🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Yeonjun'un anlatımı*
Eve girdiğimde kavga eden annem ve babam bana dönmüştü. İkisininde siniri ve kavga isteği gözlerinden okunuyordu. Şimdi kesin konu benim dün gece gelmememe dönecekti.
-Bakıyorum da bizim orospu eve gelmeye zahmet edebilmiş.
-İlk defa bu kadın haklı. Neredeydin lan sen?
-Çok mu umrunuzda?
-Sen orospunun zedelediği ailemizin adı umrunda. Sen değilsin.
-Eğer ailemizin adı umrunda olsaydı karının üstüne başka kadın getirmezdin! Ve inanın sizde benim umrunda değilsiniz!-Kapa çeneni ve odana git Yeonjun! Sana Choi demek bile istemiyorum.
-Peki odama gidiyorum böylece sen ve annem sevgilin hakkında kavga etmeye devam edebilirsiniz!
-Seni velet!
Babamın arkamdan saydırdıklarını umursamadan odama yürüdüm. Zaten kalbim acıyor birde üstüne ailemin kavgasını dinlemek isteyeceğim son şey.Kendimi yatağıma attım. Sanki programlanmışım gibi yatağa yatar yatmaz göz yaşlarım akmaya başladı. Gittikçe artıyorlardı. Ailem beni bir orospu olarak görüyordu. Kendimden daha çok sevdiğim sevgilim ise gitmemi istiyordu. Gerçekten gitmeli miyim? Uzak yerlere kimsenin bulamayacağı ve gelemeyeceği bir yere. Sonsuz ve uçsuz bucaksız ışığa...
Çarpan kapı sesi kulaklarımı doldurdu. Babam her zamanki gibi anneme dayanamayıp gitmişti. Nereye mi? Tabiki de orospusunun yanına! Bir kaç dakika sonra birbirine çarpan şişelerin sesleri sayesinde annemin zil zurna sarhoş olana kadar içeceğini anladım. Her zaman olan şeylerdi bunlar. Ailemizin olmazsa olmazlarından biriydi. Kavgasız ve kaossuz ailemi düşünemiyorum bile.
Düşüncelerim ağrıyan bedenime ağır gelmeye başladı. Her zaman Soobinin kokusuyla uykuya dalan ben bu sefer gözyaşlarımın akmasının verdiği rahatlamayla uyuya kaldım.
*Yazar anlatımı*
Bayan Choi bardağında kalan son viski damlasını da içmişti. Bir yandan dudaklarında kalan alkolü elinin tersiyle silerken diğer yandan da ayağa kalkmaya çalışıyordu. Bu gece her şey bitecekti onun için. Aklında üç kişilik bir plan vardı.
Önce kocasını sonra onun orospusunu en sonda kendini öldürecekti. Ölmeden önce bıçağı kocasının eline tutuşturacaktı. Böylece hiç kimse ondan şüphelenmeyecekti. Planının acımasızlığı onu gülümsetti. Annesi onu sürekli bir erkeğe itaat etmesi gerektiğini söyleyerek büyütmüştü.
Fakat bayan Choi kalıplara ve kurallara sığmayacak bir kadındı. Her anne de olan evlat sevgisi bu kadında sıfırdı. Oğlundan ölesiye nefret ediyordu. Yeonjun'un ondan olmadığı düşünüp duruyordu onun gerçek annesi olmasına rağmen. Bu dünyada oğlunu öldürmek istiyordu. Fakat ona daha kötüsünü yapacaktı.
Yaptığı plan herkesin Yeonjundan şüphe etmesini sağlayacaktı. Sonuçta o evde tek canlı olan Yeonjun olacaktı. Böylece hem sevgilisi Soobini hemde gereksiz arkadaşlarını teker teker kaybedecekti. Tüm bunların düşüncesi bayan Choi'yi güldürmeye yetti.
Evin içine vuran araba farının ışığıyla planını gerçekleştirmek için sonunda yerinden kalktı. Yavaş ve sarsılan adımlarla çekmeceye doğru yürüdü. En keskin bıçağını eline alıp bıçağı dilinin üstünde gezdirdi. Bir kaç küçük kesikten sonra ağzına dolan kanla gülümsedi.
Gülümsemesi duyduğu kapı açılma sesiyle daha da genişledi. Şimdi oyun herkes için başlıyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Umarım beğenmişsinizdir.🥺💜
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Onlarda sizin kadar önemli 💜🥺
Başka bir bölümde daha görüşmek üzere 🥺💜~Yazar notu~
Tam asıl kaos gelirken kestim eheheheheheheh 🤭🤭🤭🤭
Evet biliyorum şerefsizim sövmeyin ehe.
Bayan Choi maynak çıktı rıza baba SHSHSH HDJSNSJSNSNKWKW
Yapacağım kaosları düşünürken bne ⬆️⬆️⬆️⬆️
Bu arada bu bölüm birazcık kısa oldu çünküsü aşırı yorgunuuuum ühü 🥺
NEYSE
Hepinizi seviyorum. Lily hep sizinle 🥺💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐒𝐰𝐞𝐞𝐭𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐬 | 𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionAy ışığı kadar aydınlık olan Yeonjun, Soobinin karanlığına ışık olacaktı.