Media: -Miray-
*Şarkıyla beraber okumayın şarkı alakasız sjsdjs*
‘’Bir şeyler yemek ister misin?’’
‘’Hayır.’’
‘’Dışarı çıkmaya ne dersin?’’
‘’Hayır.’’
‘’Hayırdan başka bir şeyler söylemeye ne ders..’’
‘’Hayır! lanet olası hayır! Bir şey yemek istemiyorum. Dışarı çıkmak istemiyorum. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Ama sen belki yapabilirsin ha? Evimden gitmeye ne dersin?’’
Şuan ona karşı olan nefretim ve kaba cümlelerim, gerektiğinden bile daha az inciticiydi. O böyle davranmamı hak etmişti. Bana bağırmamalıydı. Ben ona yardım etmeye çalışırken onun bana bağırması..Ah.
*Yarım saat öncesi*
‘’Sadece bana ne olduğunu söyleyeceksin bu kadar büyütecek bir şey yok. Sakin ol.’’
‘’Sana ne olduğunu söylemeyeceğim. Ve ben sakinim. Anladın mı? Sakinim.’’ Sesi hafif yükselmişti.
‘’Bana sesini yükseltmeyi kes. Neden endişelisin? Bir şey mi yaptım? Ne olduğunu anlatana kadar soracağım. O yüzden şimdi anlatmaya başlamalısın. Doruk hadi ama kötü bir şey mi old..’’
‘’Şu lanet olsaı çeneni kapa. Ne olduğunu sorma. Bu onsekizinci soruşun. Ve benimde sana onsekizinci hayır deyişim. Neden zorluyorsun? Neden o çeneni kapamayı denemiyorsun ha? Anlatmayacağım. Çünkü bu seni ilgilendirmez. O lanet burnunu her şeye sokma. ‘’ Yatağıma oturdu ve şakaklarını okşadı. Az önce bana bağırmıştı. İşte bu yüzden ona olan nefretim tekrar yerini almıştı. Bana bağırmasını sağlayacak kadar ne yapmıştım ki? Şakaklarını okşamayı kesip hışımla ayağa kalktı ve devam etti.
‘’Bazen babanın evden neden gittiğini anlayabiliyorum kızıl. Ve ona hak veriyorum. Bu çeneye sahip aptal bir kız doğurmuş olsam bende aynısını yapardım.’’
Doruk az önce babamla ilgili bir şey mi demişti? Hem de bana sesini yükselterek. Evet doruk az önce babamın evden benim sayemde gittiğini ima etmişti. Bağırarak. Ah tanrım. Ne bekliyordum ki? Dediği şeyin verdiği şokla duvara yaslanarak yere doğru kaydım. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Şimdiye kadar hiçbir erkek bu kadar bağırmamıştı. Ve bağırırken de babam hakkında bir şeyler söylememişti. Doruğa olan nefretim eskiden olduğu gibi değildi. Şimdi kat be kat artmıştı. Nasıl olurda bana bunları söyleyebilmişti? Alt tarafı ne olduğunu sormuştum.
Yaklaşık 15 dakika boyunca odada bir tek benim burun çekişlerim duyuluyordu. Ben yaşadıklarımdan sonra öylesine güçlü kalabilmişken bir erkeğin gelip, bana böyle şeyler yapmayacağını söyleyip, daha 24 saat bile geçmemişken yapması… Bu olmaması gereken bir şeydi. Yada olmayacağını umduğum. Gözlerimden onun sayesinde akan her damla ona olan nefretimi arttırıyordu. Sadece onu düşündüğümden ne olduğunu sormuştum. Bağırılmayı kesinlikle hak etmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KarmAşk
Teen Fiction''Ve ben belki de kısa bir zaman sonra, onun gülüşünü bile unutacaktım. Bakışlarını, kokusunu ve belki de sesini. Ama kızıl saçları... Kızıl saçlarını hiçbir zaman unutmayacaktım.''