Varování: 18+
***
"Jsi v pořádku Harry?" zeptal Sirius starostlivě, když se přemístili domů.
"Asi jo," přikývl Harry.
"Budeš si o tom chtít promluvit?" chtěl vědět Remus.
"Asi není o čem. Vysvětlil mi to a beru to nevědomí. Minulost nezměním. Asi nemůžu čekat, že Snape žil jako mnich," pokrčil Harry rameny.
" To ne, ale nemusel by ti pod nos vodit svoje milenky či milence. Mimochodem fakt jsem si nemyslel, že je na obojí," řekl Sirius.
" O mě bys to asi taky neřekl. I když co já vím, vůbec se v sobě nevyznám..." šeptl Harry.
" Každý jsme nějaký. Důležitý je, aby sis to přiznal a netrápil se tím už. Nejhorší to je v sobě dusit. Navíc v kouzelnickém světě se to nebere tak tragicky jako u mudlů. Takže ať už dojdeš nakonec k čemukoli, budeš přijat takový jaký jsi a bez předsudků," řekl Remus.
"Hmm, asi bych měl začít o sobě víc přemýšlet," přikývl Harry a vydal do do svého pokoje. Sirius ho starostlivě sledoval dokud nezapadl do dveří.
" Bude v pořádku, neboj se o něj," objal ho Remus kolem ramen.
" Já vím, že nakonec bude. Jen mě ničí, že se trápí," povzdechl si Sirius. Společně zapadli do ložnice.***
Harry mu se opět zdál sen. V tom snu byli se Snapem v kině. Dívali se na nějaký romantický film. Po chvíli začal Severus Harryho hladit. Ruka putovala od prstů, přes zápěstí a rameno až na to druhé. Objal Harryho a přitáhl si jej blíž. Mladík vzdychl, položil si hlavu na jeho ruku. Podíval se po muži a ten jej políbil. Nejdříve zlehka a později přidal jazyk. Po chvíli vášnivého líbání měli oba docela problém v určitých místech. Severusova ruka se pomalu blížila k Harryho rozkroku....
V ten moment ho probudila Hedvika. Přiletěla otevřeným oknem a hodila mu na hlavu dopis.
"Zatraceně!" zaklel Harry, ale netušil, jestli protože se lekl nebo protože sen už nepokračoval.
Dopis byl od Rona a Hermiony. Trávili spolu léto v Doupěti. Chtěli vědět, jak se mu vede.
Co si asi pomyslí, jestli mě fakt přitahují chlapy? Bude jim to vadit? K Siriusovi a Removi se chovají normálně. Ale o nich to věděli hned. Jak mám sakra zjistit, jestli mě fakt přitahují?
***
Druhý den měli naplánovaný výlet do Magické Zoo. Harry nikdy na takovém místě nebyl. Bylo to velmi zajímavé. Když se učil Péči o kouzelné tvory v Bradavicích, bylo to jistě zajímavé, ale ve srovnání s tímhle, to byla nuda.
Harry fascinovaně hleděl na zvířata a pořád se kmotrů ptal na různé věci. Byl jako malé, zvědavé dítě. Kmotři měli radost, že mu mohli ukázat něco, co ještě neviděl.
Potom se domluvili, že zajdou večer do hodpody. Společně pili a bavili se až skoro do rána. Harry, který nebyl zvyklí pít, jí měl jako z praku. Domů se přemístili, ale Harry si chtěl ještě povídat."Hele Sirie, jak tys přišel na to, že jsi na kluky?" zeptal se Harry.
"Prostě jsem po nich začal v určitém věku pokukovat. Hlavně ve sprše. Proč?"
" Já nevím, jak na to přijít," pokrčil Harry rameny.
"Představ si, že se chceš líbat. Kdo tě napadne jako první?" napadlo Remuse.
"Nevím," pokrčil mladík rameny.
" Tak počkej, mám tady časopisy," řekl Sirius a pár jich přivolal z ložnice, ale Remus ho zarazil.
"Co je, jak jinak mu to ukázat? Přece to nechceš dělat před ním sám?" chechtal se Sirius, který byl značně posilněn alkoholem.
" Ehm, to asi vidět nechci," ušklíbl se Harry. Pak ho něco napadlo, " Tak si dejte pusu, třeba mi to pomůže. Vlastně jsem vás dva nikdy neviděl se líbat.""Harry nejsem si jistý, jestli je to dobrý nápad," řekl Remus mírně. Ale Sirius se po něm už sápal. Remus se nakonec nenechal dlouho přemlouvat. Letmý polibek brzy zesílil, Harry fascinovaně sledoval jak Siriův jazyk proniká do Remových úst. Bylo to velmi vzrušující. Ti dva úplně zapomněli na to, že tam Harry sedí a začali ze sebe strhávat oblečení.
