Varování: 18+
Hermioně právě nasazovala její matka závoj. Byla dojatá. Od rána se jí chtělo pořád brečet Molly na tom byla podobně a do toho pořád probíhala kolem a něco zařizovala. Díky Merlin, že alespoň s pohoštěním jí pomohli Grangerovi. Prostě se rozhodli jídlo objednat přes cateringovou službu. Nechali si vše dovést k sobě domů a potom jim se vším pomohli jejich kouzelničtí příbuzní. Prostě se s tím vším přemístili do Doupěte. Ale Molly stejně trvala na tom, že nějaké kouzelnické dobroty přípraví.
" Jsi nádherná," vydechla Jean a Molly souhlasila.
Hermiona se dívala do zrcadla. Nikdy jí to tak neslušelo. Šaty, které jí navrhla madam Malkinová seděly perfektně i když je musela na poslední chvíli trochu povolit pase, protože už se jí pomalu začalo zakulacovat bříško. Hermiona byla ráda, že jí madam ušila šaty podle jejích představ. Hermiona nechtěla nic okázalého. Jednoduchý střih lichoticí její postavě jí stačil. Látka nebyla nijak zdobená. Odhalená ramena dodávaly šatům na romantice. Cítila se v nich krásné a přesto pohodlně.Vlasy učesané do nižšího drdolu a v nich vpletené květiny. Stejně jako ve svatební kytici a kytičce v klopě, kterou měl mít ženich.
Cítila se úžasně. Dnes byl bezpochyby nešťastnější den v životě. Sice ho plánovala na později, ale co už. Láskyplně pohladila malé bříško a pomyslela si jaké má štěstí.
***
Ačkoli původně plánovali malou svatbu, když sepisovali seznam hostů, prostě nemohli vynechat tolik lidí. Nakonec z toho byla dost velká sešlost. Svatebních hostů čítalo shruba sto.
Všichni profesoři z Bradavic, spolužáci i z nižších ročníků. Hermionina rodina, Weasleyovic rodina. Přátelé, bystrozoři...Velký svatební stan, který použili pro svatbu Billa a Fleur museli ještě jednou tolik magicky zvětšit aby se tam vešli všichni.
Samotný obřad měl být na pozemku v Bradavicích. Brumbál jako oddávající zářil štěstím. Ron u oltáře naopak vypadal, že každou chvíli omdlí. Harrymu sice tvrdil, že není nervózní z toho všeho, ale teď když už to bylo tady, to bylo něco jiného. Harry se ho pokoušel jako svědek uklidnit.
Když konečně Hermiona vyšla z kočáru, který ji přivezl z hradu, oči všech se na ni upřely. Byla prostě nádherná. Dokonce i Severus musel uznat, že jí to moc sluší.
Kráčela uličkou mezi svými blízkými a přáteli a cítila se výjímečně. Na konci na ni čekal muž jejího života. Byla si jistá. Miluje ho a on ji a to jejich mrně jen jejich lásku posílí. Z Rona tréma spadla, jakmile ji uviděl. Tak nadhernou, až se tajil dech.Takhle holka, že chce mě?
Brumbál vedl dlouhou řeč o lásce a rodině. Svatební sliby, které si navzájem sepsali byli plné lásky. Výměna prstenů, první manželské políbení. Hození svatební kytice, kterou chytila Lenka Laskoradová a Nevillovi z toho zrudly uši. A během chvíle se už všichni přemístili k Doupěti.
***
Harry jako svědek seděl blízko novomanželů a Severus jako jeho snoubenec vedle něj. Harry se dobře bavil. Vidět ty dva šťastné, zamilované, jak se vzájemně krmí, bylo něco úžasného. Po prvním manželském tanci začali nesměle tancovat i další. Harry zářil štěstím a tak se Severus odhodlal a podal mu ruku.
"Smím prosit?"
Harry vytřeštil překvapeně oči, ale vzápětí se usmál. Po dlouhé době ho ta zářící zelená zahřála. Harry přikývl a už spolu šli na parket. Hráli pomalý ploužák a Harry se k němu přitiskl, jak to jen šlo. Tančili několik skladeb a poté si šel Severus pro něco k pití. Harry to nehodlal přehánět s alkoholem, stačil mu včerejšek.
U jednoho stolku s občerstvením se k němu přitočil jeden muž. Byl o něco málo starší než Harry, ale ne tolik jako Snape. Dal se s ním do řeči. Bavili se o Famfrpálu a v jeden moment Harry vyprskl smíchy, což privolalo Severusovu pozornost.Kdo to u Salazara je? Co se s ním má co Potter takhle vybavovat?
Severus do sebe naštvaně v rychlém sledu vyklopil dvě sklenicky s whisky, zapomínajíc, že v sobě má i lektvar na uklidnění. Nebezpečná kombinace. Přišel pomalým krokem k Harrymu a vzal ho kolem ramen. Harry skoro nadskočil, jak se lekl.
