✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Choi Yeonjun
Boy:180
Yaş:18Pembiş saçlarıyla herkesi etkisine alabilecek biri. Dış güzelliği kadar içi de güzel. Hayvanları sever, çiçeklere bayılır. En nefret ettiği şey şiddettir. Küfür edilmesinden hoşlanmaz. Bebek gibi en küçük olayda bile ağlayabilir. Kalbinde herkese yer vardır. En yakın arkadaşları Taehyun ve Beomgyu ile takılır.
Choi Soobin
Boy:187
Yaş:19Karanlık aurasına en az ruhu kadar siyah saçları eşlik eder. Bembeyaz süt teni ve her zaman kızarmış gözleri ile vampirleri andırır. Sadece en yakın arkadaşı Huening Kai'ye karşı iyidir. Geri kalan herkese kötü ya da sert davranır. Küfür etmeyi sever. Gördüğü tüm tatlı ve sevimli şeylerden nefret eder.
Choi Beomgyu
Boy:179
Yaş:19Bilgisayar oyunu oynamayı, Taehyun ile oynaşmayı sever. Yeonjun ile uğraşmayı ve onu kızdırmayı sever. Ne olursa olsun sevdikleri için herşeyini feda etmeye hazırdır.
Kang Taehyun
Boy:181
Yaş:19Choi Beomgyu'nun sevgilisi. En sevdiği şey onunla oynaşmak ve boş zamanlarında boks maçı izlemek. Minnak minnak görünse de herkesi öldürebilecek bir kapasitesi var. Yeon ve Beom'dan daha olgun.
Kai Kamal Huening (Huening Kai)
Boy:183
Yaş:19Soobinin minnak çocukluk arkadaşı. Kalbinde herkes için yer var özellikle peluş oyuncaklar için. Aşırı tatlı görünen bu minnak damarına basılmadığı sürece sakin ve tatlı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
c__yeon
HYUNG
Bugün beni kurtardığın için tişikkur ederiiiimmm UwU 🤭
Bende seni bu karanlık ruhundan kurtaracağım 🥰~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir.🥺💜
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Onlarda sizin kadar önemli 💜🥺
Başka bir bölümde daha görüşmek üzere 🥺💜~Yazar notu~
Ne yaptığım hakkında hiç bir fikrim yok 😶😶😶Bu kitaba diğer kitabım final verince başlamayı düşünüyorum ama arada buna da bölüm gelebiler UwU 🥺💜
Kitap texting+düz yazı olacak. Tamamen texting yapamam hü 🥺 Ama düz yazılar çok az olacak. Kitap semebin ve mpreg düşünüyorum. Ama sadece düşünüyorum olur mu bilemem 🤷🤷🤷
Kısacası kitap Yeonjun'un Soobin'i değiştirmeye çalışması üzerinden gidecek. Bakalım Soobin mi yumuşayacak yoksa Yeon mu karanlığa gömülecek? 🤭🤭🤭🤭
NEYSE
Hepinizi seviyorum. Lily hep sizinle 🥺💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionAy ışığı kadar aydınlık olan Yeonjun, Soobinin karanlığına ışık olacaktı.