Varování: velmi zajímavý sen 18+ 😈🤣
***
Další volný den bez Snapea uběhl jako voda. Harry se cítil uvolněnější. Bez dotěrných snů, kterými se zabývat nechtěl, se necítil v takové křeči.
Když ale nastal večer, začínal být dost nervózní. Jaké to bude se s ním znovu setkat? A chovat se k němu chovat jako ke snoubenci, když to tak vlastně není? O čem si budeme povídat? Vždyť nemáme nic společného. Tohle byl snad nejhorší nápad, co jsem vymyslel.Harry se natolik vystresoval, že se mu až klepaly ruce. Sirius a Remus ho donutili použít uklidňující lektvar. Nechtěl míchat lektvary. Z jejich kombinací mu nebylo nikdy dvakrát dobře a tak Bezesný spánek nepoužil. Sny ho ve spánku dohonily velmi brzy.
Harry a Snape měli svatbu. Nejhorší na tom bylo, že Harry byl oblečený jako nevěsta v nabíraných šatech, co vypadaly jako z cukrové vaty. Dokonce byl nalíčený. Nikomu z hostů to nepřišlo zvláštní.
Po svatbě jeli na líbánky na soukromý ostrov, kde nebyl vůbec nikdo. Mohli si tam dělat co chtěli.
Snape se vrhnul na Harryho prakticky jakmile vystoupili z člunu. Hladově ho líbal a strhával z něj šaty, co na tom, že je úplně zničil. Jakmile byl mladík úplně nahý, Snape kouzlem odstranil i své oblečení. Harry zíral na připravenost svého manžela. Ta velikost byla nadprůměrná. Trochu se toho lekl, ale Snape jen mávl rukou. Odkudsi přivolal lubrikant a začal se věnovat Harryho přípravě, která byla velmi důkladná. Po chvíli to Harry nevydržel a chtěl Severuse cítit v sobě tak moc, že Snapea převalil na záda a pomalu na něj nasedal. Cítil se neuvěřitelně plný. Bylo to něco úžasného. Čím rychleji se pohyboval, tím víc si přál, aby to neskončilo. Nakonec se oba dostali do bodu, kdy stačilo jen kousek a jediný pohyb je oba vynesl do extáze.
Sen pokračoval tím, že Harry svému manželovi oznamoval, že bude tatínek a ukazoval mu obří břicho, ve kterém se schovávala trojčata.Harry se výkřikem plném děsu probudil a ke své hrůze zjistil, že i tento sen měl své následky. Rychle vše kouzlem uklidil.
"Co to sakra zase je?" nadával Harry zděšeně. Z vedlejšího pokoje se ozvaly kroky které došly až k němu.
"Jsi v pořádku?" zajímal se Sirius.
" Ehm... já nevím," tvářil se Harry zoufale. Celý se chvěl a hledal ztracenou půdu pod nohama.
" To se mi nelíbí. Ty tvoje sny musí být strašné, proč jsi nepoužil lektvar?"
" Nechtěl jsem to míchat, nedělá mi to dobře," vysvětlil Harry.
" Nechceš mi o tom vyprávět?" sedl si k němu kmotr na postel. Harry se zatvářil zděšeně.
" Nikomu to neřeknu," snažil se ho Sirius uchlácholit.Copak mu tohle můžu říct?
" Siriusi, myslím, že jsem se zbláznil," hlesl Harry. Sirius si mladíka přitáhl blíž a uklidňoval ho jako malé dítě. Hladil ho po hlavě a houpal se s ním.
" Nemyslím si, ale ani bych se nedivil, po tom všem cos prožil," šeptal mu do vlasů. Do pokoje pomalu vešel i Remus. Když viděl scénu před sebou, trochu se zarazil. Sirius mu naznačil, aby vešel.
"Harry prostě to řekni, třeba se ti uleví," přemlouval ho kmotr.
" Netýká se to Voldemorta," zašeptal mladík.
"Tak koho?" nechápal Sirius.
"Snapea," hlesl Harry. Remus a Sirius se po sobě podívali.
"V tom snu tě mučí?" zeptal se Remus opatrně.
" Ehm...ne, dělá něco horšího..." Harry se vytrhl Siriovi a zahrabal hlavu pod deku. Tohle bylo vážně divné.
" Harry, řekni nám to," prosil ho Remus.
"To nejde," zavrtěl Harry hlavou.
