𝟐.𝟏

346 31 238
                                    

🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Yazar anlatımı*

Bayan Choi elinde ki bıçağı olanca gücüyle önünde ki titreyen kadının bacağına geçirdi. İlk darbeyi sert bir şekilde alan zavallı kadın titreyip akan kanına baktı. Gözleri rengini yitiriyordu yavaş yavaş. Daha ne olduğunu bile anlayamadan ikinci darbeyi tam göğsünün üstüne aldı.

Elleri titriyordu yaralı kadının. Fakat bayan Choi'nin durmaya niyeti yoktu. Akan kanı gördükçe daha çok istiyordu. Kocası mı? Kocasının tek yaptığı şey af dilemekti. O anda sevgilisini unutmuş sadece karısına odaklanmıştı. Ağzından sadece "Beni affet" ve "seni seviyorum" nidaları çıkıyordu.

Bayan Choi önünde ki avıyla ilgilenirken kocasının kendinden yaşam dilenmesi onu daha çok kan görmeye ve öldürmeye itiyordu. Metresini tam 29 yerinden bıçakladı. İki kadının yüzü de tanınmayacak haldeydi. Birinin bıçak izleri yüzünden yüzü görünmüyordu. Diğerinin ise sıçrayan kanlar yüzünü boyamıştı.

Metresinin tamamen nefes almadığından emin olduğunda yüzünde ki kanı sildi ve şirince gülümsedi. Gözlerinde ışıltılar vardı. Her biri az önce yaptığı vahşetin birer yansımasıydı. Saçlarını geriye doğru attı ve kocasının bacaklarının üstüne oturdu.

Cilveli bir edayla eşinin ensesinde ki saçlar ile oynamaya başladı. Bir yandan da sesini sevimli bir şekilde çıkarmaya çalışarak konuştu.
-Çok öfkelendim sevgilim. Çok üzgünüm onu öldürdüğüm için. Bana sürekli "Rüyalarını gerçekleştir güzelim" derdin. Hatırlıyor musun?
-E-evet...

-Yüzlerce kez rüyalarımda öldüğünü gördüm. Şimdi rüyamı gerçeğe çevirme vakti geldi.
Tıpkı az önce metresine yaptığı gibi bu sefer eşine saplamıştı bıçağı. Tam sırtından... Zavallı adam acı içinde inlemeye başladı. Kadının çığlıkvari gülüşlerine adamın acı kıvranışları eşlik ediyordu.

-Her zaman kadınların ağzına vermeyi severdin. Şimdi ağzına alacak olan sensin aptal!
Bayan Choi elinde ki keskin bıçak ile adamın pantalonunda büyük bir delik açtı. Zavallı adam penisine değen soğuk bıçakla irkildi.
-Cehenneme gitmeye hazır ol sevgili eşim!

Bıçakla adamın penisinde önce küçük kesikler açtı. Daha sonra da hızlı bir bıçak darbesiyle tamamını kesti. Bay Choi çığlıklar eşliğinde can verdi. Bayan Choi elinde ki penisi ve bıçağı yere bıraktı. Oğlunun odasından çıkmaması onun için bir artıydı. Eğer oğlu odadan çıkıp burada ki manzarayı görse onunda icabına bakmak zorunda kalırdı.

Sandalyede gittikçe soğuyan ve beyazlayan cesetlere baktı. İkisini de çözüp sandalyeden yere düşürdü. Üstlerine beyaz bir çarşaf örttü. Cesetleri gömmesine yardım etmesi için çok yakın bir arkadaşını aradı. Ellerini yıkayıp üstünü değiştirmek için banyoya gitti. Sonunda çektiği acılar sona ermişti. Az sonra kendini de öldürüp bu dünyada ki lanetini oğluna bırakacaktı.

ฅ^•ﻌ•^ฅ

(Bızdığım X Bal porsuğum)

Bızdığım
YEONJUN
YEON SAKİN OL
Sadece ailen kavga ediyor olabilir

Bal porsuğum
HAYRO
BABAMİB SESİ GELDİ
O ASLA BOYLE HAGİRMAZ

𝐇𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin