36

11.5K 524 70
                                    


Boş gözlerle masayı izledikten sonra ağzıma bir parça daha sucuk attım.

Şu an sucuk bile moralimi yerine getiremiyordu.

" Oğlum iyisin bak değil mi bir sorun yok ?"

Annemin sorduğu soruyla endişeli yüzüne baktım. İşte bunu istemiyordum. Benim üzüntümün onlara da bulaşması en son isteyeceğim şey bile değildi. Ama istemeden de olsa onları da üzüyordum.

Boğazımı temizleyip sahte bir gülümseme koydum.

" Yok anneciğim ama sende sabahtan beri soruyorsun ? Bana sormaktan fasulyeleri ayıklayamadın ?"

Biraz daha rahatlamıştı sanırım. Bu sefer o da gülümseyip yaptığı işe devam etti.

Annem kendi işine dönünce yüzümdeki gülümseme anında tuzla buz oldu. Cidden hem psikolojik hemde fiziki anlamda yorulmuştum.

Hala aklım geçen günki konuşmaya gidip duruyordu. İki gün olmuştu neredeyse yazmayalı. Onun bana yazmasını bekliyordum. Bu sefer ilk adımı ben atmayacaktım.

Ama onun da mesaj atmaya hiç niyeti yok gibiydi.

Sıkıntıyla iç geçirip sofradaki birkaç birşeyi daha ağzıma atıp masadan kalktım.

" Anne ben odamdayım haberin olsun ?"

Kafasını anlık bana çevirip tekrardan izlediği diziye geri döndü.

" Tamam oğlum. "

Yavaş adımlarla kocaman esneyerek odama girdim. Pufun üstünde oturan muzafferi üstünkörü sevip kendimi yatağa attım. Telefonumu da elime alıp bizim gruptan gelen mesajlara girdim. Belki biraz kafamı dağıtabilirdim.

____________________________________

KADROLU MUTSUZLAR

Deniz: beyler herkes düzenli bir şekilde derslerine çalışıyordur umarım ?

Deniz: yoksa artık hepinizi bir odaya kilitleyip zorla çalıştıracağım.

Behlül: ya ben zenginim niye ders çalışıyorum ki 😦

Soner: çünkü baban bir kuruş bile vermiyor ?

Behlül: offf gideyim de pedere yalvarayım biraz beni özel okula yazdırsın

Alpay: Ben valla en son geçen gün çalıştım bir üç saat falan

Soner: Beni biliyorsunuz zaten ?

Behlül: ders kitabıyla uyuyacaksın neredeyse amk

Alpay: kıskanma Behlil kıskanma

Deniz: Eren ?

Deniz: sana verdiğim testleri çözdün mü ?

Eren: hangi testler ?

Behlül: Ooo bunun kafa uçmuş

Deniz: Cidden mi Eren ?

Deniz: Yks'ye bir aydan az kaldı neredeyse ?

Alpay: Eren şu sıralar baya durgunsun.

Alpay: bir sorun var ve bize söylemiyorsun ?

Eren: Hayır sorun falan yok

Eren: bildiğiniz şeyler zaten.

Doktor Bey Gay +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin