Bölüm 21

421 9 0
                                    

Halit ve Yusuf, Silivri'de terkedilmiş eski bir kağıt fabrikasında gizlendiler bir müddet. Akşamı burada geçirdikten sonra, yarın gidip, Ferhat'ı ve Feride'yi de öldürüp, köye dönmeyi planlıyordu. Yusufla anlaşma yapmak için konuşmaya başladılar. Cinayetleri üstlenip, gidip teslim olmasını istedi. Yusuf bunu kabul edemezdi ve aralarında tartışma çıktı. Gecenin sessizliği ikisinin tartışmalarıyla yerini büyük bir gürültüyle bırakmıştı. Saat gece yarısını gösteriyor ve Yusuf, bütün suçları üstleneceğini kabul etti. O gece sabaha kadar Yusuf'un gözüne uyku girmedi. Kimin haklı kimin haksız olduğunu az çok idrak edebilmişti. Yapacağı küçük bir oyun ile hem kendini hem ailesini hem de Feride'yi amcasından kurtarmaya karar verdi. Sabahın ilk ışıklarıyla ikisi de uyanıp planlar yapmaya başladılar. Halit, Feride ve Ferhat'ı da öldürüp izini kaybettirmeli. Bu olay Halit için davadan çıkmış bir hırs haline geldi. Hırs her zaman hata yaptırır. İnsan çok zaman hırslanır ve tam o noktada hatalar yapmaya başlar. Sağlıklı düşünemez. Çünkü sadece bir noktaya odaklanıyorsun..
Yusuf ve Halit yaklaşık bir ay saklandılar. Ceplerinde ki para suyunu çekmişti ve Silivri civarında inşaat ve çarşılarda hamallık yaparak geçimlerini sağlıyorlar. Mithatın ölümünün üzerinden bir ay geçmiş, olay az da olsa soğumuştu. Halit için Feride ve Ferhat'ın sırası gelmiş geçiyordu bile. Bir tarafta Yusuf'a bu akşam gidip bu işi de bitirelim diyor, diğer taraftan da içinde yakalanma korkusu vardı. Köyde ki evi bir aydır jandamlar gözetliyor ve Halit'in gidebileceği heryer açık bir şekilde aranıyor. Bu akşam Feride'nin kaldığı semte doğru yola çıktılar. Tek bir amaçları var Feride'yi ve Ferhat'ı öldürüp ortadan kaybolmak. Yusuf ve Halit'in planı hazırdı. Mithat'ın ölümünden sonra, Ferhat ne Suna'yı ne de Feride'yi bir dakika bile yalnız bırakmıyordu. Halit Yusuf'u, eğer diğer kadın engel olursa onu da vurmaktan çekinmeyeceğiz diye sıkı sıkı tembih etmişti. Evin önünde beklemeye başladılar ve saat gece yarısını geçti. Yusuf bu işten iyice korkmaya başladı ve işleri tam tersine çevirmek için kollarını sıvadı. Bir plan kurup hem kendisini hem Feride'yi kurtarmalıydı.

FERİDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin