začneme hned?" zeptal se Harry.
"Rád bych si dal nejdřív sprchu," řekl Severus a vydal se do koupelny.
Harry mezitím došel zpět do ložnice a hledal něco, čím by Severuse namasíroval.

Musí tu přeci mít nějakej krém.

Prohledával regály a šuplíky a pak narazil na něco, co neočekával. PORNOČASOPIS!

No páni! Odkdy je Snape na čuňačinky?

Vzal časopis do rukou a notnou chvíli v něm listoval. Byl to klasický časopis s ženami a muži, ale kouzelnický. Harry se do prohlížení tak zabral, že neslyšel otevírání dveří.

"POTTERE!" zaburácel Snapeův hlas těsně za ním a Harry leknutím časopis upustil.

Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat