"Her son yeni bir başlangıcın habercisidir.."
Karakolda sabaha kadar sorgusu tamamlanan Halit ve Yusuf, adliyeye sevk edildiler. Orada mahkeme sonrası tutuklanarak cezaevine gönderildi ikisi de. Halit bir insanı tasarlayarak öldürdü, Yusuf bu suça yardım ve yataklık etti. Suçun bedeli idamdı bunu ikisi de iyi biliyordu. Tez zamanda bu haber köye geldi ve Halit'in ailesi tuzla buz olmuştu. Bütün malları neredeyse ahali tarafından payedilmiş, çocukları ve eşleri başka taraflara savrulmuştu.
Bu Halit için büyük bir darbeydi fakat can korkusu bunları bastırıyordu. Cezaevinde dilekçe üstüne dilekçe, mektup üstüne mektuplar yazdı fakat hepsi cevapsız ve çözümsüz kalıyordu. Islahevinde(cezaevi)ki hayatı tatsız ve tuzsuzdu. Yeğeninin yaptığını ihanet ile isimlendiriyor ve sürekli intikam yeminleri ediyordu.
+Islahevinden kaçmanın bir yolu olmalı, ıslahevinden kaçmanın bir yolu olmalı, ıslahevinden kaçmanın bir yolu olmalı, ıslahevinden kaçmanın bir yolu olmalı...+Bir yolu olmalı ve burdan kurtulmam gerek. Kurtulmazsam öleceğim! Buradan kurtulmam gerek. Çocuklarım evim tarlalarım, köyüm. Allahım ne yapacağım ben. Ne olur bana yardım et.
+Kim var orda? Kim var orda diyorum! Heeey kimsin sen!Gecenin bir yarısına kadar hücreden gelen sese odaklandı. Etraftan sürekli su damlalarının sesleri geliyordu. Gözünü tam kapatacakken bir ses daha. Sonra bir ses daha... sabaha kadar gözüne bir damla uyku girmeden öylece dolanıp durdu.
+ Bugün tam iki ay oldu. Neden gelen giden yok. Görüşüme gelen bile olmadı, ulan duymadılar mı yoksa? Gardiyan! Laan! Kime diyorum ben baksana!
Orta boylarda bıyıklı kilolu bir gardiyan kapıya geldi
- Ne var ne bağırıyorsun?
+Müdürle görüşeceğim kapıyı aç!
-Sebep?
+İnsani bir durum. Aç şu kapıyı!
-Siktir lan! İnsani bir durummuş. Benden duymuş ol, boğazına yağlı ilmeği takacaklar ve uzun bir urgan olacak. Hatta rica edeceğim daha da uzun olsun, uzun olsun ki o lanet kafan kopsun. Biliyor musun? Ben o anı izleyeceğim. Seni sabaha karşı ezan okunduktan sonra asacaklar. O duyduğun son ses olacak. Kurban olduğumun celladı, ayağının altında ki tabureye zevkle vuracak. Olta ucuna takılan bir iskorpit gibi sallanacaksın! Etinden iğreneceğiz dokunmak bile istemeyeceğiz, dokunsak zehirleneceğimiz kadar lanet bir etin var çünkü! Seni kimsesizler mezarına bir it ölüsü gibi gömeceğiz. Düşünsene ardından ağlayanın yok lan!
+ Sus laan! Orospu çocuğu! Buradan çıkacağım ve yapacağım ilk iş elinde ki o jopu götüne sokmak olacak! Ben Halit'im Halit!
-Hah hah haah İt mi? Anlamadım..Gardiyan büyük bir kahkaha atarak uzaklaştı kapıdan. Halit, bir taraftan başını duvara sürtüyor, bir taraftan etrafa küfürler savuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERİDE
Short Story"13 yaşında güzeller güzeli bir çocuktur Feride... •Şu an siz bu satırları okurken bir çocuğun daha gelin olduğundan şüphem yok! İçerisinde soluduğumuz bu ülkede "182.000 yazı ile yüzseksenikibin" çocuk gelin var. Buna dur diyebilecek kadar güçlü b...