" Dobrý večer," řekl Snape temně, zaměřujíc svůj pohled na muže před sebou. Ten se nejistě podíval po Harrym.
" Ehm Severusi, potřebuješ něco?" zeptal se Harry.
" Vcelku nic, jen tě chci jako svého snoubence, vytáhnout na parket," řekl a sledoval, co to s mužem před ním udělá. Ten povytáhl obočí. Střídavě těkal očima z jednoho má druhého a potom se vymluvil, že potřebuje na toaletu.Tak to bychom měli.
" Co to do tebe vjelo?" nechápal Harry.
" Do mne? To ty tu flirtujes s cizím chlapem," zavrčel Snape.
" Jenom jsme si povídali," namítl Harry.
" Jistěže a proto ten zmíněný zmizel jak pára nad hrncem když jsem se k tobě přihlásil," zavrčel.
" Já jsem neflirtoval," zamračil se Harry.
Severus ho vzápětí popadl a hladově políbil. Alkohol s lektvarem a žárlivost v něm zažehla rozbušku.
" Jsi můj Pottere! Jenom můj!" řekl Snape důrazně.
" Ale ne doopravdy," zašeptal mu Harry do ucha. Snape prudce vdechl, popadl Harryho za ruku a přemístil se s ním pryč.***
"Severusi?" oslovil ho Harry, když se ocitli v Tkalcovské. Snape ho beze slova táhl nahoru do ložnice. Kouzlem zatáhl těžké závěsy a rázem byla v pokoji tma. Další kouzlo zažehlo svíce a to poslední svléklo Harryho donaha. Mladík vyjekl a chtěl se zakrýt.
" Lehnout," přikázal mu Snape, šel z něj trochu strach. Harry poslechl, snažíc se přitom ukrýt svou nahotu.
Severus se k němu blížil své oblečení kouzlem strhl také a Harry zíral na tu tvrdou erekci před sebou.
" Co chceš dělat?" chvěl se Harry v panice, že mu snad Severus ublíží. V zelených očích uviděl strach. To Severuse zastavilo. Snažil se uklidnit. Pár nádechů a byl již klidný. Ale palčivá touha po mladíkovi před sebou nezmizela. Naopak byla čím dál větší.
"Domnívám se, že je to jasné, chci tě," řekl Snape prostě. A Harrymu se rozšířily oči.Vážně? Opravdu mě konečně chce?
A tak se mu dal.
Stáhl Severuse k sobě na postel a začali se líbat. Sladkost těch rtů byla dokonalá. Hra propletených jazyků nabývala na síle a chtivé ruce bloudily všude po těle. Harrymu vyskočila husí kůže ze Severusova doteku. Horké rty se brzy vydaly na průzkum mladíkova těla. Prolíbával si cestičku přes krk k hrudníku. Tam strávil mnoho času laskání těch slastných růžových vrcholků, dokud Harry nešílel neskutečnou touhou po jediném. Aby se ho Severus dotkl TAM. A ten mu to rád splnil. Líbal jej cestou k pupíku a bez zastavení pokračoval níž. Harry se zářící zelení v očích sledoval, jak jeho penis mizí v hladových rtech. Úplně celý! V mučivě pomalém tempu ho Severus dráždil k nepříčetnosti až Harry nedokázal déle odolávat a pak vybuchl. Severus dychtivě sál ten božský nektar a držel Harryho tak dlouho, dokud jim zmítali slastné křeče.
Harry celý vláčný ležel na posteli, ještě omámený silou toho okamžiku. Ale Severus ještě zdaleka neskončil. Zakouzlil pár kouzel, aby připravil Harryho vstup a potom začal jedním prstem kroužit dokola. Harry se zajíkl. Nedalo se to téměř vydržet a potom co ten nadaný prst vstoupil dovnitř a zas ven, Harry křičel rozkoší. Pomalu ale jistě Severus přidával na intenzitě a Harry se svíjel a prosil, aby ta muka neprodlužoval.
Severus si potřel gelem své naběhlé mužství a hodil si Harryho nohy na ramena.
" Podívej se na mne," zašeptal a Harry omámeně vzhlédl. Poté do něj Severus jemným tlakem vstoupil. Nebolelo to, bylo to nádherné cítit se tak plný. Táhlým pohybem se do něj dostal úplně celý. Chvíli počkal a pak se začal stahovat zase zpět. Několik pomalých přírazů později vystřídalo prudší tempo. Harry i Severus se točili v kruzích vášně dokud nepřepadli přes okraj blaženosti společně.Usínali v obětí a Harry se konečně cítil celý.
ČTEŠ
Oboustranně výhodná dohoda
FanfictionKategorie: Slash, 18+, Snarry. Ze začátku drabble, později jsou kapitoly delší Žánr: romantika, drama, komedie Poznámka: hlavni postave je 18. let. Ignoruji smrt většiny postav, které během války zemřeli. Popis: Bradavice pořádají debutantský ples...