Okulun ötesinde, çam ağaçlarının gölgesinde öylece düşünüyor Feride..
İnsan bazen kurduğu hayalleri özlüyor değil mi? Bana çok oluyor böyle şeyler. İnsanlar kendi aralarında beni konuşuyorlar. Çok ütopik düşüncelerimin olduğunu söylüyorlar. Bulutlara sarılıp uyumak istiyorum, ben hata yaptığımda bir melek beni hemen uyarsın istiyorum, biri benim canımı acıtacağı zaman, onu durdurmak istiyorum. Benim çok kayıplarım var yani hayat bana çok borçlu. Ben de senin gibiydim, öylece düşünürken buluyordum hep kendimi. Bu yol istediğin yere gitmez gitmeyecek, çünkü ben o taraftan geliyorum. Karanlık bir yol; ışıksız, korkunç. Bir taş parçasına hasret kalıyor insan. O kadar diyorum sana. Bu arada ben Rezan..
Korkak ve nefret dolu bir ses tonuyla, Merhaba diyerek uzaklaştı oradan Feride..
Okulun düzenine alışmak, geçmişin izlerini silmekten daha kolay olmalı değil mi? Kısa zaman içerisine koca koca yılları sığdırmak da büyümektir öyle mi? Öyle öyle, ne yazık ki öyle. Kim istemez ki hayat, Nazım'ın dizeleri gibi akıp gitsin bir şairin dilinden. Ya da defalarca kez dinleyip, tekrar başa aldığımız ve dinlemeye doyamadığımız bir türkü olsun. Başa almak mümkün olmasa da, en azından bir başkasının ağzından yine duyarız o türküyü. Hayat onun gibi değil daha farklı, katılıyorum. Bir kereye mahsus olur, yaşarsın ve ölürsün. İçine doldurduğuna da yaşam diyorlar işte. İçerisinde ne kayıplar barındırır hey...
Rezan ile aynı sınıfta olmak biraz can sıkıcı olmalı Feride için. Rezan, tek başına oturan Feride'nin yanına gelip, Neden hemen kaçıp gittin?
- Ne istiyorsun?
+ Bir şey istemiyorum! Nezaket diye bir şey var bilir misin? Hani insanlar kırılmasın diye kibarlık falan yapılır ya işte o!
- Bak kardeş, beni yanlız bırak, herhangi bir saçmalık içerisine girecek kadar zamanım yok. Merhaba dedin merhaba dedim. Benden uzak dur lütfen. Aksi takdirde öğretmenlere ve aileme anlatırım verdiğin bu rahatsızlığı.
+ Kötü bir niyetim yok ben sadece arkadaş olmak istedim neyse özür dilerim, bir daha olmaz
- İyi olur!
Rezan bu tavırlara anlam vermemekte haklıydı. Onun geldiği cehennemi kimden duyacaktı ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FERİDE
Short Story"13 yaşında güzeller güzeli bir çocuktur Feride... •Şu an siz bu satırları okurken bir çocuğun daha gelin olduğundan şüphem yok! İçerisinde soluduğumuz bu ülkede "182.000 yazı ile yüzseksenikibin" çocuk gelin var. Buna dur diyebilecek kadar güçlü b...