" Snad to nebude tak zlé?"
" Je to příšerný, nechci aby se mi to zdálo, cítím se potom divně."
" Tak už mi to pověz," řekl Sirius netrpělivě.
" No... v tom snu Snape a já, my... Děláme TO...," Harrymu se hlas zlomil. Ještěže byl pod dekou. Ti dva se po sobě podívali. Remus chápavě a Sirius trochu zděšeně.
" V tom snu tě Severus k něčemu nutí?" zeptal se Remus.
" Právěže ne...," úpěl Harry. Byl zoufalý, co si o něm teď kmotři pomyslí.
" Harry víš, že na tom být gay není nic zlého," řekl opatrně Remus a sundal mu deku z hlavy. Harry celý rozcepýřený a rudý posmrkl.
" Já vím. Asi mě to rozhodilo, vždycky se mi líbily jen holky... Já prostě nevím, co si myslet. Taky jde o to, že Snapea nesnáším, nechci aby se mi to s ním líbilo. Nejhorší to je když se vzbudím," zrudl Harry ještě víc.
Kmotři pochopili.
" Harry nemůžeš za to, co se ti zdá. To nejde ovlivnit. Stejně tak nemůžeš za reakce tvého těla. Je to úplně normální," ujistil ho Remus.
" No ale ... co když..." kroutil se Harry.
" Copak?"
"Co když se mi líbání trochu líbilo i ve skutečnosti," zašeptal Harry a díval se raději do peřiny. Sirius se prudce nadechl. Kdy se tohle stalo?
Remus do něj dloubl loktem. Aby se uklidnil.
" Harry, pořád jde o fyzické reakce. Jsi mladý není tedy problém vyvolat vzrušení. Ale měl by ses nejspíš zamyslet víc nad tím, koho ve svém životě pregeruješ. Zdá se, že v tom teď nemáš ještě tak úplně jasno. A to tě hodně mate. A není divu, neměl si na lásku a věci s ní spojené vůbec čas. Jiní v tvém věku řeší daleko prozaičtější věci než záchranu světa," řekl Remus.
" Asi máš pravdu," přikývl Harry.
"Vím, že to teď máš těžký, jsme tu pro tebe. Dneska půjdeme s tebou a v případě nouze zasáhnem," slíbil mu Sirius.
"Děkuju," usmál se posmutněle Harry.***
Severus se právě chystal na výstavu. Své obvyklé oblečení ale nechal ve skříni. Chtěl udělat lepší dojem. Vzal si na sebe šedé kalhoty a k tomu bílou košili, přes kterou navlékl lehký, černý svetr. Cestovní plášť si přehodil přes ramena a mohl se přemístit. Chvíli poté již klepal u domu těch dvou psů.
Dveře se otevřeli a uvítala jej trojice společensky oblečených mužů. Snape povytál obočí.
"Nazdar Srabusi, tak jsme si říkali, že vás dva doprovodíme. Už jsme spolu dlouho nikde nebyli," zašklebil se Sirius. Harry dělal, že tam není.
"Pokud ti to nebude vadit," řekl Remus mírnějším tónem.
"Upozorňuji vás, že mám jen dva lístky,' řekl Snape blahosklonně.
" Určitě je budou prodávat i tam," mávl nad tím Sirius rukou.
" Kde to vůbec je?" zeptal se Harry.
" Mám přenášedlo," vytáhl Severus z kapsy minci, "snad se neztratíte cestou," ušklíbl se Snape.
Poté chytil Harryho kolem pasu a vyčkával až se chytí i ty dva. Když tak učinili, aktivoval přenášedlo a za chvíli se ocitli jinde.
Harry tento způsob přepravy fakt nesnášel. Ani tentokrát to nebylo jiné, i přestože nedopadl tvrdě na zem, protože ho Severus držel. Harry se mu poté spěšně vymanil z náruče a potlačil myšlenky, co s ním dělá Snapeova přítomnost.
Ocitli se před budovou kouzelnické galerie a vydali se společně dovnitř.
ČTEŠ
Oboustranně výhodná dohoda
FanfictionKategorie: Slash, 18+, Snarry. Ze začátku drabble, později jsou kapitoly delší Žánr: romantika, drama, komedie Poznámka: hlavni postave je 18. let. Ignoruji smrt většiny postav, které během války zemřeli. Popis: Bradavice pořádají debutantský ples...