KarmAşk - 9.Bölüm

514 21 0
                                    

Media: Miray :3 Nam-ı diğer kızıl :D

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

‘’Biri şu lanet alarmı kapatabilir mi? Şurada uyumaya çalışıyorum!’’ dedim ve kendimi yastığa boğdum. Okula gitmek istemiyordum. Yine Buğra ve Doruğu görmek istemiyordum. Tamam belki birazcık Doruğu görmek istiyor olabilirim. Doruğun yüzünü görmek istediğim kadar görmemek de istiyordum. Salona çıksam Buğranın o muşmula suratını görebilirdim zaten.

 

 ‘’Uyan prenses.’’

 

İti an çomağı hazırla. Normalde itici gelen ve azıcık, çok az hatta yok denilecek kada.. Tamam! baya seksi çıkan sesiyle uyanmamı söylediğinde başımdan kovmaya çalıştım. Odamdan çıktı sanıp yastığıma boğdum tekrar yüzümü. Sonra ayak sesleriyle beraber kim geliyor diye bakmaya çalışırken sopsoğuk bir su üstümden aşağı boşaldı. Benim nefesim kesilirken Buğra gülüyordu.

 

‘’S..en. Sen.. Ah siktir! Bunu neden yaptın? Tanrım donuyorum! Seni piç kurusu.. Bi elime geçirirsem seni var ya döktüğün suda boğarım seni.’’ Dedim ve hızla yatağımdan çıkıp küçücük evimde onu kovalamaya başladım.  Buğranın bu yanı çok güzeldi. Fazlasıyla güzeldi.

 

Annemin odasına girdiğinde annemin uyuduğunu düşünerek ‘gel buraya seni şapşal!’ diye fısıldadım. O hızlı hareketlerine devam edip tam kapıyı kapatıcakken yatağın boş olduğunu ve annemin evde olmadığını fark ettim. Kapıyı kapatmadan önce yetiştim ve zorlayarak içeri girdim. İkimizde kahkahalar atıp boğuşmaya başladık. Sonra o yatağa doğru düştü ve bende onu dövebileceğimin bilincinde üzerine çıktım ve oturdum.  Annemin yastıklarından birini elime alıcakken ellerini belime koydu.

 

‘’Bu kadar seksi görüneceğini bilseydim daha önceden boşaltırdım üzerine o suyu.’’ Dedi sırıtmaya devam ederken. Su yüzünden kıyafetim bedenime yapışmıştı ve sütyenim belli oluyordu. Dünyanın en çirkin kızı bile benim durumumdayken seksi görünürdü. Sanırım utanmıştım. Ama bozuntuya vermedim.

 

‘’Ellerini belimden çek yoksa yapacağım ilk şey o kollarını alıp..’’

‘’Şşş.. Ayıp oluyo prenses. Şimdi bu durumdayken verdiğin sözü tutmaya ne dersin?’’

‘’Bu soruyu sormadan önce çok eğleniyoduk. Sıçtın biliyosun dimi?’’ Dedim. Gerçekten olayın tüm büyüsünü bozmuştu. Onu geçtim elleri hala belimdeydi. Orda yeri varmış gibi. Tuttuğu yerleri yakıyordu. Şuan karşımdaki doruk olsa dudaklarına yapışırdım sanırım.

 

Ben düşüncelerimle boğuşurken gözlerinin gözlerime baktığını bile farkında değildim.

Bakışlarımı kaçırmak yerine bakmaya devam ettim. Ancak gözlerine baktığımdan beri elinin belimde olmadığını fark etmemiştim. Tam gözlerimi devirecekken yastığın yüzüme çarpmasıyla yeri boyladım. Sanırım az önce yastık savaşını başlatmıştı.

 

‘’Kafamı çarptım salak!’’ dediğimde kahkaha atmaya  başladı. Olduğum yerden doğrulurken elimle kafamı ovuşturdum. Ve o kahkahalarına devam ederken elindeki yastığı kapıp yüzüne geçirdim.

 

Oha! İnsan bi yerinden kıpırdar bi savrulur. Yuh! Yüzüne geçirdiğim yastığın karşısında tek belirti kahkahalarının kesilişiydi.

KarmAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin