🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Soobin'in anlatımı*
-Minhyuk hyung yapacağın işi sikeyim ! Madem eve erkek attın bari kapıyı kilitle dimi!
-Lan beynini pandiklediğim kilitledim ama sen orspu açtın ya!
-Ha doğru pardon hyung. ÜSTÜNÜZÜ GİYİN LAN YEON BEBEĞİM ETKİLENİYO!
-Gel biz odama gidelim Eunkwang aşkım.
-Hyung üstünüzü giyin gelin size anlatmam gereken bişi var.Minhyuk hyung gözlerini devirip sevgilisinin üstünden kalktı ve onu da kaldırdı. İkiside yerde olan tişörtlerini giyip tekrar koltuğa oturdular.
-Anlat bakalım Soobin veleti! Umarım güzel bişidir yoksa Eunkwang aşkım yerine seni sikerim.
-Yuuuhhh hyung! Neyse Yeonjun ile tanışın.
-Gerizekalı beyni soğuk! Yeonjunu tanıyorum ya zaten!
-Hyung sensin beyni soğuk! Bu Yeon benim minik bebeğim olan Yeonie!-HA BU O MUYMUŞ! VAY ANASINI AMK!
-Hyung küfür etme!
-Sus lan sen tavşan müsveddesi! Yeon minnoşum biliyordum sen olduğunu... Olanları duydunca çok şaşırmış olmalısın.
-Gerçekten şaşırdım Minhyuk hyung ama Soobin ile hallettik biz.
-Sizinde sınavınız buymuş minik bebeklerim. O pezevenk babanı neşterim ile deşmek istiyorum.-Sakin ol Hyukie~ Ah bu arada ben Eunkwang.
-Memnun oldum Eunkwang hyung. Ben Soobin.
-Bende memnun oldum hyung. Ben Yeonjun.
Ortam sakin ve sessiz ilerlerken bir anda Soobin heyecanlanıp ayağa kalktı.-LAN! MİNHYUK OROSPUSU! EVE ERKEK ATTIĞINI ANNEME SÖYLEYECEĞİM!
-GERİZEKALI ŞİMDİ Mİ FARK ETTİN! HEM HELE BİR SÖYLE TÜM REZİLLİKLERİNİ YEONJUNA ANLATIRIM!
-Lütfen sakin olun! Soobin sen bir otur! Sende otur lütfen Minhyuk hyung.
-Tamam sakinim ben! HADİ ANLAT LAN NE REZİLLİĞİM VAR!
-Çok sakinsin cidden Soobin!
-Yeon bebekim haklı. Evet Soobin sakin ol yine düşüp bayılacaksın!-Düşüp bayılmak mı? Ne bayılması?
-Yapacağın işi ben Minhyuk hyung! Yok yani Yeonie o sinirden bayılmak anlamında...
-İnanmadım gerçeği anlatın!
-Yeonjun bana düşmez ama lütfen sakin ol. Eğer sana anlatacak bişi olsaydı söylerlerdi.
-Evet Eunkwang hyung haklı. Önemli bişi değil Minhyuk hyung abartıyo.
-Eğer bunun altından başka bişi çıkarsa o zaman görüşürüz Choi Soobin.-Oooo Yeon bebekim haşin çıktı. Soobin kolla götü!
-Hyung o daha bebek ne diyosun?
-Ne demek ne diyorum ayol aaaa?
-Hyung boşver şimdi bunu. Sana eski bir arkadaştan selam getirdim. Adı Ramiye...
-Minhyuk! Kim bu kız?
-Bende bilmiyorum ki bebeğim. Soobin hangi Ramiye?
-Yarraaaaaaaamı yeee!Bir anda salonu büyük bir kargaşa kapladı. Soobin resmen kaşınıyordu. Eunkwang hyung ve Minhyuk hyung Soobinin üstüne çullanmış, gıdıklıyorlardı. En sonunda hepsi yorulup yere yattı. Onlara tepeden bakıyorum gibi oldu. Minhyuk hyung hızlıca toparlandı ve ayağa kalktı.
-Tamam bu kadar gırgır şamata yeter! Eunkwang aşkım ve ben yemek hazırlarken sizde hasret giderin.
-Minhyuk hyung! Hep sen yemek hazırlıyorsun! Bu sefer Soobin ve ben hazırlayabiliriz.
-Ayyyyyy Soobin ben bu çocuğu yerim yerim.
-Hyung!
-Minhyuk!-Tamam ya tamam! Yeon çok ısrar ettin hazırlayın bari. Bizde kalan işimizi halledelim.
Soobin kusma taklidi yapıp kolumdan çekerek mutfağa götürdü.
-Eeee ne yapacağız Yeon? Ortaya atlayan sendin. Şimdi sen hazırla!
-Tteokbokki yapabiliriz. Sen suyu koy ben geri kalanını hallederim.Soobin kafasını sallayıp olumlu yönde sallayıp eğilip dolaptan tencereyi çıkardı. Bende soğanları doğramaya başladım. Bir gözümde Soobindeydi. Biraz öne eğilip tencereye su doldurmaya başladı. Öne eğildiğinde burnundan bir damla düştüğünü gördüm. Damla?
Lavaboya baktığımda kırmızı bir leke vardı. Soobinin burnu mu kanıyor? Hiç bozuntuya bile vermemişti.
-Soobin burnun kanıyor!
-Ah önemli değildir ya! Yara vardı da...
-Salak mısın? Bu yara kanaması değil. MİNHYUK HYUNG ÇABUK GEL!Bir parça peçete alıp Soobinin burnuna tuttum. Ciddi anlamda yara kanamasına benzemiyordu. Minhyuk hyung koşup geldi. Soobinin burnunun kanadığını görünce hemen onu yere oturttu ve kafasını öne eğdi.
-Eunkwang odamda ilk yardım çantası var onu getir!Burnu çok fazla kanıyordu. Minhyuk hyung zar zor kanı durdurdu. Bir yandan da Soobine "İlaçlarını almadın mı?" diye sorup duruyordu. Ne ilacı? Soobinin bir hastalığı mı var? Bana bir açıklama yapmak zorunda!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir.🥺💜
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Onlarda sizin kadar önemli 💜🥺
Başka bir bölümde daha görüşmek üzere 🥺💜
~Yazar notu~
Sizce Soobin'in nesi var🤔🧐 Bence hamile🤭🤭🤭
Minhyuk ve Eunkwang 👨❤️💋👨
Pazartesiye kadar yeni bölüm gelmeye bilir ühü 🥺 çünküsü köydeyim ve internetim eksilerde😭😭
Yeni bölüm atmasam da beni unutmayın ona göre yoksa küserim 🥺🤭😙
NEYSE
Hepinizi seviyorum. Lily hep sizinle 🥺💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionAy ışığı kadar aydınlık olan Yeonjun, Soobinin karanlığına ışık olacaktı.