Yusuf amcasının çağrısına uyup onunla birlikte aramaya devam etti...
İstanbul Yusuf'a öylesine güzel gelmektedir ki, bir boşluk bulsa hemen kaçıp kayıplara karışacak belki de...
Halit akşam olana dek aradı durdu onları ama bu o kadar kolay olmayacaktır elbette. Yorgun argın attılar kendilerini otele. Uzanıp düşünmeye başladı. Belki de bulsa öldürmez alıp onu yeniden evine götürecek. Yusuf aynı durumda değil! Daha çok İstanbul'da kalıp burada yaşamını sürdürmenin hayallerini kuruyor... Gecenin sessizliği yerini derin bir uykuya bıraktı ikisi için. Sabahın ilk ışıkları pencereden içeri girmiş ve onlar için yeni bir gün daha doğdu... Halit, Yusuf'u uyandırdıktan sonra, bir şeyler atıştırıp yine onları aramaya başladı. Sokak sokak dolaşıyor, bulduğu herkese buraya yeni gelen birileri var mı diye soruyor. Nihayetinde onlara ulaşacak bir ip ucu buluyor. Bir emlakçı dükkanı...
Halit;
-Merhaba hayırlı işlerin olsun efendi..
-Merhaba buyrun...
-Buralara yeni taşınan veya buralarda ev arayan birileri oldu mu hiç? Bir yakınımı arıyorum sanırım bu mahallede. Ona acil ulaşmam gerekiyor...
-Evet bir doktor geldi, kendisine bir muayenehane arıyordu. Bizim eskiden beridir tanıdığımız bir doktorun arkadaşı.
-Ferhat mı ismi?
-Bir dakika buraya not almıştım bakmam lazım... Evet Ferhat
-Peki nerede şimdi yani nasıl ulaşırım ona?
-Verem savaş binası var az aşağıda orayı biliyor musunuz?
-Evet görmüştüm dolaşırken
-Tamam onun hemen bitişiğinde ki sokaktan girin, yol bitimine doğru solda anka sokak var o sokakta oturuyor. Sitenin ismi yenikent. Kat/4 Daire 8
-Sağol abim Allah razı olsun ama söyleme geldiğimi çoktandır görmedim sürpriz olsun olur mu?
-Tamam abi
Halit o heyecanla tarif edilen adrese doğru gitti. Yusuf oldukça tereddütlüydü, onun için çok zor bir işti bu. Hızlı adımlarla adrese giden Halit, bir taraftan da intikam yeminleri ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERİDE
Short Story"13 yaşında güzeller güzeli bir çocuktur Feride... •Şu an siz bu satırları okurken bir çocuğun daha gelin olduğundan şüphem yok! İçerisinde soluduğumuz bu ülkede "182.000 yazı ile yüzseksenikibin" çocuk gelin var. Buna dur diyebilecek kadar güçlü b...