78.

1.2K 62 1
                                    

Varování: 18+

***

Harry ze všech sil snažil pomocí bezhůlkové magie o jakékoli kouzlo. V momentě, kdy k němu Lucius přistoupil se před ním najednou zjevil mohutný dvanácterák, který se ho snažil zahnat, což muže překvapilo. Nestihl ani zareagovat a jelen vyrazil pryč.
" Netušil jsem, že umíte kouzlit bez hůlky, pane Pottere. Kam jste ho poslal?" zeptal se Lucius.
" Já nevím..." hlesl Harry, jen doufal, že pomoc dorazí brzy.
" Nepomůže vám to, sem se nikdo nedostane. Mé ochrany jsou velmi silné," ušklíbl se Lucius a znovu přistoupil k Harrymu. Zakouzlil čistící kouzlo a Harry ucítil brnění uvnitř sebe.

"Prosím ne... " křičel Harry a zatnul všechny svaly, když ucítil na vstupu tvrdou erekci...

***

Severus s Albusem seděli nad mapou a vzrušeně diskutovali nad místy, kde by mohl Harry být, když tu se najednou před nimi z ničeho nic objevil Harryho patron.

"Harry!" vykřikl Severus a patron začal utíkat. Severus běžel za ním.

" Koště!" křikl Albus a přivolal dvě. Poté oba nasedli a začali jelena pronásledovat. Dva bystrozoři se k nim připojili a cestou sesílají matoucí kouzla na mudly.

Severus nesnášel létání, nějakou dobu mu trvalo, než si zvykl na koštěti znovu sedět, tak aby za letu nepadal. Jelen pádil přes města, pláně a vrcholky kopců až se dostal k jedné hoře. Tam se zastavil u polorozpadlého srubu. Albus a Severus přistáli vedle a jelen se rozplynul.

Cítili kolem sebe silná ochranná kouzla. Pokusili se je prolomit, ale napoprvé bez úspěchu. Po chvíli se k nim připojili bystrozoři a útočili na štít, co to šlo.

***

Harry se soustředil na bezhůlkové kouzlo tak moc, že skoro nevnímal, co se děje za ním. Lucius se rozčiloval. Potterova neviditelná bariéra ho prostě nepustila do jeho těla.
" Nechtěl bys toho už laskavě nechat?" zavrčel Lucius a pak ho napadla spásná myšlenka.

Jistě, když bude v bezvědomí, nebude moct kouzlit.

A tak na Harryho seslal mdloby. Mladík se uvolnil a Luciovi už nic nebránilo v tom, se ho zmocnit.

Kdyby ovšem v tom okamžiku nezaznamenal narušení ochranného štítu.

Sakra to si pospíšili.... Co teď? Mám posílit ochranu nebo dokončit, co jsem začal?

Než se stačil rozmyslet, štít padl a dveře do srubu explodovaly na milion kousků. Snape jako bůh pomsty rychle zhodnotil situaci a odhodil zuřivě Malfoye od Harryho. Brumbál kontroloval dům, jestli tu nejsou nastražené kouzelné pasti. Vše se zdálo v pořádku.
Severus uvolnil Harryho z pout a posadil se s ním na zem. Zabalil ho do svého pláště, aby zakryl jeho nahoru a poté ho probral. Bystrozoři mezitím Malfoye spoutali.

"Severusi!" vyhrkl Harry, přitiskl se k muži a plakal mu v náručí.
"Jsi v pořádku?" zeptal se ho Severus a Brumbál zatím seslal diagnostická kouzla.
" Já nevím.... Držel jsem bariérové kouzlo bezhůlkově, ale pak na mě seslal mdloby..." chvěl se Harry. Severus ho ještě víc přitiskl a podíval se na Brumbála se strachem v očích. Albus se však na něj usmál a zavrtěl hlavou.
" Je to v pořádku, Harry," zašeptal mu Severus do ucha. Mladík se trochu odtáhl s podíval se smutně na Severuse.
" Je mi to líto," řekli oba současně.
" Neměl jsem chodit pryč," zašeptal Harry.
" Neměl jsem to všechno říkat." Zavrtěl Severus hlavou, "choval jsem se k tobě strašně. Mrzí mě to," šeptal mu do ucha a přitom ho hladil po tváři.
" Takže to znamená..." nechtěl tomu Harry uvěřit.
" Že přestanu konečně předstírat, že mi na tobě nezáleží," odpověděl Severus. Harry se zářivě usmál a vrhl se na mužovo rty. Líbali se poměrně dlouho než si Brumbál nad nimi odkašlal.
" Ehm chlapci, jsem rád, že jste si to vyříkali, ale měli bychom jít,"
Severus přikývl a vstal. Harrymu kouzlem přeměnil svuj hábit na nějaké oblečení a pak se s ním přemístil na Grimmauldovo náměstí. V první chvíli ho chtěl vzít domů, ale za to by mu asi ostatní nepoděkovali. Potřebovali vědět, že je Harry v pořádku.

Oboustranně výhodná dohodaKde žijí příběhy. Začni objevovat