Gözlerimi açtığımda gördüğüm aynı beyaz tavanla, Ulan az öncekiler rüya mıydı acaba? diye bir düşündüm.
Tabiki rüyaydı lan öyle bir insanın gerçek olması bile mucizeydi. Hadi öyle birisi var diyelim.
Ulan o vücutla doktor mu olunurdu?
Oğlum o nasıl birşeydi lan!
İnsan değildi yani!
Öyle birşeyin gerçek olma ihtimali sıfırdı.Kesin Asım abi fazla sert vurdu benim kafama. Halüsinasyonlar görüyorum. Başka bir açıklaması yok.
Yatağın kenarlarından tutunup doğruldum. Herşey neredeyse rüyamla tıpatıp aynıydı sadece bu oda biraz daha büyüktü.
İçeriye acele ile giren iki iri beden kapı aralığında sıkışıp kalınca Asım abi sinirle konuştu
" lan izin versene geçelim!"
Nihat abi hala olduğu yerde kalmaya devam etti.
" senin gibi bir mağara adamına yol vereceğimi kim söyledi? "
"Lan beni deli etme!"
" ulan Ayı! Kocaman birşeysin az geri çekil de ezilmeyeyim aq."
Bu söylediğiyle Asım abi derin bir nefes aldı ve geri çekildi.
Kocaman adamlar çocuk gibi didişip duruyordu.
Nihat abi direkt yanıma gelip hasar kontrolü yaparken merakla konuştum.
"Abi annemlere haber verdiniz değil mi?"
"Verdik verdik, tutturdu illa gelecem diye, abin de az daha okuldan çıkıp geliyordu. Zor ikna ettik ikisini "
Duyduklarımla içim rahatladı biraz daha.
"İyi, birşeyi yok deseydiniz?"
"Öyle dedik zaten," " Lan mağara insanı gitte bir su al gel çocuğa"
Duyduğum 'mağara insanı' lafıyla sırıtırken Asım abi tam birşey diyecekken kendini zor tuttu.
Sanırım yanımda daha fazla kavga etmek istemiyorlardı. Asım abi su almaya gitti. Nihat abi hala kafamdaki yaraya bakmaya çalışıyordu.
"Abi bırak tamam iyiyim ben!"
"Adamın yaptığına bak ya!! Resmen bayıldın gözümün önünde, Hem de iki kez!"
" bırak abi tamam iyiyim dedik ya- bir saniye ne demek iki kez?"
" seni ilk getirdiğimizde başka bir odadaydın. Uyanmışsın ama tekrar bayılmışsın, doktor söyledi. Artık nasıl bir hırsla attıysa taşı!"
Lan amk o rüya değil miydi?
Şimdi o esmer bomba cidden bu hastahanede mi? Bir dakika ben bayılınca beni o mu taşıdı?Hasiktirlan ben adamın karşında bayılmıştım birde.
Resmen rezillik ya off ilk karşılaşmamız böyle olmamalıydı.
Lan cidden bu kadar şanssız olamam ya!
Benim acilen bu adamı bulup konuşmam lazım. Hissediyorum bu sefer hayatımın aşkını buldum..
Ani bir kararla yattığım yerden kalkınca anlık bir baş dönmesiyle kalktığım yere geri oturdum.
" oğlum mal mısın? Öyle birden kalkılır mı? Ne istiyorsan bana söylesene sen? "
"Abi beni buraya getiren doktoru bulmam lazım ACİL!"
"Lan hayırsız bari hastanede düzgün dur, kafan yarılmış sen hala adam peşindesin!"
Nihat abi eşcinsel olduğumu bilen nadir kişilerdendi, zaten bir o bir de bizim çocuklar biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor Bey Gay +18
Short StoryEsmer bir ten, gömleğinden taşan kol kasları, hafif kısılmış ciddiyetle bakan ela gözler, kirli sakal, siyah ve kahve arası saçlar. Allahım galiba harbiden cennete geldim ben! Gözlerim bugün ikinci defa kararırken, bu sefer aldığım darbe kafama de...