🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Soobin'in anlatımı*
Burnumun kanı zorda olsa durdu. Minhyuk hyung bana bir ton kızmıştı. Üstüne birde Yeon endişelenip belli etmemeye çalışarak ağlamıştı. Yine her şey benim yüzümden. Gerizekalı olduğum için yine her şeyi berbat ettim. Yeon yine benim yüzümden acı çekiyor.
Başımın dönmesi biraz durduktan sonra beni zorlukla kaldırıp odama götürdüler. Yeonjun bir saniye bile başımdan ayrılmamıştı. Gözlerinde ki yaşları fark ettirmemeye çalışıyordu. Ama onun her zaman opal taşı gibi parlayan gözleri şimdi yaşlar yüzünden daha da parlak olmuştu.
Yatağıma yatıp gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapattım. Minhyuk ve Eunkwang hyung dışarı çıkıp beni Yeonjun ile yalnız bıraktılar. Oda da büyük bir sessizlik hakimdi. Tek duyulan ses Yeonun arada gelen burun çekme sesleriydi. Hiç beklemediğim bir şey oldu.
Yeonjun bir anda kollarını boynuma doladı ve kafasını boynuma gömdü. Gözyaşları şimdi boynumu ıslatıyordu. Hıçkırıklar arasında konuşmaya çalıştı.
-Soobin... b-beni bırakıp g-gidecek misin? N-neyin var?
-Sakin ol güzelim... Sadece küçük bir burun kanaması.-KÜÇÜK BİR BURUN KANAMASI MI? Benimle dalga mı geçiyorsun Choi Soobin?! Minhyuk hyung ilaçlarını almadığını söyledi!
-Sakin ol yalvarırım... Sana her şeyi anlatacağım.
-Başla!
-Bak... Ben bir hata yaptım. Hemde çok büyük bir hata... Senin yokluğunda başka bir şeye bağımlı oldum.Az önce sarıldığı boynumdan kalkıp yatağın kenarına oturdu. Gözlerinde hem hüzünlü hemde meraklı bir bakış vardı. Her an patlamaya hazır bir volkan gibi duruyordu
-Lütfen düşündüğüm şey olmasın...
-Üzgünüm ama ben kokaine bağımlı oldum. Her zaman senin kokunla uyuşan ve rahatlayan ben o zamanlar tüm bunları kokainde buldum.
-Peki hâlâ kullanıyor musun? Minhyuk hyung biliyor mu?
-O biliyor ve tedavi görüyorum ama...
-Ama ne Soobin?
-Ama... Ben hâlâ gizli gizli kullanıyorum.-Tanrım! NEDEN YAPIYORSUN BUNU? KENDİNE ZARAR VERDİĞİNİ GÖRMÜYOR MUSUN? HEM KENDİNE HEM DE BANA?!
-Sana zarar vermek istemiyorum Yeonjun! Ama yapabileceğim hiç bişi kalmadı. Ben bu bataklıktan kurtulamayacağım.
-Hayır hayır hayır... Kurtulacaksın! KURTULMAK ZORUNDASIN! SENİ YENİ BULMUŞKEN BENİ BIRAKIP GİDEMEZSİN!İkimizde gözlerimizde ki tüm yaşları dökmek istercesine ağlıyorduk. Yatakta sırtımı biraz dikleştirip kucağıma oturmasına yardım ettim. Bacaklarını yataktan aşağı uzattı ve yüzünü boynuma gömdü.
-Bu illetten birlikte kurtulacağız Soobin.
-Ben bilemiyorum Yeonjun... Yapamam.
-Yapamazsın değil! Yapacağız birlikte!
-Doktorlar çoktan umudu kesti ki...-Bana ne doktorlardan? Ben umudumu kesmediğim sürece her şeyi başarabiliriz.
-Anlamıyorsun Yeon...
-ASIL SEN ANLAMIYORSUN YEONJUN! Beni iyileştiremezsin! Ben sadece ölmeyi hak ediyorum! Sadece ölmeyi...*Choi Yeonjun'un anlatımı*
Soobin sözlerini bitirdikten sonra deli gibi kahkaha atmaya başladı. Gözlerinde ki yaşlar ise daha hızlı akıyordu. Elleri titriyordu ve dudakları yavaşça morun tonlarına meyilleniyordu. Sarsılarak gidip kapıyı kilitledi. Soobin bana zarar verecek olamaz değil mi? Çalışma masasının yanına gitti ve masanın ilk çekmecesini açtı. İçinde beyaz toz olan bir paket çıkardı.
-Bana yardım edemezsin Yeonjun! Hiç kimse bana yardım edemez! Ben bile kendimi tanımazken daha hiç bişi hatırlamayan sen mi beni tanıyacaksın?!
Yataktan kalkıp yanına gittim. Ona bir kaç adım kala durdum. Elimi kalbinin üstüne koydum.
-Seni hatırlamıyor olabilirim Soobin fakat ben buranın sıcaklığını hatırlıyorum. Tıpkı masum geçen çocukluğumuz gibi sıcacık orası.Dikkati dağıldığında elinde ki paketi hızlı bir şekilde aldım ve odanın içinde koşmaya başladım.
-GEL BURAYA CHOİ YEONJUN!
-Asıl sen kendine gel Choi Soobin!?
Odada dönüp duruyorduk. Bir yandan da kapının önünde duran Minhyuk hyunglara kapıyı açmaya çalışıyordum. Ne olduysa o an oldu işte... Soobin nereden bulduğunu bile anlamadığım bıçağı boğazıma dayanmıştı bile.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir.🥺💜
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Onlarda sizin kadar önemli 💜🥺
Başka bir bölümde daha görüşmek üzere 🥺💜~Yazar notu~
Bilin bakalım kim döndüüüü😙😙
Hemen bölüm atiyim dedim ehehehe 🤭🤭🤭🤭
Nasıl beğendiniz mi kaosuuuu UwU
Aşırı moralim ve sinirim bozuktu bunu bölüme yansıttım birazcık ufacıcık hü 🥺
Ama size hem iyi hemde kötü bir haberim vaaaarrrr 🤭🤭🤭
Taegyu texting yayınlamayı düşünüyorum 🤭 Ama angst olacak🥺
İlk Taegyu kitabımın böyle olmasını istemezdim ama aşırı doldum bu yüzden biraz yazmam gerek
BİLİN BAKALIM KİM HOMOFOBİK BİR PİÇ OLAN SINIF ARKADAŞINA FAKE HESAPTAN YEONBİN ATACAK🤭🤭🤭🤭🤫🤫🤫😎😎😎
Bugün biraz alfayım sanki 😎😎😎😋🤭Şist bilmiyorsunuz duymadınız 🤫🤫🤫
NEYSE
Hepinizi seviyorum. Lily hep sizinle 🥺💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionAy ışığı kadar aydınlık olan Yeonjun, Soobinin karanlığına ışık olacaktı.