A sakra, musím zmizet!
Harry utekl do svého pokoje, celý zrudlý. Ti dva bohužel nešli do ložnice, kde měli protihluková kouzla, a tak bylo zvuky jejich milování slyšet až k Harrymu. Ten nevěděl, co si myslet. Trochu ho to vzrušovalo a trochu děsilo. Naštěstí to netrvalo moc dlouho.
Když už zase byli při smyslech, Sirius mu strčil jeden časopis cestou do ložnice pod dveřmi. Jmenoval se "Má kouzelná hůlka"
Harry vyprskl smíchy. Nicméně časopis otevřel.
Uvnitř našel pohyblivé fotografie mužů v různých situacích. Ve sprše, ve škole, v posilovně, na gauči atd. Jedno ale měli společné, všichni měli sex. Někteří orální, jiní anální. Tím, že se fotografie pohybovaly, Harrymu bylo za chvíli jasné, jak takový sex u mužů probíhá. Reakce jeho těla na sebe nenechala dlouho čekat. Harryho penis se tlačil v těsných kalhotech, tak se ho rozhodl vysvobodit.
Zatímco sledoval časopis, druhou rukou zpracovával tvrdou erekci rychlými tahy. Brzy na to s hlasitým výkřikem vyvrcholil.No páni! To byla síla.
***
"Myslím, že se s tím časopisem můžeš nadobro rozloučit," smál se Remus.
" Nevadí, mám tu spoustu jiných. Hlavně, že mu to pomohlo," mávl nad tím rukou Sirius.
" Musíme mu na pokoj opatřit taky protihlukové kouzlo," řekl Remus zamyšleně.
" To zvládne sám," zavrtěl Sirius hlavou.***
"Děkuji ti, Siriusi," špitl ráno u snídaně Harry.
" Vždycky rád pomůžu," přikývl jmenovaný.
"Jak zjistím jestli se mi takhle líbí i holky?" zamyslel se Harry.
" Zkus to stejně. Ale tentokrát nemůžu sloužit. Takový časák tu fakt nemám," ušklíbl se Sirius a Harry se tomu zasmál.
" Kde ho seženu?"
"Tam kde se kupují noviny přeci," vysvětlil Sirius.
"No to bude pěkně trapný," pleskl se do čela Harry.
" Proč? Jsi dospělý, prosím tě," protočil Sirius oči.
"Tak mi ho kup ty, prosím," udělal na něj Harry psí oči.
" K tomu mě fakt nepřemluvíš. Já kupuju jen ty svoje," zavrtěl hlavou Sirius.
"Ach jo," složil Harry hlavu do dlaní.
" Co se děje?" zeptal se Remus, který se zdržel v koupelně a neslyšel jejich rozhovor před chvílí.
" Ale nic, Harry se nabídl, že půjde pro noviny," šklebil se Sirius. Harry se zamračil a vstal.
" Tak ti fakt děkuju," zabručel a odkráčel z místnosti.
Když zabouchl hlavní dveře, Sirius vybuchl smíchy. Remus nic nechápal a tak mu to jeho milý velmi rád vysvětlil.
" Ty seš na něj teda," řekl Remus pobaveně.
" Dospělého chlapa poznáš podle toho, že si sám dokáže koupit prezervativy a pornočasák," řekl Sirius.
"No to je mi moudro," smál se Remus.
" Uvidíš, že mě jednou budou citovat," zvedl hlavu bojovně.***
Harry se mezitím snažil sám sebe přesvědčit, aby vešel do trafiky.
Ty bláho, zabil si Voldemorta, bojoval s drakem, přeci tě neporazí koupit časopis.
Už už měl na jazyku to co chce, když v tom dovnitř vstoupila stará babička. To byl konec, Harry raději zamumlal, že chce Denního věštce a rychle odtamtud zmizel. Když přišel domů, hodil po Siriovi novinami a celý naštvaný dupal po schodech nahoru.
"Chudák," zasmál se Remus.
"Každej nějak začínal, třeba mu to vyjde příště," šklebil se Sirius.
ČTEŠ
Oboustranně výhodná dohoda
FanfictionKategorie: Slash, 18+, Snarry. Ze začátku drabble, později jsou kapitoly delší Žánr: romantika, drama, komedie Poznámka: hlavni postave je 18. let. Ignoruji smrt většiny postav, které během války zemřeli. Popis: Bradavice pořádají debutantský ples...