53.

1.1K 58 11
                                    

Trvalo to už několik dní. Remus se Siriusem, co Harry odešel, v podstatě nemluvil. Siriuse to samozřejmě štvalo. Nesnášel tichou domácnost a hlavně mu vadilo, že mu jeho partner odmítá sex. Jeden večer, kdy se ho pokoušel svést, ho Remus odbyl s tím, že ho bolí hlava. Jak banální výmluva! Sirius zuřil. Věděl, že ho Remus trestá za Harryho odchod.

"Remusi no tak, co mám udělat, abys přestal trucovat," řekl Sirius jeden večer zoufale.
" Ty víš co,"  zamračil se Remus.
" Něco reálnějšího by tam nebylo?" zabručel Sirius.
" Nevím, co chceš slyšet. Kvůli tobě a tvým hloupým řečem tu teď Harry není. Mě teda chybí, tobě ne?"
" To víš, že jo," hlesl Sirius nakonec.
" Tak vidíš, prostě se omluv a všechno bude jako dřív,"
VŠECHNO?" zavrětřil Sirius.
"Ano," blýsklo se Removi v očích.
"Dobrá," kapituloval Tichošlápek. Remus se na něj usmál a věnoval mu letmý polibek na rty. Sirius si povzdechl. Remus moc dobře věděl, jak na něj. Teď ještě vymyslet, jak to udělat s tou omluvou. Harry s ním nebude chtít jen tak mluvit.

Musím něco vymyslet a to co nejdřív, nebo mi brzy vybuchnou koule! Zatracený Remus, takhle prachsprostě mě vydírat.

***

" Harry ještě tohle si nezapomeň," mávala mu Hermiona před nosem mapou Edinburku.
" Jo, díky," zubil se Harry. Měl výbornou náladu.
" Vypadá to, že se fakt těšíš," řekl Ron.
" To si ani neumíš představit," uchechtl se Harry a zajiskřilo se mu v očích.
" Merline, proč to říkáš takhle?" skryl Ron hlavu do dlaní. Ne za žádných okolností nechtěl přemýšlet o svém kamarádovi a Snapeovi, jak mají sex.
" Děláš jako kdybys ses ty sám netěšil...," připomněl mu Harry a pak zmlkl. Vytřeštil oči a střelil pohledem na Hermionou. Ta šokované otevřela pusu dokořán.
" Ronaldem Weasley!"
"Co?" nechápal Ron.
" Ty s Harrym probíráš... TO?" zadrhnul se jí hlas v krku, celá rudá.
" Eee no...," vykrucoval se Ron.
" Nemůžu tomu uvěřit," vypravila ze sebe po chvíli.
" Hele, nic konkrétního mi vlastně neříkal," chtěl ho Harry zachránit.
" Nenamáhej se," sykla Hermiona naštvaně. Ron se ale naštval.
" A s kým se o tom mám jako bavit? Harry je nejlepší kámoš. I on se mi svěřuje, i když já to nechci v podstatě slyšet," hájil se Ron.
" Hermiono, nebuď nespravedlivá. Ty s holkama nikdy nic zásadního neřešíš?" zeptal se jí Harry.
" To je něco jinýho, holky nejsou v naší partě," odsekla Hermiona.
" Vždyť jsem mu v podstatě ani neměl co říct, tak co se čertíš," nechápal Ron.
" Už jenom to, že o tom vůbec přemýšlíš v souvislosti se mnou...," zatřásla nechápavě hlavou. Ne nebyla ještě na takové věci připravená.
" Hermiono, jasně že o tom přemýšlím. V podstatě kudy chodím. To už tak kluci prostě mají. Nebo bys radši, abych myslel na sex s někým jiným?" vybuchl už Ron a Hermiona zrudla.
" Jistěže ne!" vyprskla.
" Tak vidíš!"
" Víte co, já jdu radši za Ginny," zamračila se a odešla.
" Ženský, kdo se v nich má vyznat. Nedá se s nima vydržet, ale bez nich to taky nejde," povzdechl si Ron a Harry se začal smát. Zrzek se k němu po chvíli připojil také.
Společnými silami poté dobalili Harryho obří kufr.

***

Lucius si právě vybaloval své věci z cestovní tašky. Ubytoval se v hotelu raději o den dřív. Potřeboval si všechno připravit. Prošel si podrobně okolí hotelu a i vzdálenější místa. Nechtěl, aby ho něco překvapilo. Tentokrát nesmí selhat. Nemusel by dostat další příležitost se k nim přiblížit.
Jediné, co ještě potřeboval zjistit, bylo čím se bude Potter zabývat, zatímco bude Snape na konferenci. Ale na to bude čas. Přeci jen konference trvá dva dny.

Měl několik verzí plánu, kdyby něco selhalo. V příručním zavazadle cinkalo několik druhů lektvarů, které mu v tom měli pomoct. Luciovi se temně zablýsklo v očích.

